Carbon Cleaner
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Carbon Cleaner
Колеги някой от вас правил ли е тази процедура на колата си? Моля който е правил да пише мнение има ли разлика след процедурата. Мисля и аз да опитам профилактично. Само не знам дали си заслужава 60лв. и дали ще остана доволен
www.carbon-cleaner.com

www.carbon-cleaner.com
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Carbon Cleaner
Ако използваш търсачката ще намериш теми по въпроса.
Свалях си турбината един месец след тази процедура, не мисля, че е имало полза от нея.
Свалях си турбината един месец след тази процедура, не мисля, че е имало полза от нея.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Carbon Cleaner
Аз го направих, поради кофти миризма около колата. След процедурата значително намаля миризмата, но след около 1000км се появи отново. Като цяло имаше ефект, но краткотраен. Е46 320д 150к.с.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Carbon Cleaner
По-добре walnut blast и чистене на колектора
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Carbon Cleaner
На всеки дизел който съм имал съп правил еднократно почистване на колектора и след това само хубава нафта + цетан бустер(и други добавки) и газ колкото може.Проблеми не съм имал досега.Главния враг на дизелите са ниските обороти,лошото гориво и масло.
Аз пари за карбон клинър не бих дал.
Аз пари за карбон клинър не бих дал.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Carbon Cleaner
Казвате, че не си заслужава процедурата?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Carbon Cleaner
Аз пък казвам, че си заслужава.
Правил съм я преди 20К км и пак ще я направя скоро като имам време.
Правил съм я преди 20К км и пак ще я направя скоро като имам време.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Carbon Cleaner
На един познат разкачахме егр-а след такава процедура... Ми саждите бяха просто меки, но си бяха там. Та ако има някакви ядове механичното почистване според мен е по-добре.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Carbon Cleaner
Това почиства нагарите само и единствено в горивната камера. Може би и в топлата част на турбото, но там няма горене и ме съмнява.
Няма как да ги почисти другаде, но определено моторът работи по-добре след това.
Това за катове, дюзи, клапани, ЕГР са пълни глупости. Просто преекспонират, за да дърпат повече хора, което за мен е тъпо, защото си е подвеждаща реклама.
Няма как да ги почисти другаде, но определено моторът работи по-добре след това.
Това за катове, дюзи, клапани, ЕГР са пълни глупости. Просто преекспонират, за да дърпат повече хора, което за мен е тъпо, защото си е подвеждаща реклама.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Carbon Cleaner
Не знам ама по време на програмата му казвали -сега горят саждите от клапаните, сега горят саждите от турбото
И уж чистила всичко. Ма на подобни газови бълболатори вяра нямам, най-много гумичките на клапаните да заминат ако нагрее повечко.

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Carbon Cleaner
по-добре дай тези пари за хубаво гориво и добавка и направи едно извънградско 50-ина км(може и повече де) в по-високи обороти - ефекта е значително по-голям.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Carbon Cleaner
Пичове, тези с водородното почистване са поредните некомпетентни на пазара!
Писах им поне пет пъти с молба да ми разяснят в детайли какво точно правят и как успяват да ми почистят двигателя с добавяне на водород и горивната смес. Получих само два два отговора, които не бяха конкретни а звучаха "Елате на място и ще се убедите в ефективността на процедурата". Е тогава им теглих едно цветно българско пожелание. Нагли, неразбиращи и нямат никакво отношение към клиента!
Само ще споделя един факт - За почистване на сажди и нагари по горивни камети и турбини, горенето трабва да е при по-висока температура от тази на горвото, с което е проектиран да работи двигателя, Така се получва и по-висока температура на изгорелите газове, което спомага за почистване на изходящия оклектор, турбината и ЕГРа в някакви граници, но пак не е на 100%. Тази висока температира обаче не е здравословна за лмбда сондите.
Като се добави водород, при който температурата на горене е по-ниска, как го виждате да спомогне за почистването на двигателя?
Със същия успех можете да си монтирате по една малка газова бутилка и периодично да си карата с добавен пропан-бутан в горивната смес.
Писах им поне пет пъти с молба да ми разяснят в детайли какво точно правят и как успяват да ми почистят двигателя с добавяне на водород и горивната смес. Получих само два два отговора, които не бяха конкретни а звучаха "Елате на място и ще се убедите в ефективността на процедурата". Е тогава им теглих едно цветно българско пожелание. Нагли, неразбиращи и нямат никакво отношение към клиента!
Само ще споделя един факт - За почистване на сажди и нагари по горивни камети и турбини, горенето трабва да е при по-висока температура от тази на горвото, с което е проектиран да работи двигателя, Така се получва и по-висока температура на изгорелите газове, което спомага за почистване на изходящия оклектор, турбината и ЕГРа в някакви граници, но пак не е на 100%. Тази висока температира обаче не е здравословна за лмбда сондите.
Като се добави водород, при който температурата на горене е по-ниска, как го виждате да спомогне за почистването на двигателя?
Със същия успех можете да си монтирате по една малка газова бутилка и периодично да си карата с добавен пропан-бутан в горивната смес.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Carbon Cleaner
Аз до колкотo съм чел идеята е да се получи Браунов газ от тази машинка(смес от водород и кислород в отношение 2:1, точно колкото е необходима за получаване на вода), който заедно с останалия въздух и горивото влиза в цилиндъра и там се запалва.
Специфичното при Брауновия газ е, че при горенето температурата на пламъка не е постоянна. Особеното е, че гори с имплозия(крайния продукт е обемно по-малък от изходните съставки) Когато гори само той в идеално отношение температурата е ~2800 градуса, но когато има други газове в средата, толината се разпределя в по-голям обем и като следствие температурата на пламъка намалява.
Как точно тази машинка регулира обаче процеса и как това се отразява на двигателя за мен поне не е ясно, не съм намерил достатъчно литература да проета за да ми се изясни и не искам да си правя експерименти
100 октана + добавка за чистене, София-Ихтиман на 3-та и съм сигурен, че всичко е добре изчистено
Специфичното при Брауновия газ е, че при горенето температурата на пламъка не е постоянна. Особеното е, че гори с имплозия(крайния продукт е обемно по-малък от изходните съставки) Когато гори само той в идеално отношение температурата е ~2800 градуса, но когато има други газове в средата, толината се разпределя в по-голям обем и като следствие температурата на пламъка намалява.
Как точно тази машинка регулира обаче процеса и как това се отразява на двигателя за мен поне не е ясно, не съм намерил достатъчно литература да проета за да ми се изясни и не искам да си правя експерименти

100 октана + добавка за чистене, София-Ихтиман на 3-та и съм сигурен, че всичко е добре изчистено

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick