След нови дискове и накладки не спира.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
След нови дискове и накладки не спира.
Здравейте май месец сменях дисковете и накладките закупени от колега от форума...
Дискове предни АТЕ power+накладки ате
Задни дискове АТЕ+накладки
Мисля,че това е най-доброто и пари за колата ми не пестя.Закарах ги на един от форума да ги монтира труд 200лв както и да е.
Колата ми спира ужастно първите 300км пазих ги..и не спираше.Звънях му говоря му не спира той вика всичко съм монтирал както трябва.Една вечер карах карах и слизам от колата супер са горещи паркирах по-късно и като спирам лекичко се чува като задържане някъде.. Днес карах опел.. кове супер много само да докосна педала качвам се в 330ката трябва да натискам педала до долу а са спирачки 820лв... и другото което е днес се загледах вечерта задните накладки имат нещо жълто.. всякакви мнения ще ми помогнат..другото което е задните накладки са по-изядени от предните..??
Дисковете и накладките са на 3 месеца и около 7000км.. задните накладки са жълти ръждясали ли са не знам..
Дискове предни АТЕ power+накладки ате
Задни дискове АТЕ+накладки
Мисля,че това е най-доброто и пари за колата ми не пестя.Закарах ги на един от форума да ги монтира труд 200лв както и да е.
Колата ми спира ужастно първите 300км пазих ги..и не спираше.Звънях му говоря му не спира той вика всичко съм монтирал както трябва.Една вечер карах карах и слизам от колата супер са горещи паркирах по-късно и като спирам лекичко се чува като задържане някъде.. Днес карах опел.. кове супер много само да докосна педала качвам се в 330ката трябва да натискам педала до долу а са спирачки 820лв... и другото което е днес се загледах вечерта задните накладки имат нещо жълто.. всякакви мнения ще ми помогнат..другото което е задните накладки са по-изядени от предните..??
Дисковете и накладките са на 3 месеца и около 7000км.. задните накладки са жълти ръждясали ли са не знам..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Спирачките в един автомобил не са само дискове и накладки.
Това е комплексното състояние на всичко от гумите до спирачната течност.
За тва почваш с една смяна първо на течността, после една ревизия на апаратите и главният спирачен цилиндър, после откачаш вакуума, оглеждаш маркуча да не е нацепен, самото серво гледаш дали не е пълно с вода/масло вътре, за капак си купуваш едни чисто нови гуми и ще видиш как опела ще ти се струва малко муден в спирането
Това е комплексното състояние на всичко от гумите до спирачната течност.
За тва почваш с една смяна първо на течността, после една ревизия на апаратите и главният спирачен цилиндър, после откачаш вакуума, оглеждаш маркуча да не е нацепен, самото серво гледаш дали не е пълно с вода/масло вътре, за капак си купуваш едни чисто нови гуми и ще видиш как опела ще ти се струва малко муден в спирането



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Всичко е направено по апаратите.Нова течност на бмв+спирачни маркучи задни и предни.Гумите са перфектни.
Просто спирачката не кове на карам с галоши.Преди да сменя дискове и накладки спираше 10000 пъти по-добре.Това ми е странно.
Просто спирачката не кове на карам с галоши.Преди да сменя дискове и накладки спираше 10000 пъти по-добре.Това ми е странно.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: След нови дискове и накладки не спира.
200 лв труд смяна на дискове и спирачки - бая си се оръсил, при положение, че не си ги сменявал в оторизиран сервиз (не че там гарантирано ще ти ги сменят качествено, но пък гарантирано ще ти вземат голяма сума)
Ама пък като не можеш сам... Но имай предвид че смяната им е супер лесна, ако няма конкретен проблем в някой от апаратите. Като за 200 лв, човека който ти ги е сменил би трябвало да е направил пълна диагностика на апаратите и да ти каже, ако има проблем. На база само твоите твърдения, за 200 лв труд и замяна с нови качествени части и в крайна сметка проблем, направо са те ограбили
Но, сега за проблема. Можеш ли да обясниш малко по-подробно как усещаш точно спирачките, като например:
1. Имаш ли вибрации при спиране?
2. Имаш ли вибрации след натискане на спирачката с последващо ускоряване?
3. Колата отклонява ли се в някоя посока при спиране?
4. Ако натиснеш педала максимално до долу (както си написал) спира ли добре колата все пак?
5. Кога си направил смяната на спирачна течност? Мисълта ми е смяната на течността и маркучите била ли е преди смяната на дисковте и накладките и как е спирала колата след смяната на течността.
6. След какви условия на шофиране си установил, че са много горещи дисковете? На дисковете им трябва известно време да се охладят след употреба на спирачка. Ако си карал градско с често използване на спирачките е нормално да са горещи при спиране.


1. Имаш ли вибрации при спиране?
2. Имаш ли вибрации след натискане на спирачката с последващо ускоряване?
3. Колата отклонява ли се в някоя посока при спиране?
4. Ако натиснеш педала максимално до долу (както си написал) спира ли добре колата все пак?
5. Кога си направил смяната на спирачна течност? Мисълта ми е смяната на течността и маркучите била ли е преди смяната на дисковте и накладките и как е спирала колата след смяната на течността.
6. След какви условия на шофиране си установил, че са много горещи дисковете? На дисковете им трябва известно време да се охладят след употреба на спирачка. Ако си карал градско с често използване на спирачките е нормално да са горещи при спиране.
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Карам спирам примерно от 140 до към 90 тресе волана много гадно отвратително..Като натисна педала до долу силно колата спира моментално,но само като натискам здраво а като докосвам педала и натискам НОРМАЛНО едвам намаля.
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Понеже не те разбрах точно, правил ли си ревизия на спирачните апрати: смяна на уплътнения на маншони на буталцата на апрататите, смяна на самите буталца и т.н. Задържането и вибрациите при спиране от висока скорост ми напомнят на задържащи спирачни апарати.
Re: След нови дискове и накладки не спира.
streetracing12 написа:Карам спирам примерно от 140 до към 90 тресе волана много гадно отвратително..Като натисна педала до долу силно колата спира моментално,но само като натискам здраво а като докосвам педала и натискам НОРМАЛНО едвам намаля.
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
Така както го обясняваш за 200 лв не са могли да обезвъздушат. Можеш да пробваш с обезвъздушаване.
И да - 200 лв за смяна на дискове, накладки, течност и маркучи е някаква сериозна цена.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: След нови дискове и накладки не спира.
efren написа:streetracing12 написа:Карам спирам примерно от 140 до към 90 тресе волана много гадно отвратително..Като натисна педала до долу силно колата спира моментално,но само като натискам здраво а като докосвам педала и натискам НОРМАЛНО едвам намаля.
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
Така както го обясняваш за 200 лв не са могли да обезвъздушат. Можеш да пробваш с обезвъздушаване.
И да - 200 лв за смяна на дискове, накладки, течност и маркучи е някаква сериозна цена.
Аз доколкото разбрах 200 лв е само за дисковете и спирачките, но нека streetracing12 да потвърди или отрече?
Re: След нови дискове и накладки не спира.
danielgenov написа:efren написа:streetracing12 написа:Карам спирам примерно от 140 до към 90 тресе волана много гадно отвратително..Като натисна педала до долу силно колата спира моментално,но само като натискам здраво а като докосвам педала и натискам НОРМАЛНО едвам намаля.
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
Така както го обясняваш за 200 лв не са могли да обезвъздушат. Можеш да пробваш с обезвъздушаване.
И да - 200 лв за смяна на дискове, накладки, течност и маркучи е някаква сериозна цена.
Аз доколкото разбрах 200 лв е само за дисковете и спирачките, но нека streetracing12 да потвърди или отрече?
Ако е само за дискове и накладки прилича на въоръжен грабеж.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: След нови дискове и накладки не спира.
streetracing12 написа:Карам спирам примерно от 140 до към 90 тресе волана много гадно отвратително..Като натисна педала до долу силно колата спира моментално,но само като натискам здраво а като докосвам педала и натискам НОРМАЛНО едвам намаля.
Това ми е притеснението,че не спирам нормално трябва да натискам силно педала все едно спирачната ми система не е сменяна никога...
Колега, както го описваш спирането е нормално за Е46. Може при теб да е по-силно изразено, но вероятно от страх да натискаш сериозно спирачката не си ги разработил добре. При мен и с новите и със старите накладки/дискове при леко натискане много леко намаля скоростта, после с увеличаване на усилието се засилва изведнъж. Карал съм и Е46 320д, при него е абсолютно същото. Няма нищо общо със спирачките на VW, Opel и т.н. Големите предимства на това спиране ги забелязах на сняг, когато е необходимо да прилагаш леко усилие на спирачката и да избягваш включване на АБС.
Иначе тресенето, както го описваш е напълно недопустимо. Това потвърждава за пореден път теорията за неоригиналните дискове и тяхната безполезност, доказвана в този форум десетки пъти. Единици са хората, заложили на неоригинални дискове и след това нямат ядове. Изглежда като печалба от тотото. За другите - една студена вода и после пак на оригинални. Все пак ATE, Textar са си много фалшифицирани марки, а не знам кой и как гарантира произхода на тези стоки в България.
Относно загряването - напълно нормално е да не се пипат дисковете веднага след спиране. Както и да карам, дори и да галя спирачката, след слизане от колата и моите дискове не се пипат, даже джантите са топли(след по-дълго каране). Това си е в реда на нещата.
Жълтата материя по накладката може да е събрана ръжда от диска. На теория трябва да е нормално, но на практика не помня да съм виждал такова явление.

Не искам да коментирам цената, но както се казва - "Имал си пари-дал си".
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Изглежда си изкривил дисковете и затова ти тресе при 140 - 90км/ч, дали по твоя вина или заради ментета.. Аз имах АТЕ дискове и накладки за около 60к. км и нямах проблеми с тресене при спиране, но накладките се бяха поизносили и след като уцелих оферта на оригиналните реших да ги сменя. За сега около 20к км няма проблеми.
Иначе закарай колата в сервизз да опитат пак да я обезвъдушат, може като са сменявали маркучетата и да не са обезвъздушили добре после. А ако сравняваш с нови коли, дори и Опел, то е нормално спирачките да са тотално различни .
Иначе закарай колата в сервизз да опитат пак да я обезвъдушат, може като са сменявали маркучетата и да не са обезвъздушили добре после. А ако сравняваш с нови коли, дори и Опел, то е нормално спирачките да са тотално различни .

Re: След нови дискове и накладки не спира.
Denmark написа:Изглежда си изкривил дисковете и затова ти тресе при 140 - 90км/ч, дали по твоя вина или заради ментета.. Аз имах АТЕ дискове и накладки за около 60к. км и нямах проблеми с тресене при спиране, но накладките се бяха поизносили и след като уцелих оферта на оригиналните реших да ги сменя. За сега около 20к км няма проблеми.
Иначе закарай колата в сервизз да опитат пак да я обезвъдушат, може като са сменявали маркучетата и да не са обезвъздушили добре после. А ако сравняваш с нови коли, дори и Опел, то е нормално спирачките да са тотално различни .
Денмарк, какви нови коли, какви 5 лева? Колегата е с 330-ка - 325мм дискове и накладки като подложни чинии в ресторант. Обезвъздушава на самотек и си свирка.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: След нови дискове и накладки не спира.
ами той е написал, че е карал Опел, на който спирачките коват.

- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Дисковете са ти криви щом тресе,не е истинско Ате,сърбах я попарата вече само че с Текстар,нови оригинални предни и задни дискове и накладки и спи градът и не съм чакал да ги напасвам,жулене от самото начало.Пробвай да ги престържеш,но според моя опит ще си удължиш агонията с тяхлСпести пари и ги смени с оригинални и проблема ти изчезва.
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: След нови дискове и накладки не спира.
Благодаря ви колеги за мненията
както и да е няма да се ядосвам не спира добре тресе след смяна на:
предни дискове и накладки
задни дискове и накладки
бмв теченост
предни и задни маркучи
галене на спирачката 300км.
"Колега" от форума ги прави няма значение.В форума има един доста добър сервиз ще закарам колата да я прегледат.
Просто се разочаровах вчера не може опел 1.9 150кс 2004г и то купен преди 1 седмица от автокъща в Горубляне
като докосна спирачката кове брутално все едно спира м-ка..Качвам се в 330ката ми натискам по същия начин едвам намаля..Трябва да натискам до долу педала,че да спира.Иначе като се засиля и натисна педала до долу спира веднага ама не мое БМВ да спира с скачане на педала преди не беше така.Явно нещо не е монтирано както трябва..Ще ги прегледат в сервиза здраве да е..
Този дето ми го сменя ми каза,че е прегледал апаратите смазал е всичко и така..но какво е правил аз не съм бил там не знам.

предни дискове и накладки
задни дискове и накладки
бмв теченост
предни и задни маркучи
галене на спирачката 300км.
"Колега" от форума ги прави няма значение.В форума има един доста добър сервиз ще закарам колата да я прегледат.
Просто се разочаровах вчера не може опел 1.9 150кс 2004г и то купен преди 1 седмица от автокъща в Горубляне

Този дето ми го сменя ми каза,че е прегледал апаратите смазал е всичко и така..но какво е правил аз не съм бил там не знам.
Последна промяна streetracing12 на 29 Авг 2017, 10:01, променена общо 1 път
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани