лукойл дизел и омв алпин дизел
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Niko M3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: Голям град, голяма простотия
Имам приятелка управител на едно ОМВ и тя ми каза преди 1 месец че разликата между алпина и спринта е в добавката , вие сами си правете сметката, но от опит знам че алпина е добър и няма ядове зимата
Супер. Сега отиди да си купиш opel нафтичка и ще се возиш от сервиз до сервиз икономично 

Та на летището на варненската магистрала Хемус, посока Варна 155км/час. Това е със ОМВ Алпин дизел, със Спирнт дизела преди няколко месеца на същото място направи 160-165км.
П.С. Гумите не съм ги сменял от предния път, така че...
Колата е 1.8Д чист атмосферен дизел е.
Между двата теста не е сменяно нищо друго, освен нафтата.
П.С. Гумите не съм ги сменял от предния път, така че...
Колата е 1.8Д чист атмосферен дизел е.
Между двата теста не е сменяно нищо друго, освен нафтата.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: test
balien написа:Опа ...
От личен опит - Лукойл не става ....
За Алпин-а зависи от коя бензиностанция се сипва.
Миналата година четох една статия че под определена температура всички са длъжни да слагат добавки в дизела. Сещайте се кой го спазва това.(Точно никой) За това най-лесно е купуваш дизел и от двете бензиностанции буркан и в камерата, който изглежда по добре след 1 час е правилния
То не е гаранция, че за следващото зареждане няма да са забравили да сложат добавката

Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
1. OMV
2. Лукойл
3. Shell
Аз така бих подредил възможностите.
Ясно е, че карам само с Алпин дизел/Спринт дизел... и винаги сипвам от едни и същи бензиностанции (избрал съм си само 2 в София, една в Нова Загора, една в Бургас и т.н.)

2. Лукойл
3. Shell
Аз така бих подредил възможностите.
Ясно е, че карам само с Алпин дизел/Спринт дизел... и винаги сипвам от едни и същи бензиностанции (избрал съм си само 2 в София, една в Нова Загора, една в Бургас и т.н.)

- krasimir.tonev
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: jambol
значи да ви кажа имам БМВ 320 Д 2000г карах го само с шел смътам че тяхните добавки са наи добри в горивото
KRASI TONEV
Един път сипах 40 литра в паджерото и след това от тия 40 литра източихме от резервоара 20 литра вода, но друг горчив опит от ОМВ Алпин дизел май не съм имал .... правете си сметката
от основните ми знания от химия знам че вода не може да се меси с бензин,нафта,масло и т.н....водата е по-тежка и винаги пада надолу... "химията" с горивата е смесване с друг нискокачествен бензин или мазут особенно нафтата я смесват с стари минерални масла за да изкарат някой лев отгоре така че тази приказка с водата в нафтата и бла бла нека да я забравим че става освен банална и глупава..интернет си имате всички можете да пробвате да си пишете на гугла какво става...също така количеството на сяра в нафтата играе голямо значение за скапването на новите комон-рейл дизели
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Niko M3 написа:че разликата между алпина и спринта е в добавката
вярно е .. защо мислиш че по този начин те лъжат ? добавката е високотехнологична химия изменяща горивото коренно - аз карам с добавки вече над 100 к дизели и около 40к си карах 320ката мога да споделя че смъква разхода с около 0.5/100 средно ,добавя някой кон ,има и почистващ ефект .. и това с 1гр./литър ( по толкова се слага) . Високооктановите горива и те се правят с добавки ,като литър добавка е над 100 лв .
AntropoS написа:Имам едно приятелче, което бачка на Лукойл. Според него Лукойл има най - качествените горива, особено дизела.
За другите горива нямам много наблюдения, но най-качествената нафта, поне според моя комън-рейл двигател, е на Еко Елда.
Колата определено върви повече, не пуши (тя и иначе не пуши де), но тегли по-добре, и разхода на гориво е по-нисък, с около 0,5 литра грубо. Двигателя работи малко по-меко на празен ход.
Средно бързо каране(120-130) София-Солун последния уикенд с ОМВ разхода беше 6,35 л/100, с нафта от Еко - 5,78 .
Нафтата на Еко Елда в гр. Кресна май е по-добра от нафтата на бул. Вапцаров в София, уж все от Гърция я карат. Но може би си внушавам.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Никой няма сметка да кара нафта (горива) отвън!!!
Всички зареждат една и съща нафта - от Нефтохим-а и слагат различни добавки,
всяка верига си има такива.... знaм го за Shell, знам го и за OMV.
Всички зареждат една и съща нафта - от Нефтохим-а и слагат различни добавки,
всяка верига си има такива.... знaм го за Shell, знам го и за OMV.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани