Проблем със съединител БМВ Е39 530д-РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Хрuсто » 23 Авг 2017, 9:27

Не знам ама от на люк карантията не съм особенно доволен поне при ауди.

На снимките ми се струва, че диска контактува само на 50% от площа. Ясно се вижда как има следи по него. Маховика изглежда добре, проверете го за всеки случай. Там дори една капка смазваща течност посира работата за бая километри.

Как стои варианта с плътните маховици за 3.0д?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 23 Авг 2017, 9:34

снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 23 Авг 2017, 9:49

racing_team_vidin написа:снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата

Ще го снимам довечера колега,да колата е с ремап,купих я преди 6 месеца,и за тия 6 месеца нямаше проблем със съединителя.Това на снимките е стария съединител,който като гледам си е оригиналния

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 23 Авг 2017, 10:11

niagolov написа:
racing_team_vidin написа:снимай притискателя от другата страна, и да ти кажа ме сънмява, че ти си си виновен!
този съединител не е слегнал, а ти си го напънал, в комбинация ако колата е с ремап- това е резултата

Ще го снимам довечера колега,да колата е с ремап,купих я преди 6 месеца,и за тия 6 месеца нямаше проблем със съединителя.Това на снимките е стария съединител,който като гледам си е оригиналния

махни cdv клапана и си прегледай помпите и маркучите, този притискател не ми изглежда, като износен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 23 Авг 2017, 10:49

Ето и клип: https://youtu.be/VuFV7qAfLAA

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Z3Ro* » 23 Авг 2017, 11:31

Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 23 Авг 2017, 12:40

Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

Да,значи да се насоча към смяна на маховик

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 23 Авг 2017, 13:40

Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!

П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна ;)

П.П ВАГ групата няма общо тук :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 23 Авг 2017, 14:11

racing_team_vidin написа:
Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!

П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна ;)

П.П ВАГ групата няма общо тук :yes:

Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Z3Ro* » 23 Авг 2017, 15:35

niagolov написа:
racing_team_vidin написа:
Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!

П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна ;)

П.П ВАГ групата няма общо тук :yes:

Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....


Колега, така или иначе ще се наложи да сваляш скоростите пак. Свалете маховика и го дайте да премерят износването по челото му, защото говорим за малки отклонения и е напълно възможно собственикът преди теб да е бил наясно с проблема, след като веднъж е сменил комплект съединител. Без да го свалиш и да гледате с майстора няма да стане. Износване 1 мм. по челото на маховика е достатъчно, за да буксува нов комплект, особено ако си с ремап. То нов притискател, нов феродов диск, майсторът не вярвам да не знае как се монтира саморегулиращ съединител... Та не остана къде другаде да търсите. Аудито, с неговите проценти, дето ми говори, че аз съм статистик, не го отразявай - той винаги търси с някой да се заяде...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Хрuсто » 23 Авг 2017, 15:46

Чакай, чакай! С кой съм се заяждал? Направи ми впечатление, че диска не контактува на цялата площ... поне от следите които се забелязват по снимките. Просто казах, че при аудитата luk не издържат, говорим си за куатро там. Пак да питам, как стои въпроса с маховиците, с двумасов ли е само варианта?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от niagolov » 23 Авг 2017, 17:33

Z3Ro* написа:
niagolov написа:
racing_team_vidin написа:
Z3Ro* написа:Виждаш ли линията в средата на челото на притискателя? Ако има същата и върху маховика, най-вероятно е вкопан и затова буксува. Особено ако вече е правена смяна на комплект съединител без маховика и преди... :yes:

Не е вкопан (загледай хубаво)!
Аз лично нямаше да сменя този притискател!
Щях да му върна пружините и да сменя само феродов.
Честно не виждам причина този притискател да изтърва, поне не в него е причината.
Виж феродовия как от едната страна е на половина износен (страна маховик- всички маховици се ядат на конус)- този съединител е сменян наскоро!

П.П Към автова- след такива клипчета и толкова приплъзване- търси си и маховик вече е за смяна ;)

П.П ВАГ групата няма общо тук :yes:

Това на снимките е стария,сега така или иначе е с монтиран нов колега,и проблема си е същия.Въпроса е защо и с новия феродов и притескателен,продължава да буксува,в смисъл няма и минимална промяна!А това за ВАГ групата няма да го коментирам.....


Колега, така или иначе ще се наложи да сваляш скоростите пак. Свалете маховика и го дайте да премерят износването по челото му, защото говорим за малки отклонения и е напълно възможно собственикът преди теб да е бил наясно с проблема, след като веднъж е сменил комплект съединител. Без да го свалиш и да гледате с майстора няма да стане. Износване 1 мм. по челото на маховика е достатъчно, за да буксува нов комплект, особено ако си с ремап. То нов притискател, нов феродов диск, майсторът не вярвам да не знае как се монтира саморегулиращ съединител... Та не остана къде другаде да търсите. Аудито, с неговите проценти, дето ми говори, че аз съм статистик, не го отразявай - той винаги търси с някой да се заяде...
Така ще направя колега,ще се сменя маховик,то се е видяло,предлагаха ми варианти с престъргване при стругар,но си мисля ще ще е без ефект..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от Z3Ro* » 23 Авг 2017, 17:44

Ами като го свалите, ще видите какво е положението. Ако радиалния луфт е в норма, няма аксиален луфт и стругара каже, че е допустимо това, което ще отнеме от челото, за да стане гладко, може да се замислиш да го покараш още. Имай предвид, че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от racing_team_vidin » 23 Авг 2017, 18:25

Z3Ro* написа:..... че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!

:roll: дааа, аз затова написах да търси и маховик.
Все пак вижте помпата дали се движи нормално и всичко ли е наред с хидравликата.
и обърни внимание на майстора дали найстина монтира притискателя правилно (гледай да не го обидиш, че повечето непросветлени са обидливи) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем със съединител БМВ Е39 530д

Мнение от choio » 23 Авг 2017, 18:41

racing_team_vidin написа:
Z3Ro* написа:..... че вътре в маховика има едно като грес, което изтича, когато маховика се нагрява от буксуване на съединителя. Ако е изтекло, скоро тоя маховик ще се разтрака и ше имаш вибрации...
Успех!

:roll: дааа, аз затова написах да търси и маховик.
Все пак вижте помпата дали се движи нормално и всичко ли е наред с хидравликата.
и обърни внимание на майстора дали найстина монтира притискателя правилно (гледай да не го обидиш, че повечето непросветлени са обидливи) :mhihi:


То принципно на кола с рремап при тези нютони,е задължително подмяната на комплект съединител+маховик...всяко спестено нещо после води до ядове....колегата по горе е прав провери помпите задължително,защото превърта брутално,няма никакви наченки на задържане...успех

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook