Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap








Just saying...
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
In_Memoriam написа:От чисто любопитство да попитам, започвал ли си някакъв "проект" и с какъв краен резултат?madafaka_donkele написа:Vanqu1sh написа:...
Нищо ли



- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
In_Memoriam написа:In_Memoriam написа:От чисто любопитство да попитам, започвал ли си някакъв "проект" и с какъв краен резултат?madafaka_donkele написа:Vanqu1sh написа:...
Нищо лиАко искаш преди това ще ти кажа и защо те питам
Следя с интерес


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Към автора на темата - малко ми е трудно да ти разбера дилемата. М или не-М е въпрос единствено на бюджет, няма как да има друг аргумент особено след като твърдиш, че десният ти крак е тежичък. Като човек, който осма година ежедневно кара и поддържа М3 на родна земя ще те посъветвам само едно - от тук вземи кола единствено, ако я познаваш, както и човекът, който я е карал и/или поддържал. Иначе само от чужбина, най-добре от Германия, защото изборът е най-голям. И там е малко на лотария, но шансовете за добра покупка са по-големи. И да, добре е да побързаш, защото цените на читавите коли уверено вървят нагоре.
Купе или кабрио? При положение, че в БГ имаме два сезона - кален и прашен, ми се струва, че въпросът е крайно неуместен. Да не говорим, че палатката слага едни 200кила отгоре и ти изяжда напълно багажника.
Ръчка или SMG? Въпреки, че секвенциалната кутия може да те остави на пътя и ремонтът й да струва бая сериозна пара за мен усещането зад волана е най-важно и за това с две ръце се подписвам за SMG. От първия досег супер ми пасна колата с тази кутия и въпреки, че здраво ме у удряла по джоба (сменял съм хидроюнит) не си представям да предпочета ръчката.
Що се касае за резервните части определно са доста по-скъпи от на една 330-ка, но и като цяло бих казал, че са по-издръжливи. Да чукна на дърво моят мотор се държи като часовник - за 110к км пробег от мен (общо 264к ) не ми е дал и един дефект. КАто изключим тунинг частите до скоро бях привърженик на оргинилните особено що се касае за нещо по мотора, окачването или спирачките но пък ей тази година ме издъни оригинален съединител докаран от Германия и сменен преди само 3 години и половина - счупи се притискателния диск. Теглих им една и си сложих Лук, какъвто е и ОЕМ-ският, само че на половина цена от него. Ако решиш мога да те светна на някои жокери кои части няма смисъл да са ОЕМ ами да се мине по тънката лайсна.
///М-мухата влезе ли в главата, няма излизане. М си е М, другото е компромис. Взел си най-правилното решение, така че дерзай и успех с намирането на колата!
Купе или кабрио? При положение, че в БГ имаме два сезона - кален и прашен, ми се струва, че въпросът е крайно неуместен. Да не говорим, че палатката слага едни 200кила отгоре и ти изяжда напълно багажника.
Ръчка или SMG? Въпреки, че секвенциалната кутия може да те остави на пътя и ремонтът й да струва бая сериозна пара за мен усещането зад волана е най-важно и за това с две ръце се подписвам за SMG. От първия досег супер ми пасна колата с тази кутия и въпреки, че здраво ме у удряла по джоба (сменял съм хидроюнит) не си представям да предпочета ръчката.
Що се касае за резервните части определно са доста по-скъпи от на една 330-ка, но и като цяло бих казал, че са по-издръжливи. Да чукна на дърво моят мотор се държи като часовник - за 110к км пробег от мен (общо 264к ) не ми е дал и един дефект. КАто изключим тунинг частите до скоро бях привърженик на оргинилните особено що се касае за нещо по мотора, окачването или спирачките но пък ей тази година ме издъни оригинален съединител докаран от Германия и сменен преди само 3 години и половина - счупи се притискателния диск. Теглих им една и си сложих Лук, какъвто е и ОЕМ-ският, само че на половина цена от него. Ако решиш мога да те светна на някои жокери кои части няма смисъл да са ОЕМ ами да се мине по тънката лайсна.
///М-мухата влезе ли в главата, няма излизане. М си е М, другото е компромис. Взел си най-правилното решение, така че дерзай и успех с намирането на колата!

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
stick_it написа:Това щеше да ми е следващия въпрос. Принципно бях на 100% за ръчка, но вече не съм много сигурен. Определено би било по-удобно за евридейка, но и SMG-то ме влече. При евентуален тунинг на колата, кои скорости са по-здрави и биха издържали на повече тормоз?
Чисто механично СМГ-то си е ръчна кутия с роботизиран съединител и самата кутия е идентична с ръчната. За мен усещането при динамично шофиране е много по-добро от ръчната кутия, и въпреки че в началото бях доста скептичен и не исках, сега съм голям привърженик.
K_Ilkov написа:Просто е специфично спрямо е46 - има доста разлики.
Разликите водят до незнание и често до грешки при диагнози и ремонти, дори от кадърни и имащи желание.
Не че не става, просто трябва да се има едно на ум, това ми беше идеята.
Диагностицирането на проблем е съвсем друга бира. Имам една шкода октавия дето 160к км я караме с една вибрация и нито един майстор до тука не успя да я отстрани, било то и толкова масова кола...

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Заключена е ...
Кво става с проекта?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stick_it
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
За много години!
Няма да има проект. И сам се отказах, и други ме отказаха. Цялостната идея - щом варианта за М3 е в схемата, смисъл от проект няма ако ще се гони вървяща и надежна евридейка. Та, М3 ще е. Честно казано - мисля че съм доволен от това решение. Мисля че е по-добрия вариант.
Вероятно ще я взема от България, не от чужбина, пък за останалите кинти ще оправям каквото има. Друго се замислям тези дни - знам че в чужбина има нещо като каско, което покрива абсолютно абсолютно всичко. Примерно - утре бензиновата помпа сдава багажа - безплатно ти оправят колата.
Така четох за един как се е спасил да не плаща някакъв огромен ремонт по двигателя точно на м3-ка. Ясно ми е че ако има у нас - ще е доста скъпо, но все пак - има ли такава услуга която някой застраховател да предлага?

K_Ilkov написа:Кво става с проекта?
Няма да има проект. И сам се отказах, и други ме отказаха. Цялостната идея - щом варианта за М3 е в схемата, смисъл от проект няма ако ще се гони вървяща и надежна евридейка. Та, М3 ще е. Честно казано - мисля че съм доволен от това решение. Мисля че е по-добрия вариант.
Вероятно ще я взема от България, не от чужбина, пък за останалите кинти ще оправям каквото има. Друго се замислям тези дни - знам че в чужбина има нещо като каско, което покрива абсолютно абсолютно всичко. Примерно - утре бензиновата помпа сдава багажа - безплатно ти оправят колата.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
K_Ilkov написа:
Заключена е ...
Кво става с проекта?
Хаахааха. ААААААА!

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
stick_it написа:За много години!
K_Ilkov написа:Кво става с проекта?
Няма да има проект. И сам се отказах, и други ме отказаха. Цялостната идея - щом варианта за М3 е в схемата, смисъл от проект няма ако ще се гони вървяща и надежна евридейка. Та, М3 ще е. Честно казано - мисля че съм доволен от това решение. Мисля че е по-добрия вариант.
Вероятно ще я взема от България, не от чужбина, пък за останалите кинти ще оправям каквото има. Друго се замислям тези дни - знам че в чужбина има нещо като каско, което покрива абсолютно абсолютно всичко. Примерно - утре бензиновата помпа сдава багажа - безплатно ти оправят колата.Така четох за един как се е спасил да не плаща някакъв огромен ремонт по двигателя точно на м3-ка. Ясно ми е че ако има у нас - ще е доста скъпо, но все пак - има ли такава услуга която някой застраховател да предлага?
Добър избор

Това съм чувал, че някои застрахователи и у нас го покриват (Алианц примерно) но става дума за нови коли, май максимумът беше до 5 години. За Е46 никакъв шанс от застраховател. Иначе и аз си направих устата пред брокера ми като ми думна хидроюнита на SMG-то, но ме посъветва да си налея чаша студена вода. Има шанс по белите страни да се намери кола с удължена гаранция като например колегата Andronoff, който е взел англичанка 2006-та в гаранция и съответно да го играеш с официални сервизи. Като цяло обаче тегава работа да се намери такава кола. А у нас пък въобще го забрави.
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани