Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 751
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 25 Авг 2017, 16:55

Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
1.PNG
2.JPG
3.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Авг 2017, 16:58

nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
1.PNG
2.JPG
3.JPG
Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.

The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.

Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.07.2017
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW e91 2006 320d Automatic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Коце., » 25 Авг 2017, 17:05

dextuar написа:
Коце., написа:Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей :D ). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!

Така ли я купи колата? Преди да я купиш, закача ли я на диагностика?


Да, така беше, на диагностиката имаше десетина грешки-може би заради това, че акомулатора беше паднал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Авг 2017, 17:39

Коце., написа:
dextuar написа:
Коце., написа:Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей :D ). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!

Така ли я купи колата? Преди да я купиш, закача ли я на диагностика?


Да, така беше, на диагностиката имаше десетина грешки-може би заради това, че акомулатора беше паднал.

Еми трябва да се закачи пак на диагностика и да се види какво точно се случва. Ако само ФМ/АМ не работи, а имаш звук през CD, решението е лесно. Но виж първо какви точно са грешките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 751
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 25 Авг 2017, 17:49

dextuar написа:
nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
1.PNG
2.JPG
3.JPG
Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.

The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.

Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.

Никой нищо не е връщал (сигурно на 1000%) докарах я лично от вън в средата на юни и знам цялата сервизна история, с карлито кодирах броя на миганията ( мигачите ) на 5 само и активирах дигиталния километраж. След седмица по-късно се появи грешката и после надписа. Ще го заредя и ще го погледна и с ISTA - благодаря за насоката. Всъщност този акумулатор AGM ли е или не?

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от v88z » 25 Авг 2017, 21:39

При CIC профи нави, трябва ли combox за да вържеш ipod за музика? Питам понеже нямам ipod за тест.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 25 Авг 2017, 21:57

Gqbriel написа:
dextuar написа:
Gqbriel написа:Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапери извън БГ

:OT: Кой доказан мапер извън БГ ще ти мапне нещо за 800лв? Че те в БГ доказаните взимат повече с малки изключения :kuku:


Actitve Autowerke - 459$ основния проблем на тоя мотор ,е че няма кой знае колко нагоре да бута за разлика от дизеловите коли и за да има наистина разлика без кат + хедърси + по-отворена генерация + софтуер + интейк кит - може да и хване едни 40кс отгоре..но само софт за 15кс 800лв са малко в повече.
Да кажем ,че 3.0 има разплетени хедърси но 2.5 са плоски като на М54 и доста го спира този факт ,после КАТ-овете с годините се затлачват..определено иска хубави бубини и свещи (само от там се усеща разликата в поведението ,ако се накичи всички,сигурно ще доста по-добре)
А това,че "доказаните" в БГ им се дават 800лв да ви налеят готов МАП,което може да стане и с мноого по-малко пари и няма да отстъпва по качество е тема в която няма да навлизам




Говоря за Ангел от Хеед ауто. На мен за мап, изолиране на егр и дпф 3 пъти ми я донастройва и дино ми прави и ми взе 600 лева. Отдели ми почти цял ден без 2-3 часа. Ако ти отдели цял ден според мен ще ти вземе до 800 лева, но всичко пише на място и донастройва внимателно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 25 Авг 2017, 23:11

v88z написа:При CIC профи нави, трябва ли combox за да вържеш ipod за музика? Питам понеже нямам ipod за тест.

Не аз си свързвам iPhone-а с китайски кабел усб/аух към 30pin и после оригинален Apple 30pin към lightning адаптер. Работи супер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ZALMAN » 26 Авг 2017, 9:57

Дали може на табло без куп холдъри да се сложат такива ? Да се изреже по някакъв начин и да се сложат с лайсната

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 26 Авг 2017, 9:59

ZALMAN написа:Дали може на табло без куп холдъри да се сложат такива ? Да се изреже по някакъв начин и да се сложат с лайсната

Може - сменяш таблото. Това с рязането не винаги се получава добре, а и като цяло са малко хората, които са го правили.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Evgeni » 26 Авг 2017, 10:10

dextuar написа:
nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
1.PNG
2.JPG
3.JPG
Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.

The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.

Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.

Ако имаш IBS сензор той следи постоянно акумулатора и когато падне под някаква критична стойност колата почва да shutdownva различни консуматори за да имаш ток колкото да запалиш. Или акумулатора ти заминава или наистина не може да заспи и нещо му дърпа тока.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 751
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 26 Авг 2017, 14:22

Evgeni написа:Ако имаш IBS сензор той следи постоянно акумулатора и когато падне под някаква критична стойност колата почва да shutdownva различни консуматори за да имаш ток колкото да запалиш. Или акумулатора ти заминава или наистина не може да заспи и нещо му дърпа тока.

Да, ще проверя първо акумулатора. И с простата си глава направих глупост - разкачих го да го зареждам и не съединих всички кабели от +-са в багажника. Затворих го и сега съм в мат. Няма отваряне.
В двигателният отсек подавам + на клемата но централното не работи. Въобще все едно не съм подал захранване.
Моля колеги за идея как да отворя багажника ( няма ключ) електрически е. Колата е седан. Има ли начин за аварийно отваряне на багажника по някакъв начин?

EDIT> Проблема е решен. На някой може да му се случи пък обратният вариант та го имайте впредвид - скапан акумулатор и пак да не може да отвори багажника. Процедурата е следната:
От конектора X14270 намирате сивият кабел със зелена лента. Няма смисъл да се разкачва самият конектор. Ако някой го разкачи - този кабел съответства на пин 12. Аз не разкачвах нищо. Съвсем леко оголвате част от проводника ( после ще си го изолирате - мястото е кофти , кабелчето тънко, така че внимателно..). В постовете на e90post форума използват 6 волтова батерия, аз използвах 9V. "-" закачих за "-" от запалката че е най-удобно, след това съвсем кратко подавате "+" от батерията към оголената част от сивото кабелче със зелената лента и това е финала - багажника се отключва.
Пълен снимков материал в пост #47 точно къде е конектора и кабела които ви е необходим по следният линк: http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 147&page=3

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 27 Авг 2017, 10:08

И аз го ядох тоя.. ,но съм с комбара и влизах през задните седалки - пак не е много приятно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 27 Авг 2017, 19:25

Колеги при вас излиза ли такъв пушек от щеката за мерене на маслото?
https://youtu.be/FVIiy6tlYJg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 27 Авг 2017, 19:29

Plamenv написа:Колеги при вас излиза ли такъв пушек от щеката за мерене на маслото?
https://youtu.be/FVIiy6tlYJg

Не, а при теб?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook