Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Така е и аз мисля, че най-добре да се сменят и 4-те, особено като видях как се вдигна предницата, а задницата остана малко по-ниска... та скоро ще сменя и задните, наистина цената им не е болка за умиране - към 90-100 лева бройката амортисьор и май 60лева/бр. за пружина. Мислъта ми е, че освен амортисьори отзад ще трябва да сменя и пружините, за да съм 100% сигурен, че колата ще си хване правилната поза, нали?
По принцип задните амортисьори би трябвало да изпускат по-бавно от предните, само единият преден беше заминал и не държеше добре, разбира се смених и 2-та с тампоните. Към момента самата кола ми се струва задоволително стабилна, нооо ме дразни стойката и как отпред се отвори голяма пролука между гумата и калника, та искам да го коригирам това.
По принцип задните амортисьори би трябвало да изпускат по-бавно от предните, само единият преден беше заминал и не държеше добре, разбира се смених и 2-та с тампоните. Към момента самата кола ми се струва задоволително стабилна, нооо ме дразни стойката и как отпред се отвори голяма пролука между гумата и калника, та искам да го коригирам това.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Наскоро си сложих Mulf 2 High и го програмирахме, но забелязах един страничен ефект, който се чудя дали може да се оправи без програмиране пак, само с настройка.
А именно като натисна "Auto" на климатика и ми стартира всеки път диалога за как да духа климатика на екрана (low, medium, intense). Преди просто си минаваше на auto режим без този диалог, а ако ми трябваше да го променям, ставаше като от навигацията си отида на ляво в climate control менюто
А именно като натисна "Auto" на климатика и ми стартира всеки път диалога за как да духа климатика на екрана (low, medium, intense). Преди просто си минаваше на auto режим без този диалог, а ако ми трябваше да го променям, ставаше като от навигацията си отида на ляво в climate control менюто


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Бързи въпроси и отговори
Мисля, че не може.
Аз го махах с НЦС това изскачащо меню.
Аз го махах с НЦС това изскачащо меню.
Последна промяна exc на 26 Юни 2018, 12:56, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Rainbow написа:Наскоро си сложих Mulf 2 High и го програмирахме, но забелязах един страничен ефект, който се чудя дали може да се оправи без програмиране пак, само с настройка.
А именно като натисна "Auto" на климатика и ми стартира всеки път диалога за как да духа климатика на екрана (low, medium, intense). Преди просто си минаваше на auto режим без този диалог, а ако ми трябваше да го променям, ставаше като от навигацията си отида на ляво в climate control менюто
Трябва да кодираш в CAPPL модула, явно, този, който ти го е слагал, ти е ресетнал този модул за по-лесно и ти е променил кодировката по него. Прати ми TRC файла или ела да ти го оправя

Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря колеги, dextuar може да се чуем тези дни, само малко да се поосвободя 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Бързи въпроси и отговори
здравейте, днес се появи някакво странно виене като навивам волана на дясно. виенето не е постоянно, а кратко и при по-висока скорост не се усеща или чува. може би има някъде във форума писано, но не открих. колата е е90 325 бензин N52 двигател. идеи какво би могло да е? хидравлична помпа? ролки? ремъци?
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Имам теч на охладителна течност точно под ЕГР охладителя. Питането ми е какви са връзките и как може да се отстрани?
http://prikachi.com/images.php?images/205/9357205i.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/205/9357205i.jpg
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
shveik написа:здравейте, днес се появи някакво странно виене като навивам волана на дясно. виенето не е постоянно, а кратко и при по-висока скорост не се усеща или чува. може би има някъде във форума писано, но не открих. колата е е90 325 бензин N52 двигател. идеи какво би могло да е? хидравлична помпа? ролки? ремъци?
Виенето изчезва ли като си на място и подаваш леко газ, докато въртиш волана?
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
при 320i N46B20 възможно ли е да се смени CCV (oil separator) без да се сваля всмукателния колектор? Гледам тубата същата смяна на N52 мотора без сваляне на колектор и изглежда сравнително лесно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Когато потеглям или се движа с много ниска скорост има отвратителен шум идващ някъде зад навигацията(пластмасов звук).
Отделно имаше грешка, че е прегряла(трябва ли да ме притеснява?), но всичко си работи нормално. Имам съмнения, че може да е сменяна след като видях тази грешка и после нещо да не е закачено. Мога ли лесно да достигна зад нея или е най-добре да ходя на майстор? Благодаря!
Отделно имаше грешка, че е прегряла(трябва ли да ме притеснява?), но всичко си работи нормално. Имам съмнения, че може да е сменяна след като видях тази грешка и после нещо да не е закачено. Мога ли лесно да достигна зад нея или е най-добре да ходя на майстор? Благодаря!
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,някой да е ползвал добавките на XADO?
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Колеги,някой да е ползвал добавките на XADO?
Карам с масло 5-40 еко драйв, сипах и максимума (малинките) също и ползвах тази за дюзите.
Впечетления никакви, върви както преди. Маслото си го гори както преди. Само това за дизела дет го сипах сякаш се подобри работата на мотора (утихна) леко на празен ход, но межи и да си внушавам

Re: Бързи въпроси и отговори
Оправих auto-то на климатика
, но сега имам още 1 въпрос колеги:
Т.к. направих лек ъпдейт на музиката и четох (и усетих) за лошият еквалайзер и настройките, когато head unit-а е кодиран като stereo (това е най-ниското ниво, после е hi-fi, top-hi-fi (logic7) и индивидуал).
Та направихме ъпдейт към hi-fi музика, която пооправи тези проблеми значително, но се появиха 2 странични отклонения
1) Звука при разговор с телефон (bluetooth, mulf 2 high модул) стана доста по-тих и може да се увеличи само до едно ниво, което не е достатъчно особено ако се кара на магистрала
2) Звука от задния парктроник стана по тих спрямо този от предният
И двата проблема според мен са следствие на това, че оригинално ако е hi-fi музиката си има усилвател (сега и аз имам, но оригинално нямах) и двете неща се контролират явно от него. И след кодировката нещо ги спъва.
Та съвети как може да се оправят тези неща с кодировка? Някой сблъсквал ли си е с това?
Благодаря предварително

Т.к. направих лек ъпдейт на музиката и четох (и усетих) за лошият еквалайзер и настройките, когато head unit-а е кодиран като stereo (това е най-ниското ниво, после е hi-fi, top-hi-fi (logic7) и индивидуал).
Та направихме ъпдейт към hi-fi музика, която пооправи тези проблеми значително, но се появиха 2 странични отклонения

1) Звука при разговор с телефон (bluetooth, mulf 2 high модул) стана доста по-тих и може да се увеличи само до едно ниво, което не е достатъчно особено ако се кара на магистрала
2) Звука от задния парктроник стана по тих спрямо този от предният
И двата проблема според мен са следствие на това, че оригинално ако е hi-fi музиката си има усилвател (сега и аз имам, но оригинално нямах) и двете неща се контролират явно от него. И след кодировката нещо ги спъва.
Та съвети как може да се оправят тези неща с кодировка? Някой сблъсквал ли си е с това?
Благодаря предварително


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Имах подобен случай с една кола, трябва правилно да се кодира и ако се наложи, префлашне усилвателя.Rainbow написа:Оправих auto-то на климатика, но сега имам още 1 въпрос колеги:
Т.к. направих лек ъпдейт на музиката и четох (и усетих) за лошият еквалайзер и настройките, когато head unit-а е кодиран като stereo (това е най-ниското ниво, после е hi-fi, top-hi-fi (logic7) и индивидуал).
Та направихме ъпдейт към hi-fi музика, която пооправи тези проблеми значително, но се появиха 2 странични отклонения![]()
1) Звука при разговор с телефон (bluetooth, mulf 2 high модул) стана доста по-тих и може да се увеличи само до едно ниво, което не е достатъчно особено ако се кара на магистрала
2) Звука от задния парктроник стана по тих спрямо този от предният
И двата проблема според мен са следствие на това, че оригинално ако е hi-fi музиката си има усилвател (сега и аз имам, но оригинално нямах) и двете неща се контролират явно от него. И след кодировката нещо ги спъва.
Та съвети как може да се оправят тези неща с кодировка? Някой сблъсквал ли си е с това?
Благодаря предварително
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани