Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:Ами не мисля, че дюза с някакво отклонение може чак почти да ти изгаси цилиндър. Но аз на твое място конкретно по отношение на диагностика не бих разчитал на форуми. Не са малко чаркалата, които могат да провокират точно този ефект, който описваш и има да си сменяш части на поразия...
Колкото до мириса сутрин, тя като е студена си работи на богати смеси и е почти нормално да намирисва на суров бензин.
Неотчетен въздух може да провокира проблема да, хваща се лесно по адитивните адаптации доколкото знам. Драсни на zvetiko, не го знам интересни ли са му директните впръсквания и почнал ли е да ги човърка.
Ами аз не разчитам на форуми,но вече 2 майстора работиха по колата без резултат.Не мога да разбера и заради кой цилиндър тресе - не записва никакви грешки освен по-горните. Чудя се дали да не сменя останалите 2 бобини,които не са сменени.Нещо става като е студеназа единия майстор, при който ходих каза,че на студен мотор дюзата на 4 цилиндър давала отклонения,а тя е точно тази,която смених - малко странно да не би нещо друго да бърка работата на дюзата.И най-странно ми е,че се оправя след 1 минута каране и цял ден няма проблеми с тресене независимо колко пъти я гася и паля.Ако е бобина не трябва ли да е постоянен проблема?Другото,което си мисля е ако дюзата хвърля бензин,а той не се възпламенява добре няма да изгаря и ще мирише и тресе.Не знам ще видя другия майстор какво ще каже.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако е бобина ще играят (пропадат) оборотите постоянно на празен ход,най-вече като е топла и оборотите паднат до 500,поне при мен беше така...
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Понеже си продадох е92-то сега ми изпадна друго е92 325d 204hp LCI 2010. Интересува ме двигателя надежден ли е. Има ли някакви по големи проблеми с него. До колкото знам това е 3000 кубика но ограничен софтуерно , ако не се лъжа защото го има същия но с повече кончета. Сполучлив ли е мотора или да продължа да си търся бензиново шестаче.
Re: Бързи въпроси и отговори
ZALMAN написа:Понеже си продадох е92-то сега ми изпадна друго е92 325d 204hp LCI 2010. Интересува ме двигателя надежден ли е. Има ли някакви по големи проблеми с него. До колкото знам това е 3000 кубика но ограничен софтуерно , ако не се лъжа защото го има същия но с повече кончета. Сполучлив ли е мотора или да продължа да си търся бензиново шестаче.
viewtopic.php?f=128&t=433097
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно благодаря , ще се мятам пак на бенз 

Re: Бързи въпроси и отговори
Vernibgs написа:Ако е бобина ще играят (пропадат) оборотите постоянно на празен ход,най-вече като е топла и оборотите паднат до 500,поне при мен беше така...
Не мърдат оборотите нямам проблем с пропадане или нестабилни обороти, дори като тресе са стабилни...просто тресе като паднат на около 700 за 1 минута и цял ден после е ок.
Re: Бързи въпроси и отговори
Нормално ли е при заключена кола да свети лампичката за селектора на скоростния лост, в случая "P"? Не изгася дори след час, бутона "старт/стоп" си изгася. Ако не е нормално, на какво би могло да се дължи?
П.П. Явно е нормално, поне така прочетох в интернет.
И още въпроси: какво представлява "подгряване на горивния филтър"? Излиза ми като грешка на диагностика.
П.П. И това горе-долу ми стана ясно.
Към колко хиляди км да се подготвям за смяна на верига? Мотора е N57D30
Трима на волана около бега е захабен, както повечето. Покритието е подпухнало на места. Може ли да се възстанови(боядиса) с някакъв матов спрей? И ако може, трябва ли някаква подготовка, за да не падне боята?
П.П. Явно е нормално, поне така прочетох в интернет.
И още въпроси: какво представлява "подгряване на горивния филтър"? Излиза ми като грешка на диагностика.
П.П. И това горе-долу ми стана ясно.
Към колко хиляди км да се подготвям за смяна на верига? Мотора е N57D30
Трима на волана около бега е захабен, както повечето. Покритието е подпухнало на места. Може ли да се възстанови(боядиса) с някакъв матов спрей? И ако може, трябва ли някаква подготовка, за да не падне боята?
Последна промяна exc на 27 Фев 2019, 17:28, променена общо 1 път
- nikolai_qchev
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 8.10.2017
- Местоположение: Плевен/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, началото на годината си е време за плащане на данъци. Според последните изменения играе роля евро стандарта . Та някой сблъсквал ли се е с неопоменат евростандарт в талона. Каква би била процедурата 

Re: Бързи въпроси и отговори
Не те ли дразни да караш отново същата кола? Не е ли по-добре да събереш някой лев и направо да скочиш на 4-ка или ако те устройва седан, 3-ка?ZALMAN написа:Понеже си продадох е92-то сега ми изпадна друго е92 325d 204hp LCI 2010. Интересува ме двигателя надежден ли е. Има ли някакви по големи проблеми с него. До колкото знам това е 3000 кубика но ограничен софтуерно , ако не се лъжа защото го има същия но с повече кончета. Сполучлив ли е мотора или да продължа да си търся бензиново шестаче.
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolai_qchev написа:Та някой сблъсквал ли се е с неопоменат евростандарт в талона. Каква би била процедурата
От FB страницата на СДВР от тази сутрин:
ВАЖНО! КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ АКО В СВИДЕТЕЛСТВОТО ЗА РЕГИСТРАЦИЯ (ЧАСТ „ПЪРВА“ И ЧАСТ „ВТОРА“) НЕ Е ПОСОЧЕНА ЕКОЛОГИЧНА НОРМА ЕВРО 1,2,3,4,5 И 6
Във връзка с многобройните запитвания, касаещи новоначислените размери за годишния данък на МПС, Ви информираме, че при липса на посочена екологична норма Евро 1,2,3,4,5 и 6 на притежаваното от Вас превозно средство, вписана в свидетелството му за регистрация (част „Първа“ и част „Втора“) и не притежавате официален документ удостоверяващ екологичната норма Евро, първо трябва да се обърнете към официален представител на марката на Вашето МПС за Р. България, откъдето да се сдобиете с удостоверителен документ за притежаваната екологична норма на автомобила.
След това лично или чрез пълномощник с моторното превозно средство трябва да отидете до Отдел „Пътна полиция”-СДВР като носите с Вас този документ заедно със свидетелството за регистрация на МПС - част "Първа и част "Втора" ("големия“ и „малкия“ талон). След като преминете с превозното средство през пункта на „Пътна полиция”-СДВР за идентификация, предоставяте съответните документи на служителите от МВР за издаване на нови документи с вписана съответна екологична норма.
Уточняваме, че за това, че не е вписана екологичната норма в свидетелството за регистрация никой няма да ви санкционира, а от това дали е нанесена, зависи какъв ще е размерът на годишният данък на МПС. Подмяната на талонът се налага само, ако това изискват от там (общината). В някой общини изискват само да попълните декларация по чл. 54, ал. 1 от Закона за местните. данъци и такси за притежаван лек автомобил.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Parzival написа:Не те ли дразни да караш отново същата кола? Не е ли по-добре да събереш някой лев и направо да скочиш на 4-ка или ако те устройва седан, 3-ка?ZALMAN написа:Понеже си продадох е92-то сега ми изпадна друго е92 325d 204hp LCI 2010. Интересува ме двигателя надежден ли е. Има ли някакви по големи проблеми с него. До колкото знам това е 3000 кубика но ограничен софтуерно , ако не се лъжа защото го има същия но с повече кончета. Сполучлив ли е мотора или да продължа да си търся бензиново шестаче.
Няма да ме дразни. Каквото и е92 да си взема то винаги ще си има характер и ще е различно от другите които съм имал. 3-ри смених крайно време е за фейса.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
The devil you know is better than the devil you don't know...
Аз също си ги сменям по няколко от модел и не ми омръзват. Даже смених малък за голям пробег - ремонтите пак си вървят, но поне оборудването си е каквото го искам. И мотора де...
Да не говорим, че сега и на 335 бих се метнал, но НЯМА, защото ако случайно се замисля за цифри ще ми дойде да се гръмна! Демек да си я бях взел още предния път.
Аз също си ги сменям по няколко от модел и не ми омръзват. Даже смених малък за голям пробег - ремонтите пак си вървят, но поне оборудването си е каквото го искам. И мотора де...
Да не говорим, че сега и на 335 бих се метнал, но НЯМА, защото ако случайно се замисля за цифри ще ми дойде да се гръмна! Демек да си я бях взел още предния път.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз редовно съм в тази дилема - дали да взема 335д Е90/Е92 LCI или да скоча на F30 330d.
Много ми харесва купето, обаче отвътре ми е същото, а и колата ми е с едно от 90% от предлаганите екстри в при-фейс Е90, но пък ме дразни, че е ръчка и 20-ката мотор разбира се.
Дори често поради едни други работи се возя в Е92-ки с големи двигатели, да, много е яко да я бърза, но вътре като си затворя очите и колата е изключена, ми то е същата кола. Ще е по-бърза, но и това ще ми омръзне след няколко месеца.
Докато като се кача в Ф30, ми то си е друга кола в много отношения.
Жалко само, че 35д там е само x-Drive...
Много ми харесва купето, обаче отвътре ми е същото, а и колата ми е с едно от 90% от предлаганите екстри в при-фейс Е90, но пък ме дразни, че е ръчка и 20-ката мотор разбира се.
Дори често поради едни други работи се возя в Е92-ки с големи двигатели, да, много е яко да я бърза, но вътре като си затворя очите и колата е изключена, ми то е същата кола. Ще е по-бърза, но и това ще ми омръзне след няколко месеца.
Докато като се кача в Ф30, ми то си е друга кола в много отношения.
Жалко само, че 35д там е само x-Drive...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
andy написа:Ми отиваш на F10 535д на задно или F30 335d с xdelete.
boost да не чете надолу

xDelete е вариант, така е, но аз предпочитам истинско задно.
От една страна колата е по-лека и по-пъргава, от друга дори с xDelete поддръжката при xDrive остава значително по-скъпа от тази на кола само на задно.
А за моите нужди и келешлъци, xDrive определено не ми трябва 99% от времето...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани