E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:Добре е, колега, не му се притеснявай. Даже слабо задаваш, щом не започваш да подминаваш 120-те с jb4![]()
Аз бях писал по-рано при мен как е:devent написа:Извънградско си ми държи температура около 90 градуса, градско около 105-110 без да я напъвам. Като я напъвам общо взето стига до 120 градуса, много рядко ги подминава(вече при мноооого напъване). На писта не съм я тествал, но там ще е ужас, гарантирано
като последното ми извънградско беше с леко настъпване и бях на 100 градуса на маслото.
Ми то вече не остана къде да я напъваш,пък и не е безопасно,на първо място, просто ми направи впечатление и да питам,за извън градско още не съм я карал...и нямам впечатление,но градско си ги държи тея 112 дори и при съвсем нормално каране в задръствания...четох и по чуждите форуми,че е нормално, така, че май ще спра да го мисля


- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз също се дразних на високата температура на маслото и по съвет смених маслото на Dr. Starke 5W40 DS ефект има, колата държи около 5 - 6 градуса по ниска температура.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
До 130-135 няма грижи, при условие, че стандартно е на 120... Ако карате със заводското 5в30 или 0в30 ще е кофти малко, но му няма нищо особено без каране по писти и смяна на 10-15к км...
Както колегата писа 5в40 е друго. Аз сега съм на другото ниво даже, с 5в50 и 120 подминавам само на писта.
Другото е хака за термостата или изсипвате 300 - 1500 лева и ъпгрейдвате масления охладител
П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител
Както колегата писа 5в40 е друго. Аз сега съм на другото ниво даже, с 5в50 и 120 подминавам само на писта.
Другото е хака за термостата или изсипвате 300 - 1500 лева и ъпгрейдвате масления охладител

П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:До 130-135 няма грижи, при условие, че стандартно е на 120... Ако карате със заводското 5в30 или 0в30 ще е кофти малко, но му няма нищо особено без каране по писти и смяна на 10-15к км...
Както колегата писа 5в40 е друго. Аз сега съм на другото ниво даже, с 5в50 и 120 подминавам само на писта.
Другото е хака за термостата или изсипвате 300 - 1500 лева и ъпгрейдвате масления охладител
П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител
То,пишеше че разликата била 3-4 градуса с или без охладител,ама знам ли...аз съм си със заводското 5-30... тя колата днес ми реши проблема с маслото...не се отключи сутринта

Ключа излъчва...някакви идеи


- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:
П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител
Мойта е 2009 Август и няма охладител.

П.С. когато си мислих че е по важно да има охладител си купих тяло на филтър с охадителя, което не ми трябва, ако някой има интерес да ми пише.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Rainbow написа:До 130-135 няма грижи, при условие, че стандартно е на 120... Ако карате със заводското 5в30 или 0в30 ще е кофти малко, но му няма нищо особено без каране по писти и смяна на 10-15к км...
Както колегата писа 5в40 е друго. Аз сега съм на другото ниво даже, с 5в50 и 120 подминавам само на писта.
Другото е хака за термостата или изсипвате 300 - 1500 лева и ъпгрейдвате масления охладител
П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител
То,пишеше че разликата била 3-4 градуса с или без охладител,ама знам ли...аз съм си със заводското 5-30... тя колата днес ми реши проблема с маслото...не се отключи сутринтаа нямам никъде ключалки...страшна забава...ключар идва отворихме предния капак...не е от ток
Ключа излъчва...някакви идеи![]()
...утре ще къртим вратата явно ама ако някой е брал този яд преди да сме счупили нещо, нека каже...
Лош контакт в бушониерата на + кабел, идващ от акумулатора. Не се ебавам - разлашкайте отвън колата здраво с идеята да наместите буксата - нищо не губите. Има сервизна кампания за тоя проблем, но тъпото е, че е само за Мките. Друг подобен сценарии - корозирали пинчета на буксата на DME, оттам се губи комуникацията с CAS-а и колата се оспива. Пробва ли да свалиш капачето на дръжките да потърсиш ключалка? Ако я намериш и влезеш в колата - разглоби всичко под жабката и махни самата жабка - прегледай дали бушониерата е здраво фиксирана и дали буксите влизат плътно и стабилно в нея.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
stocky написа:choio написа:Rainbow написа:До 130-135 няма грижи, при условие, че стандартно е на 120... Ако карате със заводското 5в30 или 0в30 ще е кофти малко, но му няма нищо особено без каране по писти и смяна на 10-15к км...
Както колегата писа 5в40 е друго. Аз сега съм на другото ниво даже, с 5в50 и 120 подминавам само на писта.
Другото е хака за термостата или изсипвате 300 - 1500 лева и ъпгрейдвате масления охладител
П.С.: Представяте ли си какво е при най-първите бройки на 335i, те са без маслен охладител
То,пишеше че разликата била 3-4 градуса с или без охладител,ама знам ли...аз съм си със заводското 5-30... тя колата днес ми реши проблема с маслото...не се отключи сутринтаа нямам никъде ключалки...страшна забава...ключар идва отворихме предния капак...не е от ток
Ключа излъчва...някакви идеи![]()
...утре ще къртим вратата явно ама ако някой е брал този яд преди да сме счупили нещо, нека каже...
Лош контакт в бушониерата на + кабел, идващ от акумулатора. Не се ебавам - разлашкайте отвън колата здраво с идеята да наместите буксата - нищо не губите. Има сервизна кампания за тоя проблем, но тъпото е, че е само за Мките. Друг подобен сценарии - корозирали пинчета на буксата на DME, оттам се губи комуникацията с CAS-а и колата се оспива. Пробва ли да свалиш капачето на дръжките да потърсиш ключалка? Ако я намериш и влезеш в колата - разглоби всичко под жабката и махни самата жабка - прегледай дали бушониерата е здраво фиксирана и дали буксите влизат плътно и стабилно в нея.
Колата се отключи,има неква брутална отечка и убива акумулатора,беше 5 волта....благодаря за насоките,оставил съм я в сервиз,надявам се да имам резултат скоро.

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да драсна и тук - до хората с JB4 и по засилени коли - имайте предвид, че ОЕМ свещите за нашите коли ще се предават на всеки 20-30к км!
Добър заместител за коли надути между 12 и 18-25 psi (0.8 - 1.2 до 1.6 бара) са NGK 95770 (старият номер е 5992), като им премерите разстоянието да е 0.55мм.
Ако сте около и над 25psi (1.7 бара) -> NGK 93026, гапнати на 0.45мм
Как се прави т.н. gap-ване (не съм сигурен на български има ли термин):
Добър заместител за коли надути между 12 и 18-25 psi (0.8 - 1.2 до 1.6 бара) са NGK 95770 (старият номер е 5992), като им премерите разстоянието да е 0.55мм.
Ако сте около и над 25psi (1.7 бара) -> NGK 93026, гапнати на 0.45мм
Как се прави т.н. gap-ване (не съм сигурен на български има ли термин):

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
В крайна сметка, ако теглим чертата с проблемните части при N54 и ги съпоставим с N53, само турбините ли са в плюс като евентуален допълнителен проблем? От това, което съм чел, мотора е един и същ и съм останал с такива впечатления.
Освен това, предполагам, че при сток вариант не би трябвало заводските турбини да карат от смяна до смяна на маслото
. Много се замислям за такава кола, но потенциалните големи ремонти ме отказват за сега и гледам повече към N52/N53. Потенциала за тунинг не ме вълнува. 99% съм сигурен, че ако си взема такава, ще я карам напълно стокова.
Освен това, предполагам, че при сток вариант не би трябвало заводските турбини да карат от смяна до смяна на маслото

- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
exc написа:В крайна сметка, ако теглим чертата с проблемните части при N54 и ги съпоставим с N53, само турбините ли са в плюс като евентуален допълнителен проблем? От това, което съм чел, мотора е един и същ и съм останал с такива впечатления.
Освен това, предполагам, че при сток вариант не би трябвало заводските турбини да карат от смяна до смяна на маслото. Много се замислям за такава кола, но потенциалните големи ремонти ме отказват за сега и гледам повече към N52/N53. Потенциала за тунинг не ме вълнува. 99% съм сигурен, че ако си взема такава, ще я карам напълно стокова.
Според мен намали процентите за "сигурност че ще я караш стокова"

За мен 335 си заслужава повече от 330, ако парите не са проблем толкова. Все пак, удоволствието да караш би-турбо кола е огромно. А разходът на гориво ще е горе-долу същият.
Натам - водната помпа е същата при двата двигателя, горивните помпи при н54 са скъпи, дюзите при н54 са скъпи и съответно турбините са скъпи ако ги купуваш нови. Можеш и да ги ревизираш за не много пари.
Таа, всичко зависи колко ще отпуснеш кесийката и дали си склонен на по-скъпата поддръжка в името на това да караш 335

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пак да подхвана темата за спирачките
Какво бихте препоръчали като дискове или апарати + дискове, за нашите 335-ци?
Колега devent успя да изкриви Цимерман, аз изкривих EBC turbo grooved, ако махнем Ate sport / OEM - какво остава като вариант?
Някой да сподели с мнения/опит
?
П.П.: Моите предни дискове леко се изкривиха, след Калояново и вярно им стана много жега, защото за 70км се изпекоха и заминаха, и накладките EBC Yellowstuff. Сега съм с Ferodo DS2500 накладки, а предните дискове ги минах на Pro Cut и са ОК за сега, че е грехота дискове за 1000 лева да заминат за под 100км писта и под 5000км нормална експлоатация (имах леки вибрации при средно спиране над 80км/ч).

Какво бихте препоръчали като дискове или апарати + дискове, за нашите 335-ци?
Колега devent успя да изкриви Цимерман, аз изкривих EBC turbo grooved, ако махнем Ate sport / OEM - какво остава като вариант?
Някой да сподели с мнения/опит

П.П.: Моите предни дискове леко се изкривиха, след Калояново и вярно им стана много жега, защото за 70км се изпекоха и заминаха, и накладките EBC Yellowstuff. Сега съм с Ferodo DS2500 накладки, а предните дискове ги минах на Pro Cut и са ОК за сега, че е грехота дискове за 1000 лева да заминат за под 100км писта и под 5000км нормална експлоатация (имах леки вибрации при средно спиране над 80км/ч).

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Съжалявам, че не мога да бъда от полза, защото почти не траквам, и стандартните спирачки напълно ме задоволяват. ОЕМ-те бая тормоз са видяли, без никакви последствия, а и имат гаранция. Та исках да попитам каква е причината да отхвърляте ОЕМ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не съм ги отхвърлил напълно и ако няма интересна performance алтернатива, може би следващият път ще ги пробвам и тях, просто с други накладки, не ОЕМ (DS2500 за сега спира зверски) 
AP Racing доста блазнят, но цената действа успокояващо
Много добро ревю на AP Racing BBK за 335i със серийни номера и т.н.

AP Racing доста блазнят, но цената действа успокояващо

Много добро ревю на AP Racing BBK за 335i със серийни номера и т.н.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
колега с каква течност караш ? защото е притеснително това изкривяване да е толкова често или имаш много специфичен начин на каране (за пистата говоря)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани