Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 751
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.
Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
- Коце.,
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.07.2017
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW e91 2006 320d Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Коце., написа:Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!
Така ли я купи колата? Преди да я купиш, закача ли я на диагностика?
Да, така беше, на диагностиката имаше десетина грешки-може би заради това, че акомулатора беше паднал.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Коце., написа:dextuar написа:Коце., написа:Здравейте колеги,
Скоро си купих е91 320DA от 2006-та и нито радиото (радио,CD, aux) нито зумера работи. Никакви сигнални тонове при даване на контакт или от парктроника(добре че има дисплей). Четох, че можело да се откачат клемите на акомулатора за около 5 мин. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да сподели мнение?
Благодаря предварително!
Така ли я купи колата? Преди да я купиш, закача ли я на диагностика?
Да, така беше, на диагностиката имаше десетина грешки-може би заради това, че акомулатора беше паднал.
Еми трябва да се закачи пак на диагностика и да се види какво точно се случва. Ако само ФМ/АМ не работи, а имаш звук през CD, решението е лесно. Но виж първо какви точно са грешките.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 751
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.
Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
Никой нищо не е връщал (сигурно на 1000%) докарах я лично от вън в средата на юни и знам цялата сервизна история, с карлито кодирах броя на миганията ( мигачите ) на 5 само и активирах дигиталния километраж. След седмица по-късно се появи грешката и после надписа. Ще го заредя и ще го погледна и с ISTA - благодаря за насоката. Всъщност този акумулатор AGM ли е или не?
- v88z
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i e90
- Мечтае да кара: Служебно BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
При CIC профи нави, трябва ли combox за да вържеш ipod за музика? Питам понеже нямам ipod за тест.
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:dextuar написа:Gqbriel написа:Я дай на Л.С за кого говориш точно...отделно тези 800 са малко нереални ,защото са много близко до софт от доста доказани мапери извън БГ
Кой доказан мапер извън БГ ще ти мапне нещо за 800лв? Че те в БГ доказаните взимат повече с малки изключения
Actitve Autowerke - 459$ основния проблем на тоя мотор ,е че няма кой знае колко нагоре да бута за разлика от дизеловите коли и за да има наистина разлика без кат + хедърси + по-отворена генерация + софтуер + интейк кит - може да и хване едни 40кс отгоре..но само софт за 15кс 800лв са малко в повече.
Да кажем ,че 3.0 има разплетени хедърси но 2.5 са плоски като на М54 и доста го спира този факт ,после КАТ-овете с годините се затлачват..определено иска хубави бубини и свещи (само от там се усеща разликата в поведението ,ако се накичи всички,сигурно ще доста по-добре)
А това,че "доказаните" в БГ им се дават 800лв да ви налеят готов МАП,което може да стане и с мноого по-малко пари и няма да отстъпва по качество е тема в която няма да навлизам
Говоря за Ангел от Хеед ауто. На мен за мап, изолиране на егр и дпф 3 пъти ми я донастройва и дино ми прави и ми взе 600 лева. Отдели ми почти цял ден без 2-3 часа. Ако ти отдели цял ден според мен ще ти вземе до 800 лева, но всичко пише на място и донастройва внимателно.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Бързи въпроси и отговори
v88z написа:При CIC профи нави, трябва ли combox за да вържеш ipod за музика? Питам понеже нямам ipod за тест.
Не аз си свързвам iPhone-а с китайски кабел усб/аух към 30pin и после оригинален Apple 30pin към lightning адаптер. Работи супер
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Дали може на табло без куп холдъри да се сложат такива ? Да се изреже по някакъв начин и да се сложат с лайсната
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
ZALMAN написа:Дали може на табло без куп холдъри да се сложат такива ? Да се изреже по някакъв начин и да се сложат с лайсната
Може - сменяш таблото. Това с рязането не винаги се получава добре, а и като цяло са малко хората, които са го правили.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Закачи я с ИСТА и виж в хистограмата на акумулатора през последните няколко дни на колко процента е бил зареден. Като цяло акумулатора ти е оригиналния и най-вероятно е сдал багажа. Като ти гледам грешката, може и като са и връщали км да са омазали нещо по таблото и да не може да заспи колата и оттам да го събаря акумулатора.nikola59 написа:Колеги, акумулатора ли си заминава или имам някаква консумация ? С карлито излиза грешка shutdown 00A559. Чисти се, но се появява периодично. Преди два дена се появи надписа от втората снимка. Генератора зарежда нормално, но на много дълъг път не съм карал. Иначе паля бе проблем. Този акумулатор AGM ли е - снимка 3 ( както и да въртя все на обратно излиза при постването)? Моля за насоки къде е проблема? На първо време го свалих да го заредя.
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g‐f.
Reset or cutoff of terminal 30g‐f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
Ако имаш IBS сензор той следи постоянно акумулатора и когато падне под някаква критична стойност колата почва да shutdownva различни консуматори за да имаш ток колкото да запалиш. Или акумулатора ти заминава или наистина не може да заспи и нещо му дърпа тока.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 751
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Evgeni написа:Ако имаш IBS сензор той следи постоянно акумулатора и когато падне под някаква критична стойност колата почва да shutdownva различни консуматори за да имаш ток колкото да запалиш. Или акумулатора ти заминава или наистина не може да заспи и нещо му дърпа тока.
Да, ще проверя първо акумулатора. И с простата си глава направих глупост - разкачих го да го зареждам и не съединих всички кабели от +-са в багажника. Затворих го и сега съм в мат. Няма отваряне.
В двигателният отсек подавам + на клемата но централното не работи. Въобще все едно не съм подал захранване.
Моля колеги за идея как да отворя багажника ( няма ключ) електрически е. Колата е седан. Има ли начин за аварийно отваряне на багажника по някакъв начин?
EDIT> Проблема е решен. На някой може да му се случи пък обратният вариант та го имайте впредвид - скапан акумулатор и пак да не може да отвори багажника. Процедурата е следната:
От конектора X14270 намирате сивият кабел със зелена лента. Няма смисъл да се разкачва самият конектор. Ако някой го разкачи - този кабел съответства на пин 12. Аз не разкачвах нищо. Съвсем леко оголвате част от проводника ( после ще си го изолирате - мястото е кофти , кабелчето тънко, така че внимателно..). В постовете на e90post форума използват 6 волтова батерия, аз използвах 9V. "-" закачих за "-" от запалката че е най-удобно, след това съвсем кратко подавате "+" от батерията към оголената част от сивото кабелче със зелената лента и това е финала - багажника се отключва.
Пълен снимков материал в пост #47 точно къде е конектора и кабела които ви е необходим по следният линк: http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 147&page=3
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз го ядох тоя.. ,но съм с комбара и влизах през задните седалки - пак не е много приятно.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги при вас излиза ли такъв пушек от щеката за мерене на маслото?
https://youtu.be/FVIiy6tlYJg
https://youtu.be/FVIiy6tlYJg
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Колеги при вас излиза ли такъв пушек от щеката за мерене на маслото?
https://youtu.be/FVIiy6tlYJg
Не, а при теб?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани