нещо ми изневери късмета...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Бе мани бе ... то като седне 4овек zад волана друг 4овек става
.
Аz сЪм ЗА АБС=а при високи скорости и трябва да се иzбягват препятствия и т.н. Не zнам zа6то давате примес с дете на пЪтя = то ясно 4е няма да спрем на време, ама то да не zаема целия пЪт. Тогава с натиснати спира4ки и беЗ АБС .. как 6а го Заобиколите?? ПЪк да не говорим zа мокЪр пЪт или сняг.
Ина4е както някой каЗа Ауди=то си има бутон4е zа иzкиу4ване на АБС. То ине4е НЯМА спиране вЪрху лед.


Аz сЪм ЗА АБС=а при високи скорости и трябва да се иzбягват препятствия и т.н. Не zнам zа6то давате примес с дете на пЪтя = то ясно 4е няма да спрем на време, ама то да не zаема целия пЪт. Тогава с натиснати спира4ки и беЗ АБС .. как 6а го Заобиколите?? ПЪк да не говорим zа мокЪр пЪт или сняг.
Ина4е както някой каЗа Ауди=то си има бутон4е zа иzкиу4ване на АБС. То ине4е НЯМА спиране вЪрху лед.
Любов има само в чата, в сапунените сериали и розовите книжки, всичко друго опира до пари и секс!
- antonpenev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.06.2003
Прав си ALX - най-важното е ние да сме живи и здрави пък колкото и да ни е жал за колите/не дай си боже!/ все някога ше ги оправим.Пък БМВ си е най здравата кола и в преносен и в пряк смисъл все пак!!!!
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Абе и аз ще пробвам да го спра АБС-а ако е възможно с бушончето? Пък може и бутонче да си измисля
Най-малкото да пробвам как е без, за да се изкажа и аз после по темата 




Аз съм карал Е28 със АBS, след това го карах същото но без ABS-a (просто смяна на задни носачи:)). Случи ми се без АBS-a да се сурна два пъти при завиване, но в случая причината беше до огромна степен в мен (нито съм свикнал на колата, която не е моя а и времето беше мокро и павирано). След още няколко завоя крачето ми се нагласи по педала и не се случваше толкова лесно и отчетливо.
А Пловдивската гондола (бившата
) ми събра погледа един път, когато спряхме от 200 до 0 за доста малка дистанция. За тези които познават Пловдив: кръстовището пред завод "Ален Мак" посока влизане в пловдив. Светва зелено, старт като за Е23 728
достигане на скорост 200 км/ч (това се случва при изкачване и частично започване на слизането от мост над ЖП линии) след това спиране до 0 на следващото кръстовище заради червенкото. Не мога да ви кажа какво е разстоянието от "старта" до "финала" но мога да ви кажа, че се скъсих със около 10см подпирайки се с краката в пода на колата и държайки се за под седалката за да не излетя през прозореца (питайте ме дали пропускам да си сложа колан от тогава). За точната маса на автомобила не мога да кажа, гумите са 17' 245. Питам се дали може да се спре по същия начин (а дори и по-бързо) при 10 от 10 опита без ABS:?: При това зверско спиране нямаше стабилни ритания и осезаеми признаци, че ABS-a е заработил.
Смятам, че "помагалката" в много случаи помага, но и в много случаи не помага. Все пак един компютър не може да прецени моментната ситуация и уменията на водача, за да съобрази достигне до правилното решение на "Да работи, или да не работи? Това е въпросът". Според мен той си остава необходим в повечето сериини коли.
А Пловдивската гондола (бившата


Смятам, че "помагалката" в много случаи помага, но и в много случаи не помага. Все пак един компютър не може да прецени моментната ситуация и уменията на водача, за да съобрази достигне до правилното решение на "Да работи, или да не работи? Това е въпросът". Според мен той си остава необходим в повечето сериини коли.


Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
чай пак простичко да го напиша: 2 идентични коли - едната със абс другата без- тази без абс спира от 100 км. до 0 средно за 15 метра повече при всякаква настилка (сухо, мокро, сняг, лед)... 15 метра са много- особено ако са във багажника на тоя пред тебе..
кое му е неясното?
кое му е неясното?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
На лед нищо не спира ако не внимаваш, нема софтуер нема хардуер, просто ако си глупав и сметнеш че 20-30хил. лв. инвестиция в автомобил са в състояние да ти спасят живота, ако ти на сила се опитваш да се унищожиш по-добре не излизай на пътя
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Ааааа,4х4,дори и на Шкодичка да е,си е манна небесна за зимата.Браво на Тути,що е устискал до Бяла.Другият път да внимава.Там за стомната имаше приказка.
Говоря така,щото при мене един път се получи ала Луи дьо Финес във Френските Алпи.
Ако аз бех пред тебе,нямаше да устискаш.Като видя сняг,направо откачам.Хеле пък да съм със Субарата.Боже опази.Едвам спасявам разводът после.
По отношение на АБС-а моето скромно мнение е ФУЦК ОФФ(FUCK OFF де...)що занимават хората с глупости,като могат да ги научат да карат кола.На някои и складкото не им помага,на други и киселото не им пречи.



По отношение на АБС-а моето скромно мнение е ФУЦК ОФФ(FUCK OFF де...)що занимават хората с глупости,като могат да ги научат да карат кола.На някои и складкото не им помага,на други и киселото не им пречи.

много интересна тема
аз уважавам ABS-а въпреки, че в някои ситуации пречи
ясно е че ако гумите са зацепени ще спреш по-бавно, от друга страна колкото и добър шофьор да си едва ли ще може да извършиш движенията по отпускането на педала на спирачката по-прецизно от електрониката, особено в критична ситуция, при това с АБС запазваш възможноста за маневри докато спреш напълно
от друга страна .. тук има една улица с лего надигната шахта и след нея светофар. Преди него скоростта обикновенно е 130-140км/ч. Ако едната гума удари шахтата направо няма спиране! :x АБС-а се шашва и спирам по средата на кръстовището. може би в този случай пречи, на лед също но там май нищо не помага

аз уважавам ABS-а въпреки, че в някои ситуации пречи
ясно е че ако гумите са зацепени ще спреш по-бавно, от друга страна колкото и добър шофьор да си едва ли ще може да извършиш движенията по отпускането на педала на спирачката по-прецизно от електрониката, особено в критична ситуция, при това с АБС запазваш възможноста за маневри докато спреш напълно
от друга страна .. тук има една улица с лего надигната шахта и след нея светофар. Преди него скоростта обикновенно е 130-140км/ч. Ако едната гума удари шахтата направо няма спиране! :x АБС-а се шашва и спирам по средата на кръстовището. може би в този случай пречи, на лед също но там май нищо не помага
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани