Теч от гарнитурата на главата, или ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Теч от гарнитурата на главата, или ?
Пада се точно над компресора на климатика. Сега дали е от по-високо малко или от самата гарнитура, не знам. Затова искам съвет. Масло не забелязвам да има разход голям, а пък на снимките се омаслява при 400 км. каране , нямам индикации че се смесва масло с антифриза или обратно...
И да питам, маслената помпа къде точно се намира на M43/TU двигателя? Да не би някъде от нея да е?
Ще дам и още снимки. Трудно се снима тази част на двигателя, явно е хубаво с ендоскоп де се огледа... Но, дано снимките са все пак насочващи.
И да питам, маслената помпа къде точно се намира на M43/TU двигателя? Да не би някъде от нея да е?
Ще дам и още снимки. Трудно се снима тази част на двигателя, явно е хубаво с ендоскоп де се огледа... Но, дано снимките са все пак насочващи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна abracadabra на 23 Апр 2018, 22:13, променена общо 2 пъти
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
Ето още снимки:
Колеги, ще чакам коментари. Нужно ми е да чуя мнението ви. Преди да търся майстори.
Колеги, ще чакам коментари. Нужно ми е да чуя мнението ви. Преди да търся майстори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ming_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
sobiss написа:http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E36-Compact/Europe/316i_1.9-M43/L-M/jan2000/browse/engine/timing_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.

По-скоро е от 12, 13, 14. Не е гарнитура на главата.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ing_case_2
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
~Мишо~ написа:sobiss написа:http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E36-Compact/Europe/316i_1.9-M43/L-M/jan2000/browse/engine/timing_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.
![]()
По-скоро е от 12, 13, 14. Не е гарнитура на главата.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ing_case_2
Именно и аз минах по тоя път.
И при мен омасляваше над компресора,след смяна на въпросните гарнитури проблема изчезна.



- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1663
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
За смяната им се сваля главата все пак или само капака на клапаните?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?
Благодаря за отзивчивостта колеги.
Поограмотих се в интернет, и наистина от тези гарнитури които сте казали е най-вероятно. Поне не е главата. Бих ходил при майстор да ги подменя. Но, ориентировъчно цена може ли да кажете?
Разбрах от тема в нашия форум, че се сваля само капака на клапаните при определени гарнитури, но за една се сваляло и главата (става въпрос за №2, където колегата ми каза). Но, аз по-скоро мисля че тя е здрава, а другите три които колегата Мишо е споменал пропускат. Което е и по-лесно за ремонт.
Бих карал и така, но има си теч на масло някъде 100 мл. на 7-800 км.
Намерих във форум нещо май същото:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f6eae80c56
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=6
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=5
Поограмотих се в интернет, и наистина от тези гарнитури които сте казали е най-вероятно. Поне не е главата. Бих ходил при майстор да ги подменя. Но, ориентировъчно цена може ли да кажете?
Разбрах от тема в нашия форум, че се сваля само капака на клапаните при определени гарнитури, но за една се сваляло и главата (става въпрос за №2, където колегата ми каза). Но, аз по-скоро мисля че тя е здрава, а другите три които колегата Мишо е споменал пропускат. Което е и по-лесно за ремонт.
Бих карал и така, но има си теч на масло някъде 100 мл. на 7-800 км.
Намерих във форум нещо май същото:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f6eae80c56
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=6
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=5
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани