Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 26 Юни 2018, 10:44

Така е и аз мисля, че най-добре да се сменят и 4-те, особено като видях как се вдигна предницата, а задницата остана малко по-ниска... та скоро ще сменя и задните, наистина цената им не е болка за умиране - към 90-100 лева бройката амортисьор и май 60лева/бр. за пружина. Мислъта ми е, че освен амортисьори отзад ще трябва да сменя и пружините, за да съм 100% сигурен, че колата ще си хване правилната поза, нали?

По принцип задните амортисьори би трябвало да изпускат по-бавно от предните, само единият преден беше заминал и не държеше добре, разбира се смених и 2-та с тампоните. Към момента самата кола ми се струва задоволително стабилна, нооо ме дразни стойката и как отпред се отвори голяма пролука между гумата и калника, та искам да го коригирам това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 26 Юни 2018, 10:52

И мен това ме дразни, ама по-скоро ще го коригирам с айбах про кит :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Rainbow » 26 Юни 2018, 12:10

Наскоро си сложих Mulf 2 High и го програмирахме, но забелязах един страничен ефект, който се чудя дали може да се оправи без програмиране пак, само с настройка.

А именно като натисна "Auto" на климатика и ми стартира всеки път диалога за как да духа климатика на екрана (low, medium, intense). Преди просто си минаваше на auto режим без този диалог, а ако ми трябваше да го променям, ставаше като от навигацията си отида на ляво в climate control менюто :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 26 Юни 2018, 12:40

Мисля, че не може.
Аз го махах с НЦС това изскачащо меню.
Последна промяна exc на 26 Юни 2018, 12:56, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Юни 2018, 12:52

Rainbow написа:Наскоро си сложих Mulf 2 High и го програмирахме, но забелязах един страничен ефект, който се чудя дали може да се оправи без програмиране пак, само с настройка.

А именно като натисна "Auto" на климатика и ми стартира всеки път диалога за как да духа климатика на екрана (low, medium, intense). Преди просто си минаваше на auto режим без този диалог, а ако ми трябваше да го променям, ставаше като от навигацията си отида на ляво в climate control менюто :)

Трябва да кодираш в CAPPL модула, явно, този, който ти го е слагал, ти е ресетнал този модул за по-лесно и ти е променил кодировката по него. Прати ми TRC файла или ела да ти го оправя ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Rainbow » 26 Юни 2018, 15:01

Благодаря колеги, dextuar може да се чуем тези дни, само малко да се поосвободя :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.04.2018
Кара: е90 325i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от shveik » 26 Юни 2018, 20:38

здравейте, днес се появи някакво странно виене като навивам волана на дясно. виенето не е постоянно, а кратко и при по-висока скорост не се усеща или чува. може би има някъде във форума писано, но не открих. колата е е90 325 бензин N52 двигател. идеи какво би могло да е? хидравлична помпа? ролки? ремъци?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 27 Юни 2018, 8:21

Здравейте. Имам теч на охладителна течност точно под ЕГР охладителя. Питането ми е какви са връзките и как може да се отстрани?
http://prikachi.com/images.php?images/205/9357205i.jpg

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 27 Юни 2018, 13:15

shveik написа:здравейте, днес се появи някакво странно виене като навивам волана на дясно. виенето не е постоянно, а кратко и при по-висока скорост не се усеща или чува. може би има някъде във форума писано, но не открих. колата е е90 325 бензин N52 двигател. идеи какво би могло да е? хидравлична помпа? ролки? ремъци?


Виенето изчезва ли като си на място и подаваш леко газ, докато въртиш волана?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 27 Юни 2018, 14:50

при 320i N46B20 възможно ли е да се смени CCV (oil separator) без да се сваля всмукателния колектор? Гледам тубата същата смяна на N52 мотора без сваляне на колектор и изглежда сравнително лесно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.04.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kenny_ » 27 Юни 2018, 15:45

Здравейте! Когато потеглям или се движа с много ниска скорост има отвратителен шум идващ някъде зад навигацията(пластмасов звук).
Отделно имаше грешка, че е прегряла(трябва ли да ме притеснява?), но всичко си работи нормално. Имам съмнения, че може да е сменяна след като видях тази грешка и после нещо да не е закачено. Мога ли лесно да достигна зад нея или е най-добре да ходя на майстор? Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 28 Юни 2018, 10:53

Колеги,някой да е ползвал добавките на XADO?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.04.2016
Местоположение: Sint-niklaas
Пол: Мъж
Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ilhansyuleymanov » 28 Юни 2018, 11:55

kvasilev76 написа:Колеги,някой да е ползвал добавките на XADO?


Карам с масло 5-40 еко драйв, сипах и максимума (малинките) също и ползвах тази за дюзите.
Впечетления никакви, върви както преди. Маслото си го гори както преди. Само това за дизела дет го сипах сякаш се подобри работата на мотора (утихна) леко на празен ход, но межи и да си внушавам :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Rainbow » 28 Юни 2018, 21:23

Оправих auto-то на климатика :mhihi: , но сега имам още 1 въпрос колеги:

Т.к. направих лек ъпдейт на музиката и четох (и усетих) за лошият еквалайзер и настройките, когато head unit-а е кодиран като stereo (това е най-ниското ниво, после е hi-fi, top-hi-fi (logic7) и индивидуал).

Та направихме ъпдейт към hi-fi музика, която пооправи тези проблеми значително, но се появиха 2 странични отклонения :lol:

1) Звука при разговор с телефон (bluetooth, mulf 2 high модул) стана доста по-тих и може да се увеличи само до едно ниво, което не е достатъчно особено ако се кара на магистрала
2) Звука от задния парктроник стана по тих спрямо този от предният

И двата проблема според мен са следствие на това, че оригинално ако е hi-fi музиката си има усилвател (сега и аз имам, но оригинално нямах) и двете неща се контролират явно от него. И след кодировката нещо ги спъва.
Та съвети как може да се оправят тези неща с кодировка? Някой сблъсквал ли си е с това?


Благодаря предварително :bchug:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 28 Юни 2018, 21:55

Rainbow написа:Оправих auto-то на климатика :mhihi: , но сега имам още 1 въпрос колеги:

Т.к. направих лек ъпдейт на музиката и четох (и усетих) за лошият еквалайзер и настройките, когато head unit-а е кодиран като stereo (това е най-ниското ниво, после е hi-fi, top-hi-fi (logic7) и индивидуал).

Та направихме ъпдейт към hi-fi музика, която пооправи тези проблеми значително, но се появиха 2 странични отклонения :lol:

1) Звука при разговор с телефон (bluetooth, mulf 2 high модул) стана доста по-тих и може да се увеличи само до едно ниво, което не е достатъчно особено ако се кара на магистрала
2) Звука от задния парктроник стана по тих спрямо този от предният

И двата проблема според мен са следствие на това, че оригинално ако е hi-fi музиката си има усилвател (сега и аз имам, но оригинално нямах) и двете неща се контролират явно от него. И след кодировката нещо ги спъва.
Та съвети как може да се оправят тези неща с кодировка? Някой сблъсквал ли си е с това?


Благодаря предварително :bchug:
Имах подобен случай с една кола, трябва правилно да се кодира и ако се наложи, префлашне усилвателя.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook