Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 21 Фев 2019, 21:05

Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя. :bchug:

Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ненко Вранков » 22 Фев 2019, 12:12

Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя. :bchug:

АКо имаш път посока Карлово - обади, ще свършим работа.

ervice написа:Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?

Може, но ще свърши по-бързо ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 22 Фев 2019, 18:41

Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2014
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: X5 M, A8 4.2 TDI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Стоян Чанев » 22 Фев 2019, 21:54

Здравейте, въжможно ли е в Е90 320д от декември 2007ма да е монтиран N47 мотор, защото доколкото съм запознат в Е90 се слага M47?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 22 Фев 2019, 22:46

Не само, че е възможно, ами е нормално. След втората половина на 2007-ма(не помня точно кой месец) се монтира само N47.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.01.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Радиан » 22 Фев 2019, 23:28

Ненко Вранков написа:
Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя. :bchug:

АКо имаш път посока Карлово - обади, ще свършим работа.

ervice написа:Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?

Може, но ще свърши по-бързо ...

Ако не се кодира новия акумулатор ще замини по-бързо така ли?
Ако новия е с еднакъв капацитет Ah като стария трябва ли пак да се кодира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 23 Фев 2019, 1:16

ervice написа:Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?


Жалузи. Полезна "екстра". Хубаво е да си ги направиш ако имат проблем.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 23 Фев 2019, 10:12

ivoaudi написа:
ervice написа:Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?


Жалузи. Полезна "екстра". Хубаво е да си ги направиш ако имат проблем.

Как да разбера дали имат проблем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 23 Фев 2019, 12:01

Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 23 Фев 2019, 14:12

ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.

Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.

Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal

1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.

Програмата е carly bmw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BMW740IL » 23 Фев 2019, 16:28

Здравейте, искам да попитам на какво се дължи грешка 4293 control unit internal error 16
Колата е без дпф и е ремапната.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Leon » 23 Фев 2019, 22:03

exc написа:Не само, че е възможно, ами е нормално. След втората половина на 2007-ма(не помня точно кой месец) се монтира само N47.

От септември 2007г. Реално от последната седмица на август като заработи завода след отпуската :mhihi:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 24 Фев 2019, 4:05

ervice написа:
ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.

Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.

Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal

1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.

Програмата е carly bmw


Тези всичките грешки ти ги вади, щото имаш проблеми със смесите и вероятно с адаптации. Според мен навярно сте сменили ламбда напразно. Живи данни, гледани от правилния човек ще ти оправят мотора. Отделен е въпроса къде да идеш при читав диагностик.... По отношение на тресенето - твоя мотор е знаен с чест проблем теч на масло при свеща на 3-ти цилиндър. Не казвам, че непременно това ти е проблема, но погледни.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ervice » 24 Фев 2019, 9:57

ivoaudi написа:
ervice написа:
ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.

Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.

Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal

1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.

Програмата е carly bmw


Тези всичките грешки ти ги вади, щото имаш проблеми със смесите и вероятно с адаптации. Според мен навярно сте сменили ламбда напразно. Живи данни, гледани от правилния човек ще ти оправят мотора. Отделен е въпроса къде да идеш при читав диагностик.... По отношение на тресенето - твоя мотор е знаен с чест проблем теч на масло при свеща на 3-ти цилиндър. Не казвам, че непременно това ти е проблема, но погледни.

Сухи са свещите колега преди 1 ден си сменях 1 бубина и ги огледах няма грам мясло.Всички течове от гарнитури съм ги оправил.2 майстора я гледах,а единия само бмв прави.Аз съм почти сигурен,че е от смесите и сутрин като запаля мирише на бензин именно заради богата смес,а после е ок.Вече се чудя да не дърпа въздух отнякъде или нещо екуто....или кабели свещи. Дюзата след като я смениха не знам дали е адаптирана - може ли ако не са я адаптирали да тресе така,а тя механично да е ок?Другата седмица ще я карам на 3 майстор и ще пиша за резултата ако я оправи от какво е било та други с тоя мотор да не сменят като мен 1 куфар с части без резултат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 24 Фев 2019, 12:58

Ами не мисля, че дюза с някакво отклонение може чак почти да ти изгаси цилиндър. Но аз на твое място конкретно по отношение на диагностика не бих разчитал на форуми. Не са малко чаркалата, които могат да провокират точно този ефект, който описваш и има да си сменяш части на поразия...
Колкото до мириса сутрин, тя като е студена си работи на богати смеси и е почти нормално да намирисва на суров бензин.
Неотчетен въздух може да провокира проблема да, хваща се лесно по адитивните адаптации доколкото знам. Драсни на zvetiko, не го знам интересни ли са му директните впръсквания и почнал ли е да ги човърка.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook