330xd загуба на мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
330xd загуба на мощност
Здравейте, моля за помощ при диагностициране на проблема.
330xd, 204 к.с., автомат, 2003г. При ускорение до да речем 140 км/ч колата върви добре. Пускам педала и при следващо натискане няма никой. Турбото се чува, че свисти но ускорението е все едно е без турбо. Гася и паля колата и върви нормално докато пак не я натисна да ускорява.
Чета колата с Bmw Scanner и INPA и грешките които записва са:
3FF0 [16368] Air mass sensor
4507 [17671] Exhaust recirculation regulation
Открих притеснителен луфт в перката на турбото. Сега е отремонтирано със сменен картридж и геометрия. Минато е на реглаж и е настроено според изискванията. Сменени са абсолютно всички вакумни маркучи заедно с клапана командващ EGR ( номер 1 от тази схема https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2336 ) и продължава да записва същите грешки.
MAFа е гледан на живи данни и ми казват, че отчита в нормите но имало някаква голяма разлика в температурата на въздуха която отчита и някаква друга температура която не разбрах каква е (нямам много доверие на диагностика).
Преди да сменя и MAF сензора и ремонта да премине 1500 лева искам да се допитам до мнението на повечко хора.
Той е BOSCH и си мисля да го купя от BOSCH, но чух че не били със качеството за първоначално вграждане и ме посъветваха да търся втора ръка работещ. Естествено, че няма да дам 900 лева за нов от BMW. Трябва ми мнение и за това какво да търся ако се наложи смяна.
330xd, 204 к.с., автомат, 2003г. При ускорение до да речем 140 км/ч колата върви добре. Пускам педала и при следващо натискане няма никой. Турбото се чува, че свисти но ускорението е все едно е без турбо. Гася и паля колата и върви нормално докато пак не я натисна да ускорява.
Чета колата с Bmw Scanner и INPA и грешките които записва са:
3FF0 [16368] Air mass sensor
4507 [17671] Exhaust recirculation regulation
Открих притеснителен луфт в перката на турбото. Сега е отремонтирано със сменен картридж и геометрия. Минато е на реглаж и е настроено според изискванията. Сменени са абсолютно всички вакумни маркучи заедно с клапана командващ EGR ( номер 1 от тази схема https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2336 ) и продължава да записва същите грешки.
MAFа е гледан на живи данни и ми казват, че отчита в нормите но имало някаква голяма разлика в температурата на въздуха която отчита и някаква друга температура която не разбрах каква е (нямам много доверие на диагностика).
Преди да сменя и MAF сензора и ремонта да премине 1500 лева искам да се допитам до мнението на повечко хора.
Той е BOSCH и си мисля да го купя от BOSCH, но чух че не били със качеството за първоначално вграждане и ме посъветваха да търся втора ръка работещ. Естествено, че няма да дам 900 лева за нов от BMW. Трябва ми мнение и за това какво да търся ако се наложи смяна.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: 330xd загуба на мощност
Имах същите симптоми на Е65-цата. Пак ми даваше грешки дебитомери и ЕГРи,тя работата им свързана. При мен се оказаха блокирали вихрови клапи - "пеперудки". След премахването им нещата се нормализираха.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: 330xd загуба на мощност
kikko написа:Имах същите симптоми на Е65-цата. Пак ми даваше грешки дебитомери и ЕГРи,тя работата им свързана. При мен се оказаха блокирали вихрови клапи - "пеперудки". След премахването им нещата се нормализираха.
Премахнати са отдавна. ЕГР е проверен и уж мембраната му е здрава и не изпуска вакума.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: 330xd загуба на мощност
Някаде на тази скорост(130) стандартно трябва торк конвертора да заключи при спиране на ускорението.
Да не би от там да идва проблема
Да не би от там да идва проблема

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: 330xd загуба на мощност
Автомата е ремонтиран и обслужен преди 30 000 и не записва никакви грешки.virtualchild написа:Някаде на тази скорост(130) стандартно трябва торк конвертора да заключи при спиране на ускорението.
Да не би от там да идва проблема
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 330xd загуба на мощност
Изключи дебитомера,и пробвай ако го нямаш този проблем...купуваш нов...не е нужно да е оригинален,пиербург или бош мисля, че ще свършат работа....другия вариант е да вземеш пробен дебитомер от работеща кола.
Re: 330xd загуба на мощност
Mpower84 написа:kikko написа:Имах същите симптоми на Е65-цата. Пак ми даваше грешки дебитомери и ЕГРи,тя работата им свързана. При мен се оказаха блокирали вихрови клапи - "пеперудки". След премахването им нещата се нормализираха.
Премахнати са отдавна. ЕГР е проверен и уж мембраната му е здрава и не изпуска вакума.
Как провери мембраната ?
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: 330xd загуба на мощност
Kurtov написа:Mpower84 написа:kikko написа:Имах същите симптоми на Е65-цата. Пак ми даваше грешки дебитомери и ЕГРи,тя работата им свързана. При мен се оказаха блокирали вихрови клапи - "пеперудки". След премахването им нещата се нормализираха.
Премахнати са отдавна. ЕГР е проверен и уж мембраната му е здрава и не изпуска вакума.
Как провери мембраната ?
Дърпам с вакум клапана и гледам дали се връща сам без да изпускам вакума.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: 330xd загуба на мощност
Купих нов MAF Bosch. Адаптира ли се, зануляват ли се някакви стойности? Как се процедира при смяната на MAFа за да знае колата, че е с нов?
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 330xd загуба на мощност
Триеш старите адаптации караш 50,100 км и колата ще се направи нови.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: 330xd загуба на мощност
MAFа е сменен. Колата продължава да се държи по същия начин. MAFa изчезна от грешките, остава EGRа. Нов или софтуерно премахване?
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 330xd загуба на мощност
Софтуерно премахване.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани