Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:Мисля, че би записвало грешка за дебитомер или EGR. Ако има грешка дебитомер - може да е вакуум, от който турбото не работи добре (или изобщо), оттам дебитомера се шашка, че се бърка правилната смес нафта/въздух и веднага нахаква грешката. Не е изключено обаче и самия дебитомер да е предал богу дух, ама тогава май не записва грешка (което не изключва възможността И за гореописаните проблеми). Ако има грешка EGR - трябва да се провери в какво състояние е, ама е46 е вече кола на годинки и много често най-удачното е да го изолираш както физически, така и да го спреш софтуерно. При мен, като взех колата, пушеше доста черно при настъпване, но ускоряваше отлично. Обаче беше с грешка EGR - оказа се, че блокирал на отворено/постоянно работещо положение. Резултата: входящия колектор пълен с черна гняс, отворите и изходите му задънени от сажди на може би 30%. Изолиране на EGR, почистване на колектора, и колата тръгна дори още по-добре, а черния пушек изчезна.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите.
Благодаря много колега за насоките, изключително полезно

- ///Mirkata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320i m54b22
- Мечтае да кара: v8
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:///Mirkata написа:ivoaudi написа:///Mirkata написа:Здравейте колеги,напоследък забелязвам че лампичката на акумулатора продължава са свети червено за около 5 сек. след запалване на колата,пусках теста от скритото меню,докато свети червено показва 11.8 ,след което почва да зережда 14,1-14,2 и угасва.Някой имал ли е такъв проблем?
Много от нас сме го имали и в почти всички случаи се е оправял след смяна на четки (реле).
Малко съм бос по тази част,могат ли само четките да се сменят или се сменя самото реле
Изцяло зависи от уменията и желанията на майстора ти, възможни са и двата варианта. Само четки е по-евтиния, просто днес вече никой не се занимава да си играе и се сменя релето.
Проблема е решен,сменихме само четките ,закупихме ги от косер за 1,90лв по номера на алтернатора,предлага се и реле mobiltron за 60лв.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте карам бмв е46 2.8 първо колата беше 2.3 сега съм с 2.8 след като сложих 2.8 колата работеше перфектно. Газаджията ми върза газта и колата почна да отива на 93-96 градуса. Помислих си че има въздух в системата така 2-3 сутрини си играя да я обезвъздушавам. след това тръгвам и няма проблем седи си на 12ч. точно стрелката. тази сутрин погледнах водата вс. си е точно но градусите пак отиват към 93-96 и това ме притеснява спрях развих щурчето съвсем лекичко няма въздух веднага пръсна вода . бутам маркуча към казанчето топъл както трябва а към термостата не стопля. Не мисля че е за термостат защото вчера вечерта карах раздавам газ яко и преди да се прибера вдигнах капака бутам пак маркучите и тоя към термостата си беше топъл. притесняваме така колата да вдига градуси един ден а друг не ПОМОЩ!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямаш проблем бе човек, нужен ли ти е?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
Протече ми антифриз от датчика на температурата (този, който е на маркуча преди радиатора)
Каква може да е причината ?
Проблема се появи след като оставих колата да й монтират ГИ...
М54Б25
Протече ми антифриз от датчика на температурата (този, който е на маркуча преди радиатора)
Каква може да е причината ?
Проблема се появи след като оставих колата да й монтират ГИ...
М54Б25
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет пиша тук за да не отварям нова тема надява се ,че е подходящото място имам запитване относно кормилна рейка .Въпроса е следния рейките на по новите е46 330 2006/7г еднакви ли са с по старите модели преди 2004 .И тези от е91 базата 330 еднакви ли са с тези от е46 . Визирам механичните рейки не електричните ако мога тека да се изразя
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:Мисля, че би записвало грешка за дебитомер или EGR. Ако има грешка дебитомер - може да е вакуум, от който турбото не работи добре (или изобщо), оттам дебитомера се шашка, че се бърка правилната смес нафта/въздух и веднага нахаква грешката. Не е изключено обаче и самия дебитомер да е предал богу дух, ама тогава май не записва грешка (което не изключва възможността И за гореописаните проблеми). Ако има грешка EGR - трябва да се провери в какво състояние е, ама е46 е вече кола на годинки и много често най-удачното е да го изолираш както физически, така и да го спреш софтуерно. При мен, като взех колата, пушеше доста черно при настъпване, но ускоряваше отлично. Обаче беше с грешка EGR - оказа се, че блокирал на отворено/постоянно работещо положение. Резултата: входящия колектор пълен с черна гняс, отворите и изходите му задънени от сажди на може би 30%. Изолиране на EGR, почистване на колектора, и колата тръгна дори още по-добре, а черния пушек изчезна.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите.
Малко още инфо:
Разрових се още и намерих, че е същия проблем като тук: https://www.boards.ie/b/thread/2057300008
Губи мощност на 80mph и след гасене се оправя. Споменали са от пренадуване на турбината. Ще гледам да ми остане време тази седмица и ще я закарам на сервиз. Надявам се да открием от какво е.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Бързи въпроси и отговори
dogydog написа:Здравейте!
Протече ми антифриз от датчика на температурата (този, който е на маркуча преди радиатора)
Каква може да е причината ?
Проблема се появи след като оставих колата да й монтират ГИ...
М54Б25
Е каква може да е причината? Сменяш датчика или само уплътнението (О-пръстен) ако намериш такъв и спира да тече
- boichev95
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.05.2018
- Местоположение: Хасково/Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте Колеги. От днес съм собственик на Е46 330d 2002 фейслифт. Колата е готина, върви доста приятно (старата беше Пасат В5 110-ка
), не я настъпвам много защото не е обслужена. Въпросите са ми, освен масло и филтри, ремъци и ролки кое друго да погледна? Вихровите клапи ми казаха че ако имам механизъм на смукателя да ги управлява ги имам и тях, радиаторите е хубаво да се продухат профилактично, а термостата? Държи си стрелката на охлаждителната течност точно на средата ( 12 ч. ), следя температурата дали грее, за сега нямам грижи. Въпроса с веригите как стои? Има някоя изгоряла свещ ще се смени, и по мнение на Пресиян от Габрово тампон на мотора, и тампони на дифа. Има едно тупкане при по рязко отпускане на съединителя, четох за гумено каре, тампони на заден мост и диф, или скъсани захвати на диф, до колкото знам при фейса на Е46 този проблем е отстранен но ще се прегледа пак. Някой читав майстор в Хасково да знаете? Уча в Габрово, а съм от Хасково.
Ще се радвам да споделите информация, а може и на някоя среща да се видим. 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
boichev95 написа:Здравейте Колеги. От днес съм собственик на Е46 330d 2002 фейслифт. Колата е готина, върви доста приятно (старата беше Пасат В5 110-ка), не я настъпвам много защото не е обслужена. Въпросите са ми, освен масло и филтри, ремъци и ролки кое друго да погледна? Вихровите клапи ми казаха че ако имам механизъм на смукателя да ги управлява ги имам и тях, радиаторите е хубаво да се продухат профилактично, а термостата? Държи си стрелката на охлаждителната течност точно на средата ( 12 ч. ), следя температурата дали грее, за сега нямам грижи. Въпроса с веригите как стои? Има някоя изгоряла свещ ще се смени, и по мнение на Пресиян от Габрово тампон на мотора, и тампони на дифа. Има едно тупкане при по рязко отпускане на съединителя, четох за гумено каре, тампони на заден мост и диф, или скъсани захвати на диф, до колкото знам при фейса на Е46 този проблем е отстранен но ще се прегледа пак. Някой читав майстор в Хасково да знаете? Уча в Габрово, а съм от Хасково.
Ще се радвам да споделите информация, а може и на някоя среща да се видим.
Всички филтри плюс масления сепаратор на картерни газове. Аз лично винаги си промивам радиатора и слагам нов антифриз. Стрелката може да стои на 12 часа, но температурата да е 75 градуса. Бих сменил и термостати (поне големия), като е добре да сложиш оригинални. Провери водната помпа за луфтове, заедно с всички ролки. Виж дали ремъците са напукани.
Относно тупкането, сложи колата на канал и гледайте при потегляне, като се натовари кардана и дифа, къде има луфт.
Подгревните свещи ги смени всички и използвай случая да почистиш смукателен колектор и да провериш пеперудите.
Успех
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- boichev95
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.05.2018
- Местоположение: Хасково/Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря за бързия отговор!
Има луфт от десния край, полуоската към диференциала. Има нещо като виене по скоро отзад на ниска скорост на свободна, маслото в диференциала сменя ли се? Това в скоростната кутия? За пеперудите също, четох че някои нямат а други имат такива, как мога да проверя без да свалям всмукателния колектор, по ВИН, номер на мотор?
Колата е супер, не съм очаквал такова поведение от Е46, много приятно изненадан оставам. 
Има луфт от десния край, полуоската към диференциала. Има нещо като виене по скоро отзад на ниска скорост на свободна, маслото в диференциала сменя ли се? Това в скоростната кутия? За пеперудите също, четох че някои нямат а други имат такива, как мога да проверя без да свалям всмукателния колектор, по ВИН, номер на мотор?
Колата е супер, не съм очаквал такова поведение от Е46, много приятно изненадан оставам. - vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
boichev95 написа:Благодаря за бързия отговор!Има луфт от десния край, полуоската към диференциала. Има нещо като виене по скоро отзад на ниска скорост на свободна, маслото в диференциала сменя ли се? Това в скоростната кутия? За пеперудите също, четох че някои нямат а други имат такива, как мога да проверя без да свалям всмукателния колектор, по ВИН, номер на мотор?
Колата е супер, не съм очаквал такова поведение от Е46, много приятно изненадан оставам.
Сменят се и на ск. кутия и на диф.
За пеперудите можеш да видиш по VIN в http://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=
- boichev95
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.05.2018
- Местоположение: Хасково/Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега излиза ми това:
Като цъкна на Browse parts, намерих секцията на двигателя и излизат 2 всмукателя, със и без клапи, а реално кой е на колата?
Ето:

Благодаря ти за съдействието!
Като цъкна на Browse parts, намерих секцията на двигателя и излизат 2 всмукателя, със и без клапи, а реално кой е на колата?
Ето:

Благодаря ти за съдействието!
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги вече 3 път ми светва жълта лампа за маслото при изгасяне на двигателя, какъв може да е проблема?
Re: Бързи въпроси и отговори
Може би разхлабен кабел към датчика, проблем в датчика, утечка - в този ред.
Дано да е първото
иначе си за еладжия сякаш
Дано да е първото
Луд съм за люто! Капсаицина в лютите чушки лекува ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

