Зарядно за акумулатор
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:Ако прецака някой от модулите, на тях ще им търсиш ли гаранцията
Те, мойте са тренирани, не ги мисли


Ubi dubium, ibi libertas
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:hell's angel написа:Не знам, аз стек 5-ца не намирам по-евтин от 170-200лв. За свойте 35лв. Лидълското е по-добър вариант. Даже и с гаранция няма да му търся - директно заминава в кофата и купувам друго. На всяка кола, мога да сложа по 1 и ще ми останат 2-3 за резерва![]()
Ако прецака някой от модулите, на тях ще им търсиш ли гаранцията
Това няма как да стане, колкото стека ще ти прецака модулите толкова и другото....

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Зарядно за акумулатор
vld написа:dextuar написа:hell's angel написа:Не знам, аз стек 5-ца не намирам по-евтин от 170-200лв. За свойте 35лв. Лидълското е по-добър вариант. Даже и с гаранция няма да му търся - директно заминава в кофата и купувам друго. На всяка кола, мога да сложа по 1 и ще ми останат 2-3 за резерва![]()
Ако прецака някой от модулите, на тях ще им търсиш ли гаранцията
Това няма как да стане, колкото стека ще ти прецака модулите толкова и другото....
Такааааа, ако ви разбирам правилно, да направим следната аналогия: Ако карам малко, едно 4-5 к км на година от точка А до точка Б основно, да си купя Дачия (лидлскоро захранване), ама ако карам повече, да си купя БМВ (ЦТЕК), горе-долу такава ми изглежда вашата логика, която е повлияна само от това, че лидлското е смешно евтино на фона на цтек-а... Едва ли не се опитвате да ме убедите, че ако карам по-малко от 5к на година, съм се преебал да си купя БМВ, нищо че е от значение качеството, а не само количеството

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:vld написа:dextuar написа:hell's angel написа:Не знам, аз стек 5-ца не намирам по-евтин от 170-200лв. За свойте 35лв. Лидълското е по-добър вариант. Даже и с гаранция няма да му търся - директно заминава в кофата и купувам друго. На всяка кола, мога да сложа по 1 и ще ми останат 2-3 за резерва![]()
Ако прецака някой от модулите, на тях ще им търсиш ли гаранцията
Това няма как да стане, колкото стека ще ти прецака модулите толкова и другото....
Такааааа, ако ви разбирам правилно, да направим следната аналогия: Ако карам малко, едно 4-5 к км на година от точка А до точка Б основно, да си купя Дачия (лидлскоро захранване), ама ако карам повече, да си купя БМВ (ЦТЕК), горе-долу такава ми изглежда вашата логика, която е повлияна само от това, че лидлското е смешно евтино на фона на цтек-а... Едва ли не се опитвате да ме убедите, че ако карам по-малко от 5к на година, съм се преебал да си купя БМВ, нищо че е от значение качеството, а не само количеството
Ми не, едното няма общо с другото, незнам защо все се намесва дачия, аз и 200км на година да карам пак не бих си купил такава кола, но за зарядното, виж там е друга бира, няма никаква разлика в услугата която ще получиш спрямо стека, единствената разлика е в цената която ще палтиш.
Малко по напред беше написан един единствен недостатък на лидълското и той е, че при отпадане на напрежението то остава изключено и не се връща на последния активиран режим.
В случай че ще го ползваш за поддържане на акумулатор на превозно средство, което държиш далече от себе си, например поддържане на акумоуатор на кола зарязана в някое село или в планината, където, често спира тока и ходиш веднъж на няколко месеца има смисъл да инвестираш в стек, но ако го ползваш в домашни условия, в гараж в който влизаш всеки ден или поне всяка седмица, дори веднъж в месеца (защото здрав акумулатор няма да се изтощи за един месец престой без консумация от естествения си разряд) то инвестицията е неоправдана.


- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Зарядно за акумулатор
dextuar написа:Такааааа, ако ви разбирам правилно, да направим следната аналогия....
Тцъ, грешната ти е аналогията. По-скоро е като изборът, дали да изплющиш някоя мацка с капут от 30ст. или с такъв от 1.70лв.


Ubi dubium, ibi libertas
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Зарядно за акумулатор
hell's angel написа:dextuar написа:Такааааа, ако ви разбирам правилно, да направим следната аналогия....
Тцъ, грешната ти е аналогията. По-скоро е като изборът, дали да изплющиш някоя мацка с капут от 30ст. или с такъв от 1.70лв.![]()
Хаха, добра аналогия

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Зарядно за акумулатор
Решението е да изплющиш мацка, която познаваш, без гума разбира се 

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Зарядно за акумулатор
И мен ме кефи да ходя бос (зависи къде джапам де
), ама въпроса беше какви гуменки да си изберем 


Ubi dubium, ibi libertas
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Зарядно за акумулатор
От толкова мерене на зарядни в тая тема си правя извода,че премиум автомобил/акумулатор трябва да се чарджи с премиум зарядно . Луда работа
А истината е ,че лидълската чикия за 35лв си върши чудесно работата по предназначение без проблем. За по-спесифични нужди и условности - скъпо зарядно и така.
Имам и BOSCH C7 ,което ползвам за служебни цели поради необходимост от 24V, но не съм забелязал дисплея на колата да изписва "Благодаря ти ,че ме зареди с Бош" ,когато съм зареждал нейния акумулатор. Сега се замислям при евентуална диагностика преди продажба IBS-a да не ме издаде ,че я зареждам предимно с LIDL и да и падне цената

А истината е ,че лидълската чикия за 35лв си върши чудесно работата по предназначение без проблем. За по-спесифични нужди и условности - скъпо зарядно и така.
Имам и BOSCH C7 ,което ползвам за служебни цели поради необходимост от 24V, но не съм забелязал дисплея на колата да изписва "Благодаря ти ,че ме зареди с Бош" ,когато съм зареждал нейния акумулатор. Сега се замислям при евентуална диагностика преди продажба IBS-a да не ме издаде ,че я зареждам предимно с LIDL и да и падне цената


- BMWAudioLab
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2017
- Местоположение: Brussels
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: space shuttle
Re: Зарядно за акумулатор
plradev написа:От толкова мерене на зарядни в тая тема си правя извода,че премиум автомобил/акумулатор трябва да се чарджи с премиум зарядно . Луда работа![]()
А истината е ,че лидълската чикия за 35лв си върши чудесно работата по предназначение без проблем. За по-спесифични нужди и условности - скъпо зарядно и така.
Имам и BOSCH C7 ,което ползвам за служебни цели поради необходимост от 24V, но не съм забелязал дисплея на колата да изписва "Благодаря ти ,че ме зареди с Бош" ,когато съм зареждал нейния акумулатор. Сега се замислям при евентуална диагностика преди продажба IBS-a да не ме издаде ,че я зареждам предимно с LIDL и да и падне цената
Лидълското върши чудесна работа. В началото бях малко скептично настроен към него, но се оказа доста добро попадение. Теставх му различните режими и съм доволен.
Диагностика, кодиране, ремонт на ВМ24/ВМ54, МК3/МК4, ASK-CD и Logic7
Цифрова телевизия за моделите с iBus комуникация
http://bmwaudiolab.com/
https://www.facebook.com/BMWAudioLab/
viewtopic.php?f=63&t=426879
Цифрова телевизия за моделите с iBus комуникация
http://bmwaudiolab.com/
https://www.facebook.com/BMWAudioLab/
viewtopic.php?f=63&t=426879
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Зарядно за акумулатор
Явно типа от зарядно се определя от това дали разкачате акумулатора от клемите на колата или не. Има ли някъде написано от СТЕК или ЛИДЛ, че не трябва да разкачаме клемите?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Зарядно за акумулатор
KPETEH написа:Явно типа от зарядно се определя от това дали разкачате акумулатора от клемите на колата или не. Има ли някъде написано от СТЕК или ЛИДЛ, че не трябва да разкачаме клемите?!
От БМВ пише, че се зареждат поне сравнително новите скапани Е90-ки, през клемите отпред, за да е наясно с това IBS сензора. Винаги може да си изгорите и FRM3 модула де...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Зарядно за акумулатор
KPETEH написа:Явно типа от зарядно се определя от това дали разкачате акумулатора от клемите на колата или не. Има ли някъде написано от СТЕК или ЛИДЛ, че не трябва да разкачаме клемите?!
На ЛИДЛа черно на бяло пише, да се съобразим с типа акумулатор и предписанията на производитела на автомобила за постоянно свързан акумулатор (колата да е с неработещ двигател и изгасена от контакт). И никъде НЕ пише, че акумулатора трябва да е разкачен от клемите. На СТЕКа какво пише в инструкцията за експлоатация, да споделят ползвателите му

- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Зарядно за акумулатор
На Стек това беше изтъкнато като предимство (обаче в началните постове на темата, не в последните страници), ако не се лъжа - че може да зарежда директно в колата, без да се разкачат клемите.
За Бош Ц3 се отнася същото
За Бош Ц3 се отнася същото

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани