турбо и разход на М20 ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

турбо и разход на М20 ?

Мнение от chefo » 07 Ное 2003, 15:32

Някой слагал ли е турбочарджър на м20 и с колко се качва разхода средно при нормално каране ?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Ное 2003, 16:15

ако смяташ да слагаш турбо и те вълнува с колко ще ти се качи разхода- не мисля че е удачно решение за тебе :)

а разхода се качва само ако натискаш :) турбото прави налягане само ако двигателя има товар... така че ако ти е мирен десния крак няма да има голяма разлика във разхода
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: Варна

Мнение от Stealth ® » 07 Ное 2003, 16:26

колко си отделил за тази джаджа :) от каде ще го взимаш. И каде ще ти го слагат .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 07 Ное 2003, 20:22

alx написа:а разхода се качва само ако натискаш :) турбото прави налягане само ако двигателя има товар... така че ако ти е мирен десния крак няма да има голяма разлика във разхода


Точно това ме интересуваше. мерси! Изображение


Stealth ® написа:колко си отделил за тази джаджа от каде ще го взимаш. И каде ще ти го слагат .

Aми нищо още, само питам дали си струва да се отделя нещо, не съм рейсър, просто ме кефи ускорението, искам да разбера много ли ще ми се качи много месечния разход за едното ИХУУУУ!

Иначе следващия ми въпрос ще е "колко излиза тази джаджа" нормално, в смисъл не нещо марково, а като за в България? :wink:


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 09 Ное 2003, 11:58

Е КЪВ Е СМИСЪЛА да си причиняваш някакви неща на двигателя с някакви си компоненти както каза ти само за едното ИХУУУУУУУУ
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 09 Ное 2003, 12:15

Ами като питаш колко струва като за начало приготви си 2500-3000 лв за турбина.За хубава турбина де,за БМВ.Новичка. :D После майсторските работи,интеркулер също ще трябва...Успех :yes:И да знаеш,че си заслужава да викнеш ИХУУУУУУУ.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Ное 2003, 16:06

Aко се поразтършува и има достатъчно търпение, време и др. ,може да се намери читава и с достатъчно останал ресурс турбинка за 250 - 350 лв. Грамотното съоръжаване на мотора със същата е вече друга и достатъчно сложна и скъпа процедура.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 09 Ное 2003, 19:26

Прав си,може и по-евтино,но истинска рейсингова турбина едва ли ще намериш втора употреба.Въпрос на предпочитания.Но важен е ентусиазмът. :D

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 09 Ное 2003, 20:08

Турбината да ти каже не е от такова значение за мощноста а по скоро за лаг-а . Има стотици БМВ-та с не рейсингови , хибридни , лагерни и т.н. турбини - дето изкарват по 500-1500коня от мотори като почнеш от 1500 до 5000 куб см . Най важното в цялата работа е електрониката - в момената чакам софтуера за моето БМВ и живот и здраве на лято сте карам 700+коня кола но има време . Ето инфо за БМВ турбо :
1:DIY BMW TURBO ( тук има и цени - човека написа че 1500$ е някъде всичко нужно :
http://jim.nafsinger.com/turbo_write_up.htm

2:М5 3.8 турбо ( турбо и интеркоолер - холсет СКАНИЯ ТИР 875коня 1263нм )
http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=48994

3:БМВ 1502 500+коня ( холсет турбо)
http://koti.mbnet.fi/mikkiz/index2.htm

4:E12 528i T4,0 Liter Turbo ( Garret T04-T3 Hybrid ) красотааааа
http://wick2000.ath.cx/turboweb/turboweb/projekte/projekt9.htm

5:Е30 750коня мнооо яко
http://w1.226.telia.com/~u22610068/main.html

6:М3 е30 9.76сек 400м ????коне
http://www.skanstullsdack.se/spons/teamjakan.asp

и тн.................
Малко фирми могат да се похвалят с коли който са под 10 сек на 400м били те 4х4 задно предно и да са ДАЙЛИ ДРИВЪН
Иначе за БМВ драг знаем че има доста под 8 сек :wink:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 09 Ное 2003, 22:25

Добре,де ама какво ще кажеш за турбинка,която се събужда на 2800 оборотчета.Не знам колко надува,ама без клапан си държи 0.8.На теория може да направи 4 бара,Тва го написали китайците в мануала.Това не е ли малко по-добре като алтернативка.А пък един ми рече,че имал и по-добра.Отивам да я видя.Ма откъде съм си я намерил мойта,нема да кажа. :D .Има и една за баварец.Аз я пробвах.Бррррррр.Ама тя на вас за какво ли ви е.
Аз искам в България да направя 12 сек,преди да сме влезнали в Европейския съюз.После ще се приобщавам напълно и окончателно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 09 Ное 2003, 22:54

М3 е30 9.76сек 400м ????коне


Тва по горе да го видя няма да го повярвам... Хора dodge viper venom 800TT, 800 коня, 0-100 2,7 сек. Тва ще го бие на 400... не вярвам... А МОЖЕ И ДА ГРЕША, вие разбирате повече.
ЕВАЛА НА KAMIKADZE за "САМОДЕЛКАТА", дай боже всеки му ентусиаст ТАКЪВ ИЗТРЕБИТЕЛ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 13.09.2003
Местоположение: Los Angeles, Варна, Обзор

Мнение от Mitko_TURBO » 09 Ное 2003, 23:31

KAMIKADZE написа:в момената чакам софтуера за моето БМВ и живот и здраве на лято сте карам 700+коня кола но има време .


ТОГАВА ВЕЧЕ СТАВА МНООО СЕРИОЗНО :lol: ....

АМИ МАНИАК ДАНО ВСИЧКО ДЕТО СИ ГО НАУМИЛ ПО-КОЛАТА ДА СТАНЕ, А СЛЕД ТОВА ДА ВИДИМ КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ СЪС STEALTH-a на 400m. 8) ...

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Ное 2003, 8:03

landikar хехе сеа това че искаше така да извъртип темата че да кажеш че имаш такава турбина беше ясно от самото начало - спокойно аз знам че имаш както знам и съм виждал повечето от другите ти тунинг части - евала даваш луди пари за колата си - и аз ако имах бих ги дал . Само за електрониката ти нищо не разбрах - я ни светни ако не е тайна .
12.хх сек да но 12.00 многоооооооооооо трудно е зависи де - 12.00 по новия ДЖ-тек това гаранциа но по стария много малка вероятност.
Не знам за Стеалт-а но видях данните на едно Софийско Ауди С2 авант - според мен това е най бързата замерена кола сега :
400м- 11.98сек , 0-100км/ч 4.1сек , 0-200км/ч 13.86сек , 0-240км/ч 19сек
Ноооо това е мерено с Дж-тек компетишън така че на живо с 2 слика може и да го преборим :wink:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 10 Ное 2003, 9:23

Това С2 голям звяр бре :shock: . KAMIKADZE ква разлика в времената има между двата Дж-тека, знам 4е на компетишъна rollout-a трябва да е на 0 за да дава верни времена, кой от двата е по-точен (поне в сайта пише че компа има по-голяма рерзолуция) ?
landikar, на МБ турбинката даваше 0.5 бара при 2500 (имаше налягане още при 1300 ) и ги държеше до 7000 ;)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Ное 2003, 9:58

Аз нямам новия модел - но знам за стария че ако направиш 4 старта - 2 в едната посока и 2 обратно ( за да се премахне ефекта от наклон на пътя ) и вземеш средно време - 100% гаранция грешката няма да е повече от 0.1 като се има впредвид че може да покаже както с 0.1 по лошо така и по добро време от реалното . А за новия имам инфо ноооо не мога да говоря празни приказки има хора дето имат и 2-та - те да кажат ноооо времената нямат нищо общо .
Аз затова все още съм с изпитания :lol:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook