Теч от гарнитурата на главата, или ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от abracadabra » 23 Апр 2018, 22:02

Пада се точно над компресора на климатика. Сега дали е от по-високо малко или от самата гарнитура, не знам. Затова искам съвет. Масло не забелязвам да има разход голям, а пък на снимките се омаслява при 400 км. каране , нямам индикации че се смесва масло с антифриза или обратно...
И да питам, маслената помпа къде точно се намира на M43/TU двигателя? Да не би някъде от нея да е?
Ще дам и още снимки. Трудно се снима тази част на двигателя, явно е хубаво с ендоскоп де се огледа... Но, дано снимките са все пак насочващи.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна abracadabra на 23 Апр 2018, 22:13, променена общо 2 пъти
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от abracadabra » 23 Апр 2018, 22:08

Ето още снимки:
11.jpg
12.jpg
13.jpg


Колеги, ще чакам коментари. Нужно ми е да чуя мнението ви. Преди да търся майстори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от sobiss » 23 Апр 2018, 22:59

http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ming_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от ~Мишо~ » 24 Апр 2018, 1:30

sobiss написа:http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E36-Compact/Europe/316i_1.9-M43/L-M/jan2000/browse/engine/timing_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.

:nono:
По-скоро е от 12, 13, 14. Не е гарнитура на главата.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ing_case_2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от Biogame » 24 Апр 2018, 7:40

~Мишо~ написа:
sobiss написа:http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E36-Compact/Europe/316i_1.9-M43/L-M/jan2000/browse/engine/timing_case/
От схемата - номер 2 е основния виновник за този теч...проблем при почти всички М43. За съжаление, смяната на тази глупава гарнитура става само след сваляне на главата. Общо взето ако само омаслява без да има теч не се занимавай с нея...когато протече, вече ремонта е неизбежен.
Когато се наложи да сменяш тая гума, купуваш задължително оригинална, че всяка друга ще се изпече за няма и 2 години, от високата температура на тоя мотор.

:nono:
По-скоро е от 12, 13, 14. Не е гарнитура на главата.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... ing_case_2

Именно и аз минах по тоя път.
И при мен омасляваше над компресора,след смяна на въпросните гарнитури проблема изчезна.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1663
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от ildivvy » 24 Апр 2018, 11:32

За смяната им се сваля главата все пак или само капака на клапаните?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Теч от гарнитурата на главата, или ?

Мнение от abracadabra » 24 Апр 2018, 16:48

Благодаря за отзивчивостта колеги.
Поограмотих се в интернет, и наистина от тези гарнитури които сте казали е най-вероятно. Поне не е главата. Бих ходил при майстор да ги подменя. Но, ориентировъчно цена може ли да кажете?

Разбрах от тема в нашия форум, че се сваля само капака на клапаните при определени гарнитури, но за една се сваляло и главата (става въпрос за №2, където колегата ми каза). Но, аз по-скоро мисля че тя е здрава, а другите три които колегата Мишо е споменал пропускат. Което е и по-лесно за ремонт.
Бих карал и така, но има си теч на масло някъде 100 мл. на 7-800 км.



Намерих във форум нещо май същото:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... f6eae80c56
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=6
http://www.e46zone.com/forum/topic/2917 ... ak/?page=5

3_zps56db405a.jpg

2018-05-01_063745.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook