Проблем с виското или ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 17:14

Колеги мисля си ,че имам проблем с виското още ,не съм пробвал метода с вестника ,но в най-скоро време ще го пробвам само да ми остане време..Направих едно клипче на напълно студен мотор без да е палена колата и ми направи впечатление ,че се върти прекалено лесно..

1. https://www.youtube.com/watch?v=MN4f3BJCOGA дори има коментар в моя клип ,че ми е за смяна.

2.https://www.youtube.com/watch?v=J0j6q11_ZO8&t=7s ето това клипче на първата кола и то е същото като при мен,а после показва колата с чисто ново виско и като гледам няма такова мърдане и самото виско ,не мърда като това предното.

3.https://www.youtube.com/watch?v=JemUVksF2i0 на това клипче на 1;15 гледам показва същото нещо като при моето виско явно е за смяна или не знам вие как мислите? Нека ако някои има време и виското му е читаво или е ново да направи едно клипче,че да ги сравня с моето виско.Вашите въртят ли се по този начин или се въртят стегнато?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от Vanqu1sh » 17 Сеп 2017, 17:28

Истинското виско се върти слабо когато колата е студена, а чак като загрее се върти бързо. Чува се доста отчетливо кога работи и кога не. Карал съм и с боклук виско и то си се чуваше винаги. Когато бях с неработещо виско ми се включваше климатичната перка.
Последна промяна Vanqu1sh на 17 Сеп 2017, 17:37, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 17:37

Да колега това го знам,но въпроса ми е друг.Виж на напълно студен мотор на моето клипче как се върти виското без съпротивление,а на долното клипче на 2-рата кола се вижда колко е стегната.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от Vanqu1sh » 17 Сеп 2017, 17:40

В последствие се сетих и едит-нах поста си. Когато не ми работеше виското се включваше климатичната перка. Втория клип може да е с китайско виско. Не можеш да прецениш по клипове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 18:03

И при мен ми се беше включила един път като изкачих едно нагорнище след това спрях на равно и я видях ,че работи.От тогава до сега,не съм я видял/чул да се включи климатичната перка.Съмнението ми ,че не работи е заради това ,че сутрин като тръгвам за работа температурата на мотора ми стига до 102 и след 1-2 сек веднага пада на 96-97 и повече,не вдига градско варива между 94-96 много рядко 98-99.Като престои след това 1 час колата тръгвам и пак стига до 102градуса и пак 1-2 сек пак пада на 95-96..


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от dbanchev » 17 Сеп 2017, 19:04

Ако е с 3 болта се върти доста по стегнато и зацепва по рано от това с 4 болта. 3 болтовото е и по голямо като диаметър, то е за дизел или бенз за топъл климат. 4 болтовото каквото е и мойто е по халтаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 20:24

Знам ли вече на 3-тото клипче след като се изгаси мотора се вижда ,че се върти като моето виско халтаво и след като го изкара се вижда,че наистина е било за смяна.След това се вижда новото виско как трудно се въртия тая гайка там :mhihi: .Пробвах с картон навит на рула ,не можах да го спра след като зацепи..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от Vanqu1sh » 17 Сеп 2017, 21:18

Според мен ти работи виското. При мен ел. перката се включваше всеки път като карам колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 22:07

Някои колега,не може ли да си провери виското как се върти сутрин на студен мотор дали е като моето или по стегнато? Друго,което ми идва на ум дали термостата може да ми прави тая мизерия? Виското ми се включва всико точно ,но долния маркуч не се затопля.Дали тоя термостат оказва влияние..Това взе да го прави след като сменихме радиатора,преди това го нямаше това нещо да стига до 102-103 градуса..Градско температурата седи 90-96,но преседи ли колата 1-2 часа и тръгна на някъде вдига до 102-103 градуса и веднага пада след това...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от (bubsa) » 17 Сеп 2017, 22:25

Моята е дизелова и перката се върти по същия начин като твоята на студен мотор.Самото виско е чисто ново БЕР :winky:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 17 Сеп 2017, 22:41

Ясно,значи проблема е някъде друга от какво може да бъде пък тази аномалия? термостат,капачка,водна помпа ,менте радиатор.. вече почвам да си мисля и за гарнитура на главата.. :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Сеп 2017, 7:05

Нищо ти няма на гарнитурата на главата. ;) Щеше 100 пъти да е хвърлила водите вече. Виското ти очевидно работи и щом това леко покачване на температурата се е появило след смяната на радиатора, а долния ти маркуч не се затопля много има някаква вероятност радиаторът да не е ок. На теб бях обещал май да измеря при мен температурите на горния и долния маркуч, но се отплеснах и забравих. :mhihi: Тия дни ще споделя, но така или иначе пипнах долния маркуч и то на загасена от 20 мин. кола и си беше истински топъл. Няма как радиатора да охлади течността до 20-30 градуса при напълно загрял мотор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от turbonetic » 18 Сеп 2017, 12:52

Преди карах с изключена допълнителна водна помпа сега е включена тя дали оказва някакво влияние относно температурата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от drifty » 02 Май 2019, 21:41

Здравейте, колеги.

Ъпвам тук за да не отварям нова тема с въпрос относно виското.

На какъв принцип работят виското и климатичната перка и по-скоро ме интересува коя кога ще се включи. Колата е 528и 00'. Ето и защо питам:

От известно време забелязах, че виско перката се върти много лабаво и на ниски обороти. Една вечер бях при майстора и му споделих, като оставихме колата да загрее и той я спря без усилие, като ми каза, че е заминало. Викам си ще се сменя. Преди 3-4 дни ходих при майстора за нещо, та го питах пак за виско, та той взе, че изкара от някъде някво виско и го смени - запалих и веднага зацепи, почна да прави вятър :D. Викам си колкото изкара, втора ръка, година да е, добре. Е хубаво, ама след няма и ден се скапа и почна да криви перката, като и тя се натроши, защото опираше в мотора. Тъпо, ама като взимам такива части, става така. Та поръчах си ново виско Бер, барабар с нова перка. Тая вечер ги сложихме с майстора, още докато я закачи и виското зацепи и до сега толкова мощна перка не бях виждал да се върти на кола. След 30-тина секунди намали оборотите и се въртеше на празен ход. Колата работи доста време на място, нито едната от перките не зацепи. Тръгнах си, пред нас спирам, чувам климатичната върти, а до колкото знам тази за виското трябва да зацепи преди това. Утре ще чуя на студен мотор дали виското зацепва, защото това което бях сложил преди това, сутрин се чуваше няколко секунди, че е зацепило и на загрял мотор не чувах климатичната перка да работи, а сега включва, в което няма много логика. На скриото меню не качва над 96 градуса, както и преди да сменя нещо по-охлаждането, така че колата работи нормално и сега, и преди. Не мога да разбера само защо чувам климатичната перка с новото виско, а него не го чувам, а го видях като зацепи още с монтажа.. Не вярвам чисто ново да е сдало багажа с за 10тина км.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с виското или ?

Мнение от ildivvy » 02 Май 2019, 23:53

Според мен,всичко,което описваш е нормално! В началото ,на студено, са 'зацепени' за известно време! След това въртят малко по-слабо! Като загрее доста (над тези 96'С),би трябвало пак да върти силно! Пробвай с вестника и ще се разбере!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook