E39 5**d или миниван ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
E39 5**d или миниван ?
Привет колеги .
Темата ми е малко объркваща, което за сефте ми се случва - но да обсъдим, може и добра дискусия да стане .
Семейството скоро ще се увеличи с още един мъник (живи и здрави), което налага малко да се ориентирам вече кое ще е возилото в което ще се влачи багаж и колички и тротинетки и квото още дойде .
Сега, след всичките автомобили които са ми минали през ръцете винаги е оставало едно чувство за празнина .
На единия чистачките не са му измислени (Рено), масово всичките духат топло през средните въздуховоди в таблото, разпределението на теглото е много криво . Това говоря от позицията на една 34-ка която имам от вече аха 8 години (период за който само една бензинова помпа се опита да се предаде) и която въпреки ретро статуса ѝ се поддържа безкомпромисно . Съответно същата се отплаща с едно пътно поведение непознато дори за коли по-нови с две десетилетия .
Обаче си е стар автомобил - не че ме е страх от нея, а от другите . Пасивната ѝ сигурност малко куца (тук се е разчитало на шофьорски умения нали), отвътре си е тясно (мога спокойно да я сравня с Е46 и Е90), и си е кола за съботно-неделни такива моменти вече .
За кратко имах една 39-ка 520 бензин, която въпреки че е с 20 коня фабрично повече (34-ката е М20), като усещане ми дойде мудна .
Викам всичко е наред, БМВ са се погрижили за което - има и мотори с по-голяма кубатура ...
Моето учудване беше че намерих необходимата ми динамика чак при 528
, а не е да кажеш че търся кой знае какво . Купето на 39 си е тежко, тежи и самият маховик, а с климатик нещата стават още по-зле ( не целя да засегна никой с тези си писания
) . Може би всичко идва от факта, че буквално преди да се върна пак на бензиновата раса, си возех д-то на дизелов автомобил . И тук разбира се ми липсва ефекта на турбото
Няма проблем - е39 има и с дизелови мотори нали . В полезрението ми попадна всичко - през големия и малък ТДС (520 и 525), та през комъните .
Повечето d модели имаха и имат проблеми с дюзите . Два читави тдс-а имаше - и двата ги отървах . Една 520d с чип покарах за ден два - ядва се, но не се продава .
Не държа много колата да е шестак, тък като все пак се гони и разход (което ми е ясно че няма как да се в едно изречение БМВ и икономия при Е39), е 525/530d си искат своето еле с автоматична кутия . Което ми напомня - търся и гледам само коли с ръчни скорости .
И докато се чудя и оглеждам, реших да видя други опции .
В полезрението ми попадат няколко марки и модели, като след един френски dCI модел, зачерквам всичко що иде от там - наистина супер разход, но това цяла София да не знае защо климатика не се включва, кое кабелче акано се е предало нейде защото са сечение 0,05 ... Мерси, шА пропусна .
Логичните избори като удачни на това което ще ми трябва са :
- Opel Zafira A 2.2 dti (само този мотор) или B модела с 1,9 (тук малко предубеден заради талянските корени)
- Ford Mondeo с някВо cdti (което си пак френска кретения)
- Audi A6 C5 1.9/2.5 фейсови, че да не се хвана за главата
- Mercedes W210 220/270 - тук читави (в смисъл без ръжда) почти няма
- като крайна опция - Skoda Octavia 1-ца, пак tdi .
От тия всичките бангии Фордовете имат доста гъдели кА подгреви по седалките и стъклото, ESP (нещо на което държа), тук там още разни подобни .
Ама не е БМВ, няма го и усещането като се возиш . Да, по-нов автомобил е но си има и кусури .
Най-много място намерих в A6-цата и 210-ката, като последната в комби изпълнение си е чиста катафалка . А6-цата да речем може и да се намери с кардан, което до някъде ще помага зимно време (проблеми с 34-ката не съм имал никъде) но няма да е определящо при избора . На предно пък нещата отзад са доста зле, тъй че ще е по-скоро препоръчително .
Опела много изненада с поведение и стабилност, място има, да не говорим ако за кратки преходи се наложи да се вместят тъста/тъщата, баба/дядо или просто още двама човека . Мотора има сила (далеч е от понятието силен), предразполага спокойно шофиране .
Не казвам че 39-ката нещо ми липсва - напротив . Има си въздушно окачване, и доста неща събра последния път, има си всичко ... Абе БМВ е
Като допълнение - след вече аха 16 години в авточастите, няма нещо което да ме изненада (Опела да речем с помпата, ама то и тдс-а го направи веднъж), но няма да ми е приятно да се занимавам излишно с глупости .
Накратко - искам нещо, ама кое да е . Клоня си към 39 въпреки години и разходи като ГО/данък .
Разубедете ме, кажете нещо лошо
Сега се сетих - в 39-ката при моята позиция на шофиране имаше по-малко място в сравнение с всички други
пп - бензинова кола за weekend drive си имам (то не че е много потентна или бърза, ама друго вече гледам
)
Таа, споделете мнение - добавете някой автомобил ако пропускам като логична и приемлива опция на тия .
Парите в момента са малко разтегливо понятие, но да речем 4500-5000 лв като за този разход
.
Темата ми е малко объркваща, което за сефте ми се случва - но да обсъдим, може и добра дискусия да стане .
Семейството скоро ще се увеличи с още един мъник (живи и здрави), което налага малко да се ориентирам вече кое ще е возилото в което ще се влачи багаж и колички и тротинетки и квото още дойде .
Сега, след всичките автомобили които са ми минали през ръцете винаги е оставало едно чувство за празнина .
На единия чистачките не са му измислени (Рено), масово всичките духат топло през средните въздуховоди в таблото, разпределението на теглото е много криво . Това говоря от позицията на една 34-ка която имам от вече аха 8 години (период за който само една бензинова помпа се опита да се предаде) и която въпреки ретро статуса ѝ се поддържа безкомпромисно . Съответно същата се отплаща с едно пътно поведение непознато дори за коли по-нови с две десетилетия .
Обаче си е стар автомобил - не че ме е страх от нея, а от другите . Пасивната ѝ сигурност малко куца (тук се е разчитало на шофьорски умения нали), отвътре си е тясно (мога спокойно да я сравня с Е46 и Е90), и си е кола за съботно-неделни такива моменти вече .
За кратко имах една 39-ка 520 бензин, която въпреки че е с 20 коня фабрично повече (34-ката е М20), като усещане ми дойде мудна .
Викам всичко е наред, БМВ са се погрижили за което - има и мотори с по-голяма кубатура ...
Моето учудване беше че намерих необходимата ми динамика чак при 528



Няма проблем - е39 има и с дизелови мотори нали . В полезрението ми попадна всичко - през големия и малък ТДС (520 и 525), та през комъните .
Повечето d модели имаха и имат проблеми с дюзите . Два читави тдс-а имаше - и двата ги отървах . Една 520d с чип покарах за ден два - ядва се, но не се продава .
Не държа много колата да е шестак, тък като все пак се гони и разход (което ми е ясно че няма как да се в едно изречение БМВ и икономия при Е39), е 525/530d си искат своето еле с автоматична кутия . Което ми напомня - търся и гледам само коли с ръчни скорости .
И докато се чудя и оглеждам, реших да видя други опции .
В полезрението ми попадат няколко марки и модели, като след един френски dCI модел, зачерквам всичко що иде от там - наистина супер разход, но това цяла София да не знае защо климатика не се включва, кое кабелче акано се е предало нейде защото са сечение 0,05 ... Мерси, шА пропусна .
Логичните избори като удачни на това което ще ми трябва са :
- Opel Zafira A 2.2 dti (само този мотор) или B модела с 1,9 (тук малко предубеден заради талянските корени)
- Ford Mondeo с някВо cdti (което си пак френска кретения)
- Audi A6 C5 1.9/2.5 фейсови, че да не се хвана за главата
- Mercedes W210 220/270 - тук читави (в смисъл без ръжда) почти няма
- като крайна опция - Skoda Octavia 1-ца, пак tdi .
От тия всичките бангии Фордовете имат доста гъдели кА подгреви по седалките и стъклото, ESP (нещо на което държа), тук там още разни подобни .
Ама не е БМВ, няма го и усещането като се возиш . Да, по-нов автомобил е но си има и кусури .
Най-много място намерих в A6-цата и 210-ката, като последната в комби изпълнение си е чиста катафалка . А6-цата да речем може и да се намери с кардан, което до някъде ще помага зимно време (проблеми с 34-ката не съм имал никъде) но няма да е определящо при избора . На предно пък нещата отзад са доста зле, тъй че ще е по-скоро препоръчително .
Опела много изненада с поведение и стабилност, място има, да не говорим ако за кратки преходи се наложи да се вместят тъста/тъщата, баба/дядо или просто още двама човека . Мотора има сила (далеч е от понятието силен), предразполага спокойно шофиране .
Не казвам че 39-ката нещо ми липсва - напротив . Има си въздушно окачване, и доста неща събра последния път, има си всичко ... Абе БМВ е

Като допълнение - след вече аха 16 години в авточастите, няма нещо което да ме изненада (Опела да речем с помпата, ама то и тдс-а го направи веднъж), но няма да ми е приятно да се занимавам излишно с глупости .
Накратко - искам нещо, ама кое да е . Клоня си към 39 въпреки години и разходи като ГО/данък .
Разубедете ме, кажете нещо лошо

Сега се сетих - в 39-ката при моята позиция на шофиране имаше по-малко място в сравнение с всички други


пп - бензинова кола за weekend drive си имам (то не че е много потентна или бърза, ама друго вече гледам

Таа, споделете мнение - добавете някой автомобил ако пропускам като логична и приемлива опция на тия .
Парите в момента са малко разтегливо понятие, но да речем 4500-5000 лв като за този разход

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: E39 5**d или миниван ?
Аз съм за Е39 525д, ръчка(както каза) и комби- задълже в твоя случай.
Зафирите не са лоши, колкото за Опел де
, багажника е стабилен. Имам познат с 210 коНбЕ, 270цди е и не бих казал че мърда особено, багажника като хамбар ми се видя, но вече каза на какво прилича 

Зафирите не са лоши, колкото за Опел де


- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: E39 5**d или миниван ?
...и от мен един + за 525д (въпреки,че и те взеха трудно да се намират читави)
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E39 5**d или миниван ?
Скачай на миниван
Жената като беше бременна си купих е39 комби да съм подготвен. След това имах е39 седан. Почнахме да ползваме количка, багажника на седана беше до там (тва при положение, е газовата беше в легена, иначе не те виждам) Чудихме се къде да натъпчем саковете, като ходим на гости на бабите. Купих 430 литров тюл.
Продадох е39то.
Купих си пътническо берлинго 2008 1.6 хди и порше.
Едва ли повече ще си купя друго бмв освен е28.
Всичките проблеми се решиха изведнъж. А, да. Тула му го метнах на берлингото и никъв багаж не може да ме бутне вече
Рено не бих избрал никога, но ситроен и пежо са си топ. Мондеото вероятно е със същият мотор като моя
Моето се води некво специално издание с въздуховоди по тавана, глезотии разни. Не е баш докерска кола
Поддръжката на берлингото е смешна. Имах предният модел товарно, за това заложих пак на тази кола.
Предни дискове с накладки брембо - 100 лв
Ангренажен к-т , водна помпа + пистов ремък и ролки - 250 лв (има и по-евтини варианти)
4,7 литра масло.
Твърдо 7 на сто разход при мен, че ми тежи повече крака. С един резервоар се минават 900 км спокойно.
Парното е бетон, климатика също. Нямах само темпомат и тва единствено ми липсваше от е39то.
Ходих при един човек в стара загора и срещу 80 лв ми сложи ръчка, окабели и програмира за около 45 минути.
Сега единственият голям разход дето ме очаква е чипа, че тея 92 магарета малеят, но пък 20ки си припадат спокойно
.
Не е лошо да плащаш 20 лв данък
Отварящите се задни врати като на микробус са доста голямо предимство. Първо малкият ще го слагате на стола с отработено движение, без дупене, второ не се налага да си нося стълба за да бърникам в кутията. Единственият минус е, че капака на багажника се отваря вертикално - съответно 50 санта зад задната броня не трябва да има нищо. Но има и плюс - сушина и сянка за 6 човека + приятно място за обяд на пътя, като си седнеш в багажника


Жената като беше бременна си купих е39 комби да съм подготвен. След това имах е39 седан. Почнахме да ползваме количка, багажника на седана беше до там (тва при положение, е газовата беше в легена, иначе не те виждам) Чудихме се къде да натъпчем саковете, като ходим на гости на бабите. Купих 430 литров тюл.
Продадох е39то.
Купих си пътническо берлинго 2008 1.6 хди и порше.



Едва ли повече ще си купя друго бмв освен е28.

Всичките проблеми се решиха изведнъж. А, да. Тула му го метнах на берлингото и никъв багаж не може да ме бутне вече

Рено не бих избрал никога, но ситроен и пежо са си топ. Мондеото вероятно е със същият мотор като моя

Моето се води некво специално издание с въздуховоди по тавана, глезотии разни. Не е баш докерска кола

Поддръжката на берлингото е смешна. Имах предният модел товарно, за това заложих пак на тази кола.
Предни дискове с накладки брембо - 100 лв
Ангренажен к-т , водна помпа + пистов ремък и ролки - 250 лв (има и по-евтини варианти)
4,7 литра масло.
Твърдо 7 на сто разход при мен, че ми тежи повече крака. С един резервоар се минават 900 км спокойно.
Парното е бетон, климатика също. Нямах само темпомат и тва единствено ми липсваше от е39то.
Ходих при един човек в стара загора и срещу 80 лв ми сложи ръчка, окабели и програмира за около 45 минути.
Сега единственият голям разход дето ме очаква е чипа, че тея 92 магарета малеят, но пък 20ки си припадат спокойно



Не е лошо да плащаш 20 лв данък

Отварящите се задни врати като на микробус са доста голямо предимство. Първо малкият ще го слагате на стола с отработено движение, без дупене, второ не се налага да си нося стълба за да бърникам в кутията. Единственият минус е, че капака на багажника се отваря вертикално - съответно 50 санта зад задната броня не трябва да има нищо. Но има и плюс - сушина и сянка за 6 човека + приятно място за обяд на пътя, като си седнеш в багажника


Последна промяна ogata на 03 Апр 2019, 21:34, променена общо 6 пъти


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: E39 5**d или миниван ?
7 години търкалях W210, много добри коли, обаче няма запазени.
В твоя вариант бих взел Е39. Карал съм такава Зафира, голямо дърво.
Имах и Инсигниа 1.6 турбо, също много назад от Е39.
Взимай запазено Е39 комби и не му мисли.
В твоя вариант бих взел Е39. Карал съм такава Зафира, голямо дърво.
Имах и Инсигниа 1.6 турбо, също много назад от Е39.
Взимай запазено Е39 комби и не му мисли.

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: E39 5**d или миниван ?
За тези пари аз ще кажа какво не бих взел първо:
- е39 в този диапазон е таралеж. Дори и да е направено окачването, най-вероятно ще е с Делфи и други такива кашкавали, а по нашите пътища с такива части ще се наложи ребилд най-много до година. Рейката е слабо звено и на тези години 99 9% трябва да си в очакване на тропане, вибрации и завиване на пресекулки скоро след покупка. Нова рейка знаеш по-добре от мен колко пара е, а рециклажите карат по максимум година. Като място на мен с едно дете имам моменти, в които ми е тясна. Също така и те гният доволно. Като цяло на тези години не е твърде надеждна кола според мен. Посочените двигатели обаче са много добри, а с ръчна кутия и 25-ца има вариант за приличен разход.
- А5 Ц5 с 1.9 за мен е слаб, а съм доста спокоен шофер. С 2.5 съм имал Б6 - не е чак толкова зле, колкото го описват. Окачването е по-скъпо, но държи повече от е39. Кара се доста по-зле като усещане от е39, возията е една идея по-лоша. Купето е с по-добра защита от ръжда. Разходът е по-висок от е39, както и цените за обслужване. Като цяло е по-кофти кола за работа/ремонти. Вътре в купето обаче е по-просторно. Рейката е даже по-кекава от е39.
- W210 е най-лоша от трите като купе, визия, защита от ръжда и усещане от шофиране. Моторите са здрави обаче, може би сравними с е39, но една идея по-капризни на нафтата.
- Октавията е здрава кола, но тясна, нестабилна и некомфортна.
- Зафирата с 2.2 гори колкото е39 с ръчна кутия. С 1.9 имам колега, който може да си скъса дрехите от тракане и скърцане по купето.
Накрая лично аз бих гледал някакъв Туран с 1.9 - евтин е, кабел се намира лесно, малко троши както казват сърбите/икономичен/, на малкия данък е, с лей ремап е напълно доволна кола, има много място.
- е39 в този диапазон е таралеж. Дори и да е направено окачването, най-вероятно ще е с Делфи и други такива кашкавали, а по нашите пътища с такива части ще се наложи ребилд най-много до година. Рейката е слабо звено и на тези години 99 9% трябва да си в очакване на тропане, вибрации и завиване на пресекулки скоро след покупка. Нова рейка знаеш по-добре от мен колко пара е, а рециклажите карат по максимум година. Като място на мен с едно дете имам моменти, в които ми е тясна. Също така и те гният доволно. Като цяло на тези години не е твърде надеждна кола според мен. Посочените двигатели обаче са много добри, а с ръчна кутия и 25-ца има вариант за приличен разход.
- А5 Ц5 с 1.9 за мен е слаб, а съм доста спокоен шофер. С 2.5 съм имал Б6 - не е чак толкова зле, колкото го описват. Окачването е по-скъпо, но държи повече от е39. Кара се доста по-зле като усещане от е39, возията е една идея по-лоша. Купето е с по-добра защита от ръжда. Разходът е по-висок от е39, както и цените за обслужване. Като цяло е по-кофти кола за работа/ремонти. Вътре в купето обаче е по-просторно. Рейката е даже по-кекава от е39.
- W210 е най-лоша от трите като купе, визия, защита от ръжда и усещане от шофиране. Моторите са здрави обаче, може би сравними с е39, но една идея по-капризни на нафтата.
- Октавията е здрава кола, но тясна, нестабилна и некомфортна.
- Зафирата с 2.2 гори колкото е39 с ръчна кутия. С 1.9 имам колега, който може да си скъса дрехите от тракане и скърцане по купето.
Накрая лично аз бих гледал някакъв Туран с 1.9 - евтин е, кабел се намира лесно, малко троши както казват сърбите/икономичен/, на малкия данък е, с лей ремап е напълно доволна кола, има много място.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: E39 5**d или миниван ?
Баничарка за тия пари ще трябва да е от първите, които са си тотално дърво.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E39 5**d или миниван ?
За мен 210-ката ще ти свърши перфектна работа! Търсиш внос от италия няма да имаш проблем с ръждите търси 270/320 цди ,и не не са по-капризни моторите отколкото дизеловите баварци..
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: E39 5**d или миниван ?
Аз,доколкото съм чел,този 2.2дти двигател на Опел не бил с много сполучлив компютър или нещо подобно беше...Прецаквал се нещо отведнъж и нямало оправяне (незнам защо не ставала смяна или нещо подобно),не не знам подробности...Чета го в СААБ-форума! Пишат да се избягвал непременно!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: E39 5**d или миниван ?
Това е също опция, но ще ми е като резервен план .
И ти си прав з състоянието на 39-ките . Ходих да обикалям с братчеда - и се хванах за главата . От дюзи, през рейки, та до ръжди както си писал . Тия австрийските бяха мн зле
Тъпото Ауди както писах имаше една идея повече място зад шофера . Мерца бяха мн зле с изключение на един, но там имаше мн работа по окачване и най-вече мотор . Повечето бяха и те ръждиви 
С теб стават 4-ма познати които търкалят такова или Пежо Партнер . Не се оплакват от нищо (то няма и от какво де)
За drag-овете си прав, сериозни майтапи съм си правил с един Dokker с чипс
Което е факт .
Остава да се засиля с тая сума при някой от офицЯлните и да им кажа да дават нещо . Ама не ми се "загробва" с кочин на духинг
Това което си ми харесва в 39 е всичко което другите нямат
Като почнеш усещане за автомобила (това за мен в 85-90% е нещото което ме кара да се чувствам сигурен), защото Лагуната която карах за кратко имаше уж добро представяне при NCAP, но тотална липса на усещане какво се случва . Няма да крия - ESP ме отърва няколко пъти на заледен участък в който два автомобила зад мен се намятаха по черешата
И разхода и беше добре - над 7 не е качвала . Но турбо с ос като пълнител за химикалка, броня фиксирана на две рапидки (фабрично нали), кабели със сечение косъм, ел система която работи гА и е кеф - за 2 месеца се запознах с всички Рено сервизи в София, като накрая в търсене на проблема даже си обменяха мнение кво е ...
Докато с 39-ката може и на пътя да е оправя както се казва, тук няма изненади или поне не и такива които са неоткриваеми (щото на Реното климатика тръгна чак като пуснаха кабел който да дублира здравия оригинален) и се налага светия Синод да даде мнение . Има си въздух отзад - няма да мисля колко багаж има и колко ще тежи, като спра някъде да зареждам зимата си боцкам REST бутона да си се топли вътре . Ако съм късметлия може и на стъклопакетна да попадна (не че не може да се сложи де, ама), дори и само с ASC е напълно сигурна (бре на моменти 2 тона кат тръгнати Господ не може да ги върне) и адекватна като feedback .
Зафирата приятно ме изненада - и с място и с усещане . Да, далеч е от автомобилите, но има добри неща и в нея . Да, седи на кофи място и се опича . но мисля това е само за бензиновите . Факт е че е с глава като тдс-а и си мре от раз
Z3Ro* написа:
И ти си прав з състоянието на 39-ките . Ходих да обикалям с братчеда - и се хванах за главата . От дюзи, през рейки, та до ръжди както си писал . Тия австрийските бяха мн зле


ogata написа:Скачай на миниван![]()
С теб стават 4-ма познати които търкалят такова или Пежо Партнер . Не се оплакват от нищо (то няма и от какво де)

c04 написа:Баничарка за тия пари ще трябва да е от първите, които са си тотално дърво.
Което е факт .
Остава да се засиля с тая сума при някой от офицЯлните и да им кажа да дават нещо . Ама не ми се "загробва" с кочин на духинг

Това което си ми харесва в 39 е всичко което другите нямат



Докато с 39-ката може и на пътя да е оправя както се казва, тук няма изненади или поне не и такива които са неоткриваеми (щото на Реното климатика тръгна чак като пуснаха кабел който да дублира здравия оригинален) и се налага светия Синод да даде мнение . Има си въздух отзад - няма да мисля колко багаж има и колко ще тежи, като спра някъде да зареждам зимата си боцкам REST бутона да си се топли вътре . Ако съм късметлия може и на стъклопакетна да попадна (не че не може да се сложи де, ама), дори и само с ASC е напълно сигурна (бре на моменти 2 тона кат тръгнати Господ не може да ги върне) и адекватна като feedback .
ildivvy написа:Аз,доколкото съм чел,този 2.2дти двигател на Опел не бил с много сполучлив компютър или нещо подобно беше...Прецаквал се нещо отведнъж и нямало оправяне (незнам защо не ставала смяна или нещо подобно),не не знам подробности...Чета го в СААБ-форума! Пишат да се избягвал непременно!
Зафирата приятно ме изненада - и с място и с усещане . Да, далеч е от автомобилите, но има добри неща и в нея . Да, седи на кофи място и се опича . но мисля това е само за бензиновите . Факт е че е с глава като тдс-а и си мре от раз

И двата мотора са супер, само дето купето им се предава . Което е лесно решимо с кола от там де, ама .turbonetic написа:За мен 210-ката ще ти свърши перфектна работа! Търсиш внос от италия няма да имаш проблем с ръждите търси 270/320 цди ,и не не са по-капризни моторите отколкото дизеловите баварци..
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: E39 5**d или миниван ?
хвърли по едно око на "пасивната безопасност" на тия ванове ... нямам наблюдения , нямам инфо ... просто го споменавам, защото май изначалната ти идея е безопасността на возещите се ... та да не се отплесваме
също като колегите бих изразил сериозни опасения , че поради възрастта на модел (е39) и предлаганото на пазара , вероятността да се окажеш с кола закупена за 5хил лв и в следващите 12м да налееш сума за поддръжка/ремонт близка до 5хил лв не е малка
особено ако искаш да разчиташ на 100% на колата и да не правиш "компромис" при проверката на различните възли по нея
по другите точки няма да коментирам не искам да отнасям бан или да ти развалям темата
също като колегите бих изразил сериозни опасения , че поради възрастта на модел (е39) и предлаганото на пазара , вероятността да се окажеш с кола закупена за 5хил лв и в следващите 12м да налееш сума за поддръжка/ремонт близка до 5хил лв не е малка

по другите точки няма да коментирам не искам да отнасям бан или да ти развалям темата
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: E39 5**d или миниван ?
Кажи на ЛС 

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: E39 5**d или миниван ?
Карах Забира, когато бяхме още 3ма и спокойно мога да кажа, че тази кола ще събере нужния багаж на четири членно семейство. Ако не беше с лайно и 6 мотора и късата скоростна кутия, нямаше да я продам и да диря сегашната си кола. е39-ката с багажник отгоре отговаря на завишените изисквания по отношение на обема багаж, но често се правят компромиси и не всичко се взима преди път.
А едно време карах по 2 седмици на морето с наполовина пълна мешка....хубави времена...
Та, моето предложение е Транспортер т4 калифорния
А едно време карах по 2 седмици на морето с наполовина пълна мешка....хубави времена...
Та, моето предложение е Транспортер т4 калифорния

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E39 5**d или миниван ?
За 5к, ще си вземеш предното берлинго. Не е лош вариант, но не е толкова широко.
Вземи си нещо дето ще ти минимизира и оптимизира разходите, а няма да живееш в страх, кой кво ще ти открадне от колата докато спиш или къв многохиляден ремонт те чака.
Вземи си нещо дето ще ти минимизира и оптимизира разходите, а няма да живееш в страх, кой кво ще ти открадне от колата докато спиш или къв многохиляден ремонт те чака.

Последна промяна ogata на 04 Апр 2019, 10:46, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани