Съвети за покупка на G30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Съвети за покупка на G30
kolp написа:https://www.bimmerfest.com/news/971937/service-action-for-v8-powered-g12-7-series-to-prevent-premature-engine-wear/
https://topclassactions.com/lawsuit-set ... ettlement/ тук изрично е посочено правото на безплатна смяна на двигателя
Колега, като по-запознат, какво можеш да кажеш за новата ревизия на 3.0 бензин битурбо или казано по друг начин 540и? Не съм тръгнал да купувам, но като фен на марката ми е интересно. В интернет има доста суперлативи за колите с такъв тип агрегат. Явсно е, че 550и продължава да е проблемен. 3.0 също беше проблемен при първите ревизии и имаше доста детски болести.
Re: Съвети за покупка на G30
http://youwheel.com/home/2016/03/27/det ... er-engine/
От това по-подробно няма накъде
Б58 със сигурност е по-издръжлив от V8-аците, а и като гледам цифрите, 540и Г30 е по-бърза от 550и Ф10, поне до 100. Б58 вече го слагат в М-перформанс моделите, явно БМВ много разчитат на него. Аз не бих се тревожил 
N63 е уникален двигател и дава невероятен кеф, но извън гаранция е доста голям хазарт. ще видим дали ще има подобрение новата ревизия
От това по-подробно няма накъде


N63 е уникален двигател и дава невероятен кеф, но извън гаранция е доста голям хазарт. ще видим дали ще има подобрение новата ревизия
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Съвети за покупка на G30
540и може да надбяга Ф10 550 до 100 само ако първото е Х, а второто само задно, което е нормално. След 100 вече Ф10 стабилно дърпа, което пак е нормално. Иначе задно срещу задно са равни до 100, после Ф10 леко дърпа. Имат към 200 кила разлика мисля, хайде много малко под 200. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа:540и може да надбяга Ф10 550 до 100 само ако първото е Х, а второто само задно, което е нормално. След 100 вече Ф10 стабилно дърпа, което пак е нормално. Иначе задно срещу задно са равни до 100, после Ф10 леко дърпа. Имат към 200 кила разлика мисля, хайде много малко под 200.
ЦЪ - 540и си е на кантар с 550и по всички показатели, като даже след 200км/ч шестака малко дърпа. Разбира се това са пристрастни тестове, но все пак са ориентировъчни.
Тук е момента да споменем, че 550и в Ф10 си има и 450кс, там е различно, но е прието в БГ да не купуваме коли фейслифт и за тях (оссен ако не са на 20 години) не се говори хах
ПС: за колега който пита - 540и е с едно турбо. От 10 години БМВ избягват би-турбо в шестаци, освен в 1М, М3/4 и М2 Компетишън
Re: Съвети за покупка на G30
Е как, ЛЦИ винаги е за предпочитане, ако финансите го позволяват
има една скандална 550 в момента на пазара, но цената е горе долу като за Г30 и просто няма смисъл. може би това е основният проблем, че добрите фейслофтови модели обикновено са на цената на по-обикновени коли от новото поколение, и рядко има смисъл от такава покупка.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети за покупка на G30
kolp написа:Е как, ЛЦИ винаги е за предпочитане, ако финансите го позволяватима една скандална 550 в момента на пазара, но цената е горе долу като за Г30 и просто няма смисъл. може би това е основният проблем, че добрите фейслофтови модели обикновено са на цената на по-обикновени коли от новото поколение, и рядко има смисъл от такава покупка.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10

И не знам защо да го ева, не направят охлаждането на седалките серийна екстра - даваш 200-250к за кола и особено ако е по-фина кожата, задника и гръба залепват като в градския транспорт

Re: Съвети за покупка на G30
Привет ,обмислям покупка на нов автомобил G30 . Колебая се конкретно между 540i или 530д.
От гледна точка на поддръжка тук в България кое е по –рационално дизел или бензин?! Автомобилът ще се кара 8 год. (около 160хил.км) след това ще се продава. Гаранцията е до 5 год. Между 5-тата и 8-та година кой от двата ще ми създава по-малко проблеми? Наблюденията ми са ,че повече дизел се кара в България?!
Поздрави!
От гледна точка на поддръжка тук в България кое е по –рационално дизел или бензин?! Автомобилът ще се кара 8 год. (около 160хил.км) след това ще се продава. Гаранцията е до 5 год. Между 5-тата и 8-та година кой от двата ще ми създава по-малко проблеми? Наблюденията ми са ,че повече дизел се кара в България?!
Поздрави!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Съвети за покупка на G30
530д е най-безпроблемният БМВ двигател от бая време насам. Ще те изкара не 160, ами 460 без сериозни ремонти ако сменяш маслото когато е редно, а не както ти казват на 30 000, но той е толкова здрав, че може и тогава.
540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин.
Лично аз го предпочитам пред 540и във всяко отношение с изключение разбира се на звука. 

540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа:530д е най-безпроблемният БМВ двигател от бая време насам. Ще те изкара не 160, ами 460 без сериозни ремонти ако сменяш маслото когато е редно, а не както ти казват на 30 000, но той е толкова здрав, че може и тогава.![]()
540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин.Лично аз го предпочитам пред 540и във всяко отношение с изключение разбира се на звука.
Малко се бъркаш според мен. В G30 вкараха B57, който е прекалено нов мотор, за да може да направим генерални заключения колко е добър

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Съвети за покупка на G30
Всъщност нищо не бъркам. Аз съдя по последните доооооста години, та колкото и да е нов все пак има какво да наследи. Най-вече няма как да ме убеди някой, че от БМВ ще развалят здравината на 6 цилиндровия дизел при положение, че го слагат на абсолютно всяко БМВ вече толкова години и е символ на здравина сред модерните дизели. Виж за бензина може и да наследи някои детски болести, може и да са ги оправили, но човека иска сега да купува, та в тоя ред на мисли логичните факти са тези. Лично аз ако търся здравина бих си взел дизела без изобщо да се замислям. И то имам предвид 530. Ако търся здравина и брутален вървеж давам някой лев отгоре и лапвам 540д. Убеден съм, че двигателят ще е здрав. Но ако има някъде по света някой с такава кола на вече 300 000 км. може него да пита някой. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа: Ако търся здравина и брутален вървеж давам някой лев отгоре и лапвам 540д. Убеден съм, че двигателят ще е здрав. Но ако има някъде по света някой с такава кола на вече 300 000 км. може него да пита някой.
300 000 км без сменен двигател или ?!?! Трима човека( единият е 740д на 40 000км ) познавам със сменен двигател 4.0д 313.к.с.иначе другите са х5 и х6 . За 3.0д съм съгласен само ,че лично аз не бих заложил на дизел. Adblue , DPF и т.н.
540и Г30 имах удоволствието да управлявам и смея да твърдя ,че е прекрасен автомобил. 13л/100км бяха показанията на борд ,дизела ще е 10л/100км ,за тия 20 000 км годишно ,който е писал колегата едва ли ще го бърка разхода при положение ,че купува нов автомобил. След гаранционно мисля ,че бензина ще има по-ниска подръжка спрямо дизела?! Поправете ме ако греша! То с нашите горива май си е лотария какво ще се кара . . . .

Re: Съвети за покупка на G30
Да, би следвало бензиновата кола да е по-евтина за обслужване, както и да има по-добра остатъчна стойност.
Аз имах подобно чудене с разликата, че сменям колите по-често. Избрах бензин и съм щастлив от избора си. Фантастичен двигател е редовият шестак - гладък и приятен за каране, на светофари не разбираш кога пали и гасне. Разход за 1 год и 23к км - 10.3 (30% градско, останалото магистрални скорости).
Въпрос на вкус е. Дизелът си има своите неуспорими преимущества, но факторът удоволствие работи за бензина (с цялото ми уважение към колегите с дизел).
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Аз имах подобно чудене с разликата, че сменям колите по-често. Избрах бензин и съм щастлив от избора си. Фантастичен двигател е редовият шестак - гладък и приятен за каране, на светофари не разбираш кога пали и гасне. Разход за 1 год и 23к км - 10.3 (30% градско, останалото магистрални скорости).
Въпрос на вкус е. Дизелът си има своите неуспорими преимущества, но факторът удоволствие работи за бензина (с цялото ми уважение към колегите с дизел).
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Съвети за покупка на G30
Значи, такива схеми след 5 години кое колко ще струва-никакъв шанс. Реално колата си е набутвация отвсякъде, особено такъв клас, но за какво работим в крайна сметка, ако не да си правим кеф.
Със сигурност ако ти я изкупи дилър, ще “загубиш” некви пари, но ще спечелиш време и нерви!! Аз примерно мойта F10, какво дебили ме занимаваха докато я продавах сам-не ми се говори!! В крайна сметка, М кар я взе,даде по-добра цена и за моята и за новата и гледам, че вече е продадена:):)Всичко е конкуренция, на момента.Отделно, аз такава кола не бих карал извън гаранция.
Относно 540 бензин, аз много се бях навил за него, но не ми допадна като вървеж-иска си обороти. Аз искам, само леко да натисна, и да съм отвял всички-затова пак си взех 540d. Разхода няма никакво значение-за 1000 лв на година разлика, няма значение, въпросът е какво те кефи.
Сегааа, леко ме гложди мисълта дали не се преебах, като не взех М5
:) там вече е друга работата, ама има време:)
Със сигурност ако ти я изкупи дилър, ще “загубиш” некви пари, но ще спечелиш време и нерви!! Аз примерно мойта F10, какво дебили ме занимаваха докато я продавах сам-не ми се говори!! В крайна сметка, М кар я взе,даде по-добра цена и за моята и за новата и гледам, че вече е продадена:):)Всичко е конкуренция, на момента.Отделно, аз такава кола не бих карал извън гаранция.
Относно 540 бензин, аз много се бях навил за него, но не ми допадна като вървеж-иска си обороти. Аз искам, само леко да натисна, и да съм отвял всички-затова пак си взех 540d. Разхода няма никакво значение-за 1000 лв на година разлика, няма значение, въпросът е какво те кефи.
Сегааа, леко ме гложди мисълта дали не се преебах, като не взех М5

Re: Съвети за покупка на G30
Мда... Значи не съм единствения, който се чуди защо не изчака М5:)
Някой има ли идея какви отстъпки има за Мката?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Някой има ли идея какви отстъпки има за Мката?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Съвети за покупка на G30
Днес бях в представителството на БМВ и се оказва ,че вече гаранцията от 200 000 км или 5 год. няма да се предлага за България. Според дилъра така било навсякъде ,вече ще има само 2 год. гаранция на предлаганите фабрично нови автомобили!??!?! На вече налични в Бг може да се удължи гаранцията от 4-5 год. ,но ако сега ще се поръчва само с 2 год. гаранция !
Някой запознат ли е с тази нова политика ?

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани