към колегите с автоматична кутия!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
към колегите с автоматична кутия!
малко глупав въпрос,но пък човек винаги има какво да научи:Карам на висока предавка 4,5-а и когато подам леко газ оборотите от 1500 скачат рязко на 2000+ и тогава тръгва да ускорява плавно.Кутията не ми смъква предавка надолу защото не мачкам педала.И при вас ли така или има нещо нередно и да спомена че на няколко пъти мисе случи при скорост над 100км при леко подаване на газ се получава някакъв гърмеж дет ме стряска направо.Мотора е 320д 150к
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: към колегите с автоматична кутия!
Към Торк Конвертора отиват нещата. Изтрий си адаптацийте на автомата и виж пак как ще се държи. Маслото сменяно ли е на кутията и ако да на колко км е? 

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: към колегите с автоматична кутия!
И аз съм за торк конвертора .Ако е той ремонтирай на време или не карай по-добре,че ще напълни кутията със стружки и ще стане мазелат.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zebo_
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 25.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 98'
Re: към колегите с автоматична кутия!
Колега, да не би да отключва lockup-а? Ако караш продължително време с равна газ на висока предавка, торка заключва и няма приплъзване - твърда връзка между двигател и кутия. При подаване на повече газ е нормално да отключи, за да набере по бързо.
Sent from my Lenovo S1a40 using Tapatalk
Sent from my Lenovo S1a40 using Tapatalk
Re: към колегите с автоматична кутия!
Масло не съм сменял никога,а и май преди мен не е сменяно според майстора ми ако съди по пропката.не съм го сменял защото мн хора включат и майстори ми казаха да не го пипам че след смяната ще започне да включва по грубо и какво ли още не+не мисля че е от такова значение това ми отива на механичен проблем
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: към колегите с автоматична кутия!
То че отива на механичен проблем ясно, ама масло на автоматична кутия на автомобил с незнайни километри не по-малко от 400к, дори да не му се прави най-честото и още бюджетно освежаване на маслото на едни 60 000 км, незнам какви хора те съветват че и майстори. Вкарай я в добър сервиз, където си разбират от автомати, квото правят струват и накрая да ти сменят маслото. Някой сменят на 50 хиляди км, някой на 60, някой дори и на повече, ама човек като смени вика после аа по-мекичко включва.
Re: към колегите с автоматична кутия!
да не да стане така че да дам 400лв за смяна на масло и да не се оправи и после да се наложи да сваляме тоя торк-конвертор и после пак пари за масло.
Re: към колегите с автоматична кутия!
ето и линк на оборотите при галене на газта(https://www.vbox7.com/play:c1e41021e6)
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: към колегите с автоматична кутия!
zebo_ написа:Колега, да не би да отключва lockup-а? Ако караш продължително време с равна газ на висока предавка, торка заключва и няма приплъзване - твърда връзка между двигател и кутия. При подаване на повече газ е нормално да отключи, за да набере по бързо.
Sent from my Lenovo S1a40 using Tapatalk
Точно това става и е съвсем нормално, като изключим този гърмеж, а той може да не е от торка, а я дифернциал/тампон, висящ лагер, някое каренце.... Но вероятно трябва да се чуе и види за да се определи
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: към колегите с автоматична кутия!
Най евтияния вариант е с адаптация на кутията.Ако се оправи Ок но с това не сменяно масло все пак се замисли.....
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: към колегите с автоматична кутия!
И моята е така спокойно. Е нямам го тоя гърмеж, но ако пусна рязко газта ми тупка дифа, тампона му е за смяна. Когато е на 5-та и подам газ не вдига обороти, но ако е на 4-та ги вдига на 2000+ оборота. Аз само да питам как се прави адаптация ? Има ли друг софт за кутията, с инпата ли се прави ? Просто така профилактично да го направя. По принцип си задържам на контакт педала на газта до кикдаун за 30 сек. Но за тия адаптации не бях чувал.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: към колегите с автоматична кутия!
Stanimir330 написа:И моята е така спокойно. Е нямам го тоя гърмеж, но ако пусна рязко газта ми тупка дифа, тампона му е за смяна. Когато е на 5-та и подам газ не вдига обороти, но ако е на 4-та ги вдига на 2000+ оборота. Аз само да питам как се прави адаптация ? Има ли друг софт за кутията, с инпата ли се прави ? Просто така профилактично да го направя. По принцип си задържам на контакт педала на газта до кикдаун за 30 сек. Но за тия адаптации не бях чувал.
Така де със задържането на педала. Ето и клипчето за ресетването на адаптациите: ЦЪК .
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: към колегите с автоматична кутия!
Ако ти пренадува турбото автомата влиза в авариен режим и намалява налягането на маслото. Съответно приплъзва конвертора по-лесно... 

- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: към колегите с автоматична кутия!
spallding написа:ето и линк на оборотите при галене на газта(https://www.vbox7.com/play:c1e41021e6)
Клипчето не си го направил публично.

Re: към колегите с автоматична кутия!
автомата се държи иначе чудесно,тръгва си сам при махане на крака от спирачката,потегля без вибрации и тресене,сменя плавно и меко по баир не губи мощност сваля си една две предавки като я намачкам и се изтрелва,когато спра на баир не тръгва назад,само това е косура че на няколко пъти направо си гръмна и претресе при тая скорост 100-110 при севсем леко подаване на газ,сякаш се зачуди дали да свали една предавка или да остане на същата.Мисля да проверя първо по-малкото зло ,висящ лагер,гумено каре и тампони,ако всичко е ок ще рискувам със смяна на масло че да видим какво ще стане,но като си знам късмета ще е най-лошото
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани