E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За жалост преди фейса. Не че два стопа и фаровете я правят по-кола. Търсех главно да има някаква история и да не е от автокъща. Няма шибидах, няма обдухване(ако го е имало на преди фейслифта), няма шито табло и няма активните седалки, които те държат в завоите. Ще кача после някоя снимка. Хубавото беше и това, което търсех както и описах,че беше с интейк, генерация и чип. Остават само хедърите
Искаше ми се да оставя и 3ката,но за съжалание две скъпи коли няма как да поддържам.

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Е, едва ли е чак толкова зле ... Или?




Only dead fish follow the stream...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз минах през всичко без DME-то (дано държи гадта, че ще откача) 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици
На около 50%


"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
А какво му става на DME? Каква е причината да даде фира? Прегрява ли нещо или?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици
На около 50%dme-то изплющя при мен, ама не е чак такава драма. Btw имам още 6 мосфета ако му потрябват на някой
Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията

@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:[
Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията
@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно
Разбира се!
Винаги горят на пълна газ. Постепенно вдигах бууста и на един wot рън за логване мисфайър, изплющяване от ауспуха все едно ползваш но лифт шифта, и няколко кода- мисфайър на цил x,y,z, misfire multiple cylinders и 30ba или 30bb- internal dme failure.

Мосфетите за смяната са 2- FDB14N30TM или sihf644s, като май е по-добре да е 1вия, ама... В бг аз не ги намерих и ги поръчах от англия и дойдоха за 2-3 дни. Цена- около 20€ за 12 броя (щото да има


Сложих компа на колата, паля и тя върви на 5 цилиндъра!! Щастие!!!


Само да добавя че се сменят и 6те ако един замине...
А защо горят- май май защото са с ниско качество... Случва се и на сток коли. И в САЩ е имало панаири по тоя случай...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Супер, мерси много за информацията
Чак ме замисляш за превантивна смяна 



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Транзисторите щом горят явно не им е сметнато добре охлаждането, при подмяна може да се помисли за подобряването му. Имате ли снимки на платката да я погледна как са разположени?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

@Rainbow добре, че ми се случи близо до нас и докато тествах. Ако си на магистралата, срежеш я и тогава стане хич няма да е фън... ама хич

"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Gqbriel написа:Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различни са

"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече
)
За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече

За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече)
За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
После предполагам трябва да се набиват пак ключове и т.н, за да запали?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани