Изпотен фар Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: Варна

Изпотен фар Е39

Мнение от na$ko » 28 Дек 2006, 1:09

здравейте колеги. :help: единият фар постоянно се поти и не мога да разбера защо.отварях го няколко пъти,подсушавам го затварям и след 1-2дни пак се изпотява.моля ако някой е имал този проблем и го е отстранил да сподели.благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 28 Дек 2006, 2:57

взимаш един сошоар и провери всички ъгълчета и тн. като намериш кое пропуска, здраво силикон и тва е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 28 Дек 2006, 10:53

По-вероятно е да не се оправи, ако ще и силиконова баня да му направиш, но пробвай ;) Това е една от особеностите на Е36, но се среща и нагоре. На новите не знам дали са го оправили.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: Варна

Мнение от na$ko » 28 Дек 2006, 11:18

пробвал съм със селикон но ефекта е същия.после махнах селикона пак основно подсушаване и пак нищо.а онези отвори(отдушници)отзад на фара,от там не влиза ли влага?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 28 Дек 2006, 13:02

От всякъде влиза влага, но за това са отдушниците (малките маркучи).

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Дек 2006, 14:29

отваряш фара има едно гумено уплътнение между тях маже се даже само от единия край и се затваря приятел имаше същия проблем и го оправи по този начин а от удушниците влага не влиза
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 28 Дек 2006, 17:49

Влиза влизааааа, щом може да излезе значи и влиза, нямат клапанчета. Вода трудно ще влезе, но влагат не я спират, особено ако си в някой подземен гараж. ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 29 Дек 2006, 15:59

Чук и нов

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Дек 2006, 20:55

Lucky написа:Чук и нов

:nono: И след мивка, особено на това време, пак го имаш проблема (макар и след 10 мин каране на фарове да изчезва проблема)... На мивката едно Ауди новото 8-ма серия, бронирано, имап същия проблем!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: Варна

Мнение от na$ko » 30 Дек 2006, 16:40

"Leon" По-вероятно е да не се оправи, ако ще и силиконова баня да му направиш, но пробвай ;) Това е една от особеностите на Е36, но се среща и нагоре. На новите не знам дали са го оправили. И аз стигам до същото заключение. При положение че съм пробвал почти всички варианти :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 30 Дек 2006, 19:09

Lucky написа:Чук и нов

:mhihi: Жистокоооооооооо.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 03 Яну 2007, 13:51

ICE написа:
Lucky написа:Чук и нов

:nono: И след мивка, особено на това време, пак го имаш проблема (макар и след 10 мин каране на фарове да изчезва проблема)... На мивката едно Ауди новото 8-ма серия, бронирано, имап същия проблем!


С нов може и да не стане толкова бързо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 03 Яну 2007, 18:58

ЧНГ,приятели.От ноември за добро или лошо и аз се метнах на39-ка. Боледуваме от едни и същи болести.
Първият излекуван беше запотения фар. Истината е че ми трябваха 2 опита. И 2-та бяха продухване с въздух и после яко със силикон отвътре. Ми 2 месеца за сега нямам проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: Варна

Мнение от na$ko » 04 Яну 2007, 23:28

колега къде по-точно уплътняваш със силикон отвътре? аз отварям фара подсушавам със сушуара мажа със силикон уплътнението и затварям.след1-2дни пак изпотен. :evil: :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 06 Яну 2007, 22:17

Съжалявам за закъснението!Значи колата е 96та с нормалните фарове. Когато отвориш фара двете стъкла са прикрепени с щивтове-попълвам със силикон около стъклата и пласмасата върху която лежат по целия диаметър.След това в единия край на същата част от фара има 2 правоъгални отвора тях също запълваш със силикон.Преди да ги запълняизрязах едно картонче което покри отворите и в/у него богато със силикон.Така дефакто отделяш часта която се изпотява почти херметично.Остават само отдушниците.От тук на сетне се надяваш да нямаш пукнатина на лицевото стъкло.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook