Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Не знам ама от на люк карантията не съм особенно доволен поне при ауди.
На снимките ми се струва, че диска контактува само на 50% от площа. Ясно се вижда как има следи по него. Маховика изглежда добре, проверете го за всеки случай. Там дори една капка смазваща течност посира работата за бая километри.
Как стои варианта с плътните маховици за 3.0д?
На снимките ми се струва, че диска контактува само на 50% от площа. Ясно се вижда как има следи по него. Маховика изглежда добре, проверете го за всеки случай. Там дори една капка смазваща течност посира работата за бая километри.
Как стои варианта с плътните маховици за 3.0д?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата
Ще го снимам довечера колега,да колата е с ремап,купих я преди 6 месеца,и за тия 6 месеца нямаше проблем със съединителя.Това на снимките е стария съединител,който като гледам си е оригиналния
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:racing_team_vidin написа:снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата
Ще го снимам довечера колега,да колата е с ремап,купих я преди 6 месеца,и за тия 6 месеца нямаше проблем със съединителя.Това на снимките е стария съединител,който като гледам си е оригиналния
махни cdv клапана и си прегледай помпите и маркучите, този притискател не ми изглежда, като износен
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... 

- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди...
Да,значи да се насоча към смяна на маховик
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди...
Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!
П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна

П.П ВАГ групата няма общо тук

- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди...
Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!
П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна
П.П ВАГ групата няма общо тук
Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
niagolov написа:racing_team_vidin написа:Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди...
Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!
П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна
П.П ВАГ групата няма общо тук
Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....
Колега, така или иначе ще се наложи да сваляш скоростите пак. Свалете маховика и го дайте да премерят износването по челото му, защото говорим за малки отклонения и е напълно възможно собственикът преди теб да е бил наясно с проблема, след като веднъж е сменил комплект съединител. Без да го свалиш и да гледате с майстора няма да стане. Износване 1 мм. по челото на маховика е достатъчно, за да буксува нов комплект, особено ако си с ремап. То нов притискател, нов феродов диск, майсторът не вярвам да не знае как се монтира саморегулиращ съединител... Та не остана къде другаде да търсите. Аудито, с неговите проценти, дето ми говори, че аз съм статистик, не го отразявай - той винаги търси с някой да се заяде...
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Чакай, чакай! С кой съм се заяждал? Направи ми впечатление, че диска не контактува на цялата площ... поне от следите които се забелязват по снимките. Просто казах, че при аудитата luk не издържат, говорим си за куатро там. Пак да питам, как стои въпроса с маховиците, с двумасов ли е само варианта?
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Така ще направя колега,ще се сменя маховик,то се е видяло,предлагаха ми варианти с престъргване при стругар,но си мисля ще ще е без ефект..Z3Ro* написа:niagolov написа:racing_team_vidin написа:Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди...
Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!
П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна
П.П ВАГ групата няма общо тук
Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....
Колега, така или иначе ще се наложи да сваляш скоростите пак. Свалете маховика и го дайте да премерят износването по челото му, защото говорим за малки отклонения и е напълно възможно собственикът преди теб да е бил наясно с проблема, след като веднъж е сменил комплект съединител. Без да го свалиш и да гледате с майстора няма да стане. Износване 1 мм. по челото на маховика е достатъчно, за да буксува нов комплект, особено ако си с ремап. То нов притискател, нов феродов диск, майсторът не вярвам да не знае как се монтира саморегулиращ съединител... Та не остана къде другаде да търсите. Аудито, с неговите проценти, дето ми говори, че аз съм статистик, не го отразявай - той винаги търси с някой да се заяде...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Ами като го свалите, ще видите какво е положението. Ако радиалния луфт е в норма, няма аксиален луфт и стругара каже, че е допустимо това, което ще отнеме от челото, за да стане гладко, може да се замислиш да го покараш още. Имай предвид, че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!
Успех!
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
Z3Ro* написа:..... че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!

Все пак вижте помпата дали се движи нормално и всичко ли е наред с хидравликата.
и обърни внимание на майстора дали найстина монтира притискателя правилно (гледай да не го обидиш, че повечето непросветлени са обидливи)

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д
racing_team_vidin написа:Z3Ro* написа:..... че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!
дааа, аз затова написах да търси и маховик.
Все пак вижте помпата дали се движи нормално и всичко ли е наред с хидравликата.
и обърни внимание на майстора дали найстина монтира притискателя правилно (гледай да не го обидиш, че повечето непросветлени са обидливи)
То принципно на кола с рремап при тези нютони,е задължително подмяната на комплект съединител+маховик...всяко спестено нещо после води до ядове....колегата по горе е прав провери помпите задължително,защото превърта брутално,няма никакви наченки на задържане...успех
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани