Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Здравейте колеги , от доста време имам колата (530д седан с ръчни скорости 184кс.) и като цяло съм доста доволен
та значи ... преди около година (може и повече) връзвах колата към Inpa в движение ей така за профилактика , направи ми впечатление , че помпата под шофьора при пълна газ пада на почти 3 mbar (на място седи на 3,70) , гледах клипчета в youtube на същия мотор и там под 3,5 mbar никъде не видях стойности
колата не записва грешки ! Това което забелязвам е , че след известен престой (работа на място) като потегля и подам повечко газ колата има доста ряз ,повече от обичайното , задницата тръгва и включва тракшъна на сух асфалт , това се случва и на втора предавка по някога и на трета в зависимост от настилката (гумите ми са Дънлоп на 2 г.) , след като смачкам един два пъти газта вече няма толкова сила. Пак казвам колата има повече мощност след работа на място
Ще помоля по запознатите колеги да ме насочат , възможно ли е тези анумалия да е свързана с помпата по шофьора ? Какви са другите симптоми на тръгнала помпа ? Не съм на ясно и какво е състоянието на цедката на помпата в резервоара 






- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Записва грешка под 3 бара. Симптом за заминала помпа е забиване при рязко ускорение около 3000 оборота на мотора. За да се ориентираш дали помпата ти прави мизерии, гледай налягането в рейла - то е важното за ускорението. Ако няма аномалии при него, няма значение, че пада до почти 3 бара - помпата не ти прави проблем. Моята също пада до 3.25 бара, но нямам проблем от тази гледна точка. За ускорението след работа на място - нормално е да е така.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Налягането в рейла мисле че си беше Ок , значи да не я мисля въпреки че е на границата . Благодаря за бързата намеса ! 

- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Здравейте колеги,аз моята я смених с китайска и смятам ,че се справя добре с вървежа на колата.Недостатък е шумът който издава,когато горивото намалее по табло 15литра а по комп. 20 литра не знам при вас така ли показва стойностите на горивото?Въпреки всичко пак ми изписа на няколко пъти "EINSPRITZLANGE"
. Мисля ,че помпата в резервоара е проблемна ,но него прави често.За това ако си купите китайче хубаво го изолирайте.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Да се включа и аз. Малко след като взех колата преди 2 години забелязах, че при рязко ускорение колата понякога изгасва.И това го прави независимо от оборотите. Понякога при настъпване отива до 4000 и тогава гасне. Понякога с включен круиз контрол при 60 км. като бутна копчето да стигне зададените километри и примерно ако е с 1200-1300 оборота и пак гасне.Дали ще да е от помпата под седалката? Щото пък и като ми падне горивото под 15 лв пак гасне и не пали. Затова го държа винаги на мах. Помпата в резервоара дали влияе на гасненето? В града ни няма читав човек, който да прочте грешките. Преди време имах инпа и лаптоп, но ги продадох.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Помпата в резервоара можеш да я провериш от скритото меню. Когато в колата има под 30 литра гориво, всичкото трябва да се прехвърля в дясната половина, където е помпата. Има ли нещо от сорта 15/15 лява/дясна половина, помпата ти не прехвърля и затова гасне, когато останеш с около 15 литра... За проверката трябва да си поне на контакт, а най-добре със запален мотор.
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
От коя половина на резервоара смуче помпата под седалката?Аз съм бил в грешната насока значи,като съм си мислел ,че лявата половина трябва да е пълна ,а не дясната.Иначе благодаря на колегата Z3ro* това не го знаех при мен е точно така както го описа.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Помпата смуче от дясната половина.Това ми е ясно, че не ми бачка помпата за прехвърляне от едното мъдо в другото, но не това е причина за гасненето в движение. Затова попитах дали вероятната причина е помпата под седалката, при положение, че имам 60 литра дизел.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Не трябва ли да записва грешка ?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
ivopicha написа:...В града ни няма читав човек, който да прочте грешките. Преди време имах инпа и лаптоп, но ги продадох.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
ivopicha написа:Помпата смуче от дясната половина.Това ми е ясно, че не ми бачка помпата за прехвърляне от едното мъдо в другото, но не това е причина за гасненето в движение. Затова попитах дали вероятната причина е помпата под седалката, при положение, че имам 60 литра дизел.
Колега от кофти помпа в резервоара страдат и другите две помпи напред. Нищо чудно и помпата под седалката да е тръгнала, а и КР помпата.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Рзсъждения относно помпата под шофьора.
Днес смених помпата под седалката и проблема остана. Ще взема да сменя и помпата в резервоара. Но тя от коя страна е. Защото отварях дясната половина и там има една помпа, която тика горивото към тази под шофьорската седалка. Не вярвам тя да прехвърля и горивото от ляво на дясно. То сега не мога да сложа и чип на колата като гасне така 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани