E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 27 Мар 2019, 18:58

ggogoo написа:Сега проверих че ми е струвало 200 евро октомври 2017... май тука вземат повече тунерите.... И до сега го питам от време на време ако има нещо и отговаря без проблем. Колегата Гиксерчо също работи с него за сингъл турбото. Моят резултат го пише в инфото ми :mhihi: и графика бях качвал. Сега се замислям, че това беше със сток свещи и бубини, които даваха мисфайър във високите и приплъзващ съединител :lol: :lol: май трябва да премеря пак като разработя новия :D


колега, понеже не си спомням, какъв е сетъпът на колата ти за тези резултати ? Евала иначе, налял си кеш с кофата като гледам :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 27 Мар 2019, 21:32

Ами основното са VTT Stage 2+ турбини, инлети, аутлети, интеркулер, Fuel-it stage 2 bucketless горивна помпа, PR coils, NGK свещи и тн, и тн :lol:
Кеф цена няма, ама с пари се купува хахахаха
Е всичко е правено малко по малко, не наведнъж. Единственият проблем е, че не карам достатъчно колата :cry: и че списъка с неща за правене сякаш не намалява :mhihi:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от adovet » 27 Мар 2019, 23:50

Моята е с хибридна турбина, по голям кулер и тунинг от pureboost.de Не знам колко коня е но онзи ден се дърпахме по магистралата с една фейсова 2015г. 550д и определено вървях повече от него. Иначе за тунинга все още пращаме логове и ми пращат съответно нови карти

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Мар 2019, 10:07

В общи линии,принципа на работа с тези хора е пращане на логове и въз основа на тях правене на карти, които примерно качваш в jb мап 6 така ли? Почвате да ме отказвате от бг майсторите,никой не можа да ми отговори кво да очаквам от хибрида,отговори от вида ми то зависи от мапера, кво друго има по колата....са верни но нищо конкретно...на едното място ми обявиха 360 к.с на мотор,викам аз със сток може би ще ги подмина,и последва въпрос ама тоя мотор колко коня е....Някой пазарувал ли е от пюр турбос или някой друг турбо доставчик,какъв е принципа там,пращаш ли твойто турбо и т.н?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 28 Мар 2019, 10:12

choio написа:Някой пазарувал ли е от пюр турбос или някой друг турбо доставчик,какъв е принципа там,пращаш ли твойто турбо и т.н?


Повечето (или всички) ползват нови основи и компоненти, така че не се изисква да изпратиш твоето турбо. Предлагат отстъпка, ако все пак искаш да те отърват от него, но е доста малка ($100-$200) и не си заслужава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Мар 2019, 10:20

Това ме урежда ,нямам проблем с моята турбина и ако си ми остане винаги мога да я върна в колата, ако се наложи,благодаря.

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Мар 2019, 11:03

adovet написа:Моята е с хибридна турбина, по голям кулер и тунинг от pureboost.de Не знам колко коня е но онзи ден се дърпахме по магистралата с една фейсова 2015г. 550д и определено вървях повече от него. Иначе за тунинга все още пращаме логове и ми пращат съответно нови карти

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk


Колега, ти си с н55 нали? Каква е хибридната турбина,може ли малко повече инфо? Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 28 Мар 2019, 11:13

choio написа:В общи линии,принципа на работа с тези хора е пращане на логове и въз основа на тях правене на карти, които примерно качваш в jb мап 6 така ли? Почвате да ме отказвате от бг майсторите,никой не можа да ми отговори кво да очаквам от хибрида,отговори от вида ми то зависи от мапера, кво друго има по колата....са верни но нищо конкретно...на едното място ми обявиха 360 к.с на мотор,викам аз със сток може би ще ги подмина,и последва въпрос ама тоя мотор колко коня е....Някой пазарувал ли е от пюр турбос или някой друг турбо доставчик,какъв е принципа там,пращаш ли твойто турбо и т.н?


с повечето от дистанция най-вероятно е така - изпращане на логове, връщат ти донастройки, пак логваш, пак връщат и т.н. докато стане както ти харесва на теб, както и на мапера.
Специално с trebila работим с mhd backend flash + jb4, като в момента ми е изпратил BEF файл, който съм налял в DME-то и междувременно ми изпраща и допълнителни настройки, които да пипам в jb4-ката през jb4 interface-a и му пращам логове постоянно. Накрая предполагам, че ще прехвърлим голяма част от настройките от jb4-ката и ще бъдат сложени във финалния BEF файл, поне така си го представям аз. Общо взето, аз с родни тунери не бих се занимавал, има достатъчно кадърни световно известни и доказани, има интернет, има лесна комуникация, само трябва да си играеш да наливаш софтуери и да логваш, което си е малко занимавка, ама пък е готино. Така че, всеки си преценява.

Иначе, какво да очакваш - имаш два варианта, или четеш по форумите и се информираш и преценяваш или откриваш топлата вода и действаш и после споделяш резултати за идното поколение. @adovet е писал, че е с хибридна турбина, така че ако той я е превръщал в такава може да сподели повече информация чисто карантийно как се случват нещата. Но според мен не тръгвай с някаква нагласа, едва ли някой може да ти каже "ще изкараш точно 422 коня". Ясно е, че конете ще са нагоре, но колко точно зависи от доста фактори, както са ти казали, така че ако ти се хвърля кеш, хвърляй и кот такоа :)

Мога да ти дам пример при мен - сложих inlet-и, колата се усещаше, че поема повече въздух, качих я на дино, споделих и тук резултати, конете бяха там, но въздухът, който влизаше беше горещ, защото inlet-ите са изнесени от топлата страна на двигателя и съответно колата "тъпчеше" на пътя, map 5 на jb4 не надуваше толкова и т.н.. Да, на диното изкарах повече коне само с inlet-ите, но реалността на пътя беше друга, което наложи и по-бръза смяна на FMIC-a с по-голям от VRSF, след което нещата се промениха в много положителна насока - 2 секунди разлика във времената 100-200 и въобще колата тръгна страхотно. Та да, на хартия нещата понякога звучат супер, на практика, обаче, има нужда от още модове или custom remap за да вземеш максимума. Дали ако кача колата пак на дино само с кулер ще изкара кой знае колко коне отгоре? Не мисля, но пък разликата на пътя с, особено след 2-3 ръна е огромна, така че конете са си имагинерни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от adovet » 28 Мар 2019, 11:17

choio написа:
adovet написа:Моята е с хибридна турбина, по голям кулер и тунинг от pureboost.de Не знам колко коня е но онзи ден се дърпахме по магистралата с една фейсова 2015г. 550д и определено вървях повече от него. Иначе за тунинга все още пращаме логове и ми пращат съответно нови карти

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk


Колега, ти си с н55 нали? Каква е хибридната турбина,може ли малко повече инфо? Благодаря

не занм точно, ремапа го прави предишния собственик, но знам че се изръси бая пари и всичко е направено професионално. Турбината до колкото знам е сменена само перката. Трябва да ходя да я замеря, но определено е над 400к.с. С някакви приложения ми дава че е 450 коня. Сега пак мапера е пратил файл таще видя с новия файл.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Мар 2019, 11:32

adovet написа:
choio написа:
adovet написа:Моята е с хибридна турбина, по голям кулер и тунинг от pureboost.de Не знам колко коня е но онзи ден се дърпахме по магистралата с една фейсова 2015г. 550д и определено вървях повече от него. Иначе за тунинга все още пращаме логове и ми пращат съответно нови карти

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk


Колега, ти си с н55 нали? Каква е хибридната турбина,може ли малко повече инфо? Благодаря

не занм точно, ремапа го прави предишния собственик, но знам че се изръси бая пари и всичко е направено професионално. Турбината до колкото знам е сменена само перката. Трябва да ходя да я замеря, но определено е над 400к.с. С някакви приложения ми дава че е 450 коня. Сега пак мапера е пратил файл таще видя с новия файл.


Интересуваше ме кой я е правил турбината и къде, далибси доволен за да се ориентирам...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Мар 2019, 11:36

devent написа:
choio написа:В общи линии,принципа на работа с тези хора е пращане на логове и въз основа на тях правене на карти, които примерно качваш в jb мап 6 така ли? Почвате да ме отказвате от бг майсторите,никой не можа да ми отговори кво да очаквам от хибрида,отговори от вида ми то зависи от мапера, кво друго има по колата....са верни но нищо конкретно...на едното място ми обявиха 360 к.с на мотор,викам аз със сток може би ще ги подмина,и последва въпрос ама тоя мотор колко коня е....Някой пазарувал ли е от пюр турбос или някой друг турбо доставчик,какъв е принципа там,пращаш ли твойто турбо и т.н?


с повечето от дистанция най-вероятно е така - изпращане на логове, връщат ти донастройки, пак логваш, пак връщат и т.н. докато стане както ти харесва на теб, както и на мапера.
Специално с trebila работим с mhd backend flash + jb4, като в момента ми е изпратил BEF файл, който съм налял в DME-то и междувременно ми изпраща и допълнителни настройки, които да пипам в jb4-ката през jb4 interface-a и му пращам логове постоянно. Накрая предполагам, че ще прехвърлим голяма част от настройките от jb4-ката и ще бъдат сложени във финалния BEF файл, поне така си го представям аз. Общо взето, аз с родни тунери не бих се занимавал, има достатъчно кадърни световно известни и доказани, има интернет, има лесна комуникация, само трябва да си играеш да наливаш софтуери и да логваш, което си е малко занимавка, ама пък е готино. Така че, всеки си преценява.

Иначе, какво да очакваш - имаш два варианта, или четеш по форумите и се информираш и преценяваш или откриваш топлата вода и действаш и после споделяш резултати за идното поколение. @adovet е писал, че е с хибридна турбина, така че ако той я е превръщал в такава може да сподели повече информация чисто карантийно как се случват нещата. Но според мен не тръгвай с някаква нагласа, едва ли някой може да ти каже "ще изкараш точно 422 коня". Ясно е, че конете ще са нагоре, но колко точно зависи от доста фактори, както са ти казали, така че ако ти се хвърля кеш, хвърляй и кот такоа :)

Мога да ти дам пример при мен - сложих inlet-и, колата се усещаше, че поема повече въздух, качих я на дино, споделих и тук резултати, конете бяха там, но въздухът, който влизаше беше горещ, защото inlet-ите са изнесени от топлата страна на двигателя и съответно колата "тъпчеше" на пътя, map 5 на jb4 не надуваше толкова и т.н.. Да, на диното изкарах повече коне само с inlet-ите, но реалността на пътя беше друга, което наложи и по-бръза смяна на FMIC-a с по-голям от VRSF, след което нещата се промениха в много положителна насока - 2 секунди разлика във времената 100-200 и въобще колата тръгна страхотно. Та да, на хартия нещата понякога звучат супер, на практика, обаче, има нужда от още модове или custom remap за да вземеш максимума. Дали ако кача колата пак на дино само с кулер ще изкара кой знае колко коне отгоре? Не мисля, но пък разликата на пътя с, особено след 2-3 ръна е огромна, така че конете са си имагинерни.


Това за конете е ясно, но ми стана странно, че ти предлагат хибрид на турбина а не знаят мотора какви коне е....аз за това съм почнал по реда,почнах а даунпайп,през пръснат чарджпайп и сега сложихме и кулер...като разликата в темп на въздуха от стоковия в доста голяма...дефакто не зная сс стоковото турбо какви са конете...може би ще я премеря и след това вече с хибрида щв видя разликата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 04 Апр 2019, 10:09

Намерих интересно инфо специално за н55 е сериите, в общи линии с тмап сензор от н20 картите през jb4 са с промененни таргети...което мен ме удилетворява ако ще минавам на хибридно турбо...

https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=24788

Първия пост....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 04 Апр 2019, 11:10

choio написа:Намерих интересно инфо специално за н55 е сериите, в общи линии с тмап сензор от н20 картите през jb4 са с промененни таргети...което мен ме удилетворява ако ще минавам на хибридно турбо...

https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=24788

Първия пост....


Еми, значи си лесен :) хибридно турбо + препоръчват mhd за bef, трябва да сложиш и другия tmap sensor и ти дават готови настройки и газ :driving:

ще го играеш ли тоя филм ? Интересно ще е накрая като резултат :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 04 Апр 2019, 11:28

Мисля да го играя,ще отнеме време,със сигурност ще споделя резултата...въпроса е откъде да взема хибрида...още проучвам некви фирми...и време за досъавки

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Апр 2019, 11:38

Малко офтопик, но някой да му трябва ST XA Coilovers (KW V2) или ревизирани спирачни апарати (има и дискове към тях бонус :mhihi: ) за 335i?

Иначе за линкове като горният са полезни, но според мен търси и направо да копирате инфото тук (бонус точки с превод :mhihi: ). Че не се знае колко време ще работят още :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook