проблем с автоматика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

проблем с автоматика

Мнение от Exy » 14 Дек 2006, 18:42

Здравейте, искам да питам на някой колега с автоматична Е36 случвало ли му се е следното нещо: спирам рязко и автоматика сам си натиска съединител един вид, до колкото знам турбината играе тази роля. Обаче като тръгвам не го зацепва пак и колата форсира на място и след 2-3 секунди се оправя. А днес ми се случи и въобще да не се оправи докато не подадох газ. То е ясно че ме чакат 4 цифрени суми, но искам да знам дали да карам колата или може да се доразвали нещо?
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 14 Дек 2006, 20:14

Какво означава съединителя да отцепва?!?
При спиране оборотите си падат до около 700. Като пуснеш спирачката и колата съвсем леееко започва да увлича без газ, ако е на равно - при теб това ли не се получава?
Лампата за кутията на таблото не ти ли светва?
Маслото как е - кога е сменяно; течове?
П.п. Няма гаранция, че те чакат чак четирицифрени суми :confused:
Но е сигурно, че ако има нещо нередно, няма да се оправи сама. По-скоро ще се влоши (сумата ще се увеличи :evil: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 14 Дек 2006, 20:32

При отпускане на спирачката тръгва без газ, но не и като спирам рязко. Например излизам назаден бързо от някаде, наковавам спирачка, превключвам на Д и колата вдига обороти, но не тръгва и след малко се чува удряне и тръгва рязко. Все едно държи съединителя натиснат за малко и го отпуска рязко. А ако не натискам газта не ще да тръгне.
Маслото го смених скоро, течове не съм забелязъл. Лампата веднъж светна - времето беше влажно и имах проблеми с датчиците за алармата, непрекъснато се включваше. Изключих акумулатора и на сутринта паля и лампата светва. Шаш и паника. Пак изключих акумулатора и я оставих да поизсъхне (предполагам е влязла влага не кадето трябва) и след това лампата не светеше вече.
Един приятел ми каза, че ако съм късметлия ще мина с почистване на мозък, но може и турбината да е за смяна.
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 15 Дек 2006, 21:38

Значи, ако ти го прави само при превключване от R на D или обратно е нормално да изчакаш около секунда да си качи налягане в т.нар. логика (мозък); да си отцепи и зацепи съответните съединители, предавки, валове.
:idea: Винаги оставяй малко време на логиката и механизмите да сработят. Никога не давай рязко газ веднага след като си преместил лоста. И никога не го прави в движение, освен на 3, 2 или 1 (с адекватна скорост, естествено) :idea:
Предполагам я караш грамотно - не правиш такива работи. Да не би проблема да се е появил след смяната на маслото? Нивото дали е измерено точно? На читаво място ли го сменя, или някой се е учил на твоята кола?
Пък ако ти е светвала лампата по-добре я закарай на тест да ти прочетат грешките. Може и да няма връзка с алармата или влагата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 16 Дек 2006, 14:02

Ами започна около 3к км след смяната на маслото, но съм го сменил при надежден човек и със сигурност е сложил добро масло. Побра около 2-3 литра. А лошото е, че го прави не само от Р на Д. При всяко по-рязко натискане на спирачката го прави. А си карам нормално по принцип, не местя лоста в движение, ползвам кикдауна само.

Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 16 Дек 2006, 14:42

Exy написа:
Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?

Джемини 4

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 16 Дек 2006, 17:09

:idea: МАСЛОТО ти е за СМЯНА!!!

Бързай, и да смениш и филтър-а!!!!

Ако след това не се оправи -> нова кутия! :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 16 Дек 2006, 21:49

Стига бе не ме плашете как нова кутия? Маслото го смених скоро заедно с филтъра. Дали е възможно да се е запушило нещо и да не се е оттекло всичкото? Понеже очаквах да побере повече от 2 и нещо литра. Знаете ли точно колко побира?
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 17 Дек 2006, 15:13

Един приятел ми каза, че на мерцедеса му се налива от едно място, но се източва от 2 места, едното е за съединителя, другото за трансмисията и общо побира 5.5 литра. Да не би на Е36 също да е така???
We love you Ronnie!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 17 Дек 2006, 19:37

Аз не знам!
някой от колегите да помага, сори.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 04 Яну 2007, 10:31

Exy написа:Ами започна около 3к км след смяната на маслото, но съм го сменил при надежден човек и със сигурност е сложил добро масло. Побра около 2-3 литра. А лошото е, че го прави не само от Р на Д. При всяко по-рязко натискане на спирачката го прави. А си карам нормално по принцип, не местя лоста в движение, ползвам кикдауна само.

Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?


Моята събира около 6 литра :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: петица
Мечтае да кара: икс петица

Мнение от Jeison » 05 Яну 2007, 3:26

Exy написа:При отпускане на спирачката тръгва без газ, но не и като спирам рязко. Например излизам назаден бързо от някаде, наковавам спирачка, превключвам на Д и колата вдига обороти, но не тръгва и след малко се чува удряне и тръгва рязко. Все едно държи съединителя натиснат за малко и го отпуска рязко. А ако не натискам газта не ще да тръгне.
Маслото го смених скоро, течове не съм забелязъл. Лампата веднъж светна - времето беше влажно и имах проблеми с датчиците за алармата, непрекъснато се включваше. Изключих акумулатора и на сутринта паля и лампата светва. Шаш и паника. Пак изключих акумулатора и я оставих да поизсъхне (предполагам е влязла влага не кадето трябва) и след това лампата не светеше вече.
Един приятел ми каза, че ако съм късметлия ще мина с почистване на мозък, но може и турбината да е за смяна.



Може ли да попитам как изглежда лампата. И аз карам 320 автомат и ми се е случвало същото няколко пъти. Лампата, която ми светкаше е жълта запчатка с удивителна в средата.
На този свят има две неща, които са безкрайни - Вселената и глупостта на хората, но не съм сигурен за първото !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 05 Яну 2007, 9:15

В момента и аз карам една 318i автоматик и имах същия проблем, но смених маслото на скоростите и с хубаво и м/у другото имаше доста липса на масло.

Колата се оправи и резултатът беше: нужда от доливане на масло в скоростите и за моя сигурност смяна на същото с истинско масло.

P.S.

А относно диагностиката: на теста с компютъра не ми изкара никакви грешки никъде.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook