Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Само, че колегата пита за кола в края на 2001 г. Преди 09.2000 г., какво има и какво няма, не е предмет на дискусията. Опасението му е, да не му продадат 184 к.с, за 193 кс. Което според мен по VIN-a, няма как да стане. Сега някой трябва да се похвали, че има Е39 530D след 09.2000 г. 184 кс. и това ще е супер изненада.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Elesar74 написа:Само, че колегата пита за кола в края на 2001 г. Преди 09.2000 г., какво има и какво няма, не е предмет на дискусията. Опасението му е, да не му продадат 184 к.с, за 193 кс. Което според мен по VIN-a, няма как да стане. Сега някой трябва да се похвали, че има Е39 530D след 09.2000 г. 184 кс. и това ще е супер изненада.
Аз пък незнам след 09.2000 изобщо да има 184кс.(Е може и да има един месец застъпване но не съм го срещал никъде като инфо.), та притесненията му за 2001 съвсем отпадат


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
vld написа:Elesar74 написа:Само, че колегата пита за кола в края на 2001 г. Преди 09.2000 г., какво има и какво няма, не е предмет на дискусията. Опасението му е, да не му продадат 184 к.с, за 193 кс. Което според мен по VIN-a, няма как да стане. Сега някой трябва да се похвали, че има Е39 530D след 09.2000 г. 184 кс. и това ще е супер изненада.
Аз пък незнам след 09.2000 изобщо да има 184кс.(Е може и да има един месец застъпване но не съм го срещал никъде като инфо.), та притесненията му за 2001 съвсем отпадат
Така е, но проблемът е дали действително колата е 2001-ва... Но това, както и ти спомена, се вижда по рамата.
- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Благодаря отново за отговорите колеги, сега се успокоих, че няма как да е 184 коня! А колега FaceOff това Е60 е на вуйчо ми тогава си направих така профила и питах въпроси за него, но не сме се прецакали с него. Та отново към темата. Колата иначе е от Австрия. Бих искал да попитам колегите с 193 коня автоматик какъв разход ви дава при нормално каране градско и извънградско да кажем със скорост 130-140 ? И още едно питане имам относно обслужването на автоматика. Задължително ли е да сменя маслото му или да си карам така и ако започне да прави проблеми като преплъзване и т.н. тогава да го сменям ? Защото съм чувал, че някой път като се смени масло на автоматик без причина имало възможност да стане по-зле, има ли нещо подобно или са измислици?
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
E60Power написа:Благодаря отново за отговорите колеги, сега се успокоих, че няма как да е 184 коня! А колега FaceOff това Е60 е на вуйчо ми тогава си направих така профила и питах въпроси за него, но не сме се прецакали с него. Та отново към темата. Колата иначе е от Австрия. Бих искал да попитам колегите с 193 коня автоматик какъв разход ви дава при нормално каране градско и извънградско да кажем със скорост 130-140 ? И още едно питане имам относно обслужването на автоматика. Задължително ли е да сменя маслото му или да си карам така и ако започне да прави проблеми като преплъзване и т.н. тогава да го сменям ? Защото съм чувал, че някой път като се смени масло на автоматик без причина имало възможност да стане по-зле, има ли нещо подобно или са измислици?
Не е лошо да се погледне в сервиз, ако имаш доверен човек още по-добре, да се види каросерия, окачване, тампони на мотор, скоростна.. да се закачи на диагностика.. Като я вземеш да смениш масло на мотор и всички филтри, плюс филтъра на картерни газове, ако случайно вихровите клапи не са изолирани, да ги изолираш/премахнеш. Да видите ролки и ремъци, спирачна течност, хидравлична, антифриз, термостати, водна помпа. За скоростната кутия като начало вижте нивото на маслото, и източете/изкарайте малко от пробката за да видите горе долу в какво състояние е. Ако е по-скоро бистро червено, не го сменяй, ако е черна боза, не е лошо да се смени, цялостно или частично..
Разхода е доста относително понятие, ако всичко е в нормите, при 140-160 на магистрала с климатик на мен ми е давала 7,5, но в града, и зависи в кой и по кое време караш, може да стигне и 13-14. Успех!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
В София с 15-ки джанти около 11.5-12л./100 с 17ки 13.
Извънградско от 6.2 до 8 зависи колко я юркаш.
Маслото го смени, все едно да питаш дали да си смениш маслото на мотора.
Извънградско от 6.2 до 8 зависи колко я юркаш.
Маслото го смени, все едно да питаш дали да си смениш маслото на мотора.

Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Маслото на автомата си го смени,поне нов филтър да има
Иначе и моята е 08.99 интериорно няма разлика в материалите с коли от 2003,сравнявал съм,но има с такива от 97(самото табло е едно по-меко,и захвата на пасажерския бег беше различен )
Мотора е с новия филтър с датчика.
И много внимавайте с тая Австрия ,че мотор ще смениш ,но гнилото няма оправяне

Иначе и моята е 08.99 интериорно няма разлика в материалите с коли от 2003,сравнявал съм,но има с такива от 97(самото табло е едно по-меко,и захвата на пасажерския бег беше различен )
Мотора е с новия филтър с датчика.

И много внимавайте с тая Австрия ,че мотор ще смениш ,но гнилото няма оправяне

Последна промяна hummer на 18 Юли 2017, 22:48, променена общо 1 път
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
От Австрия още не съм виждал кола без изгнило 

- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Благодаря колеги! А колко горе долу струва смяна на маслото на скоростите с филтъра ? И как да изолирам вихровите клапи ? Само да изкарам и затапя вакуумчето което контролира клапана ли?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
E60Power написа:Благодаря колеги! А колко горе долу струва смяна на маслото на скоростите с филтъра ? И как да изолирам вихровите клапи ? Само да изкарам и затапя вакуумчето което контролира клапана ли?
Сваля се колектора и се махат.Може тапи на тяхно място,а мобе и да се изрежат само те.Най-доброто е с друг колектор без пеперуди.
- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
(bubsa) написа:E60Power написа:Благодаря колеги! А колко горе долу струва смяна на маслото на скоростите с филтъра ? И как да изолирам вихровите клапи ? Само да изкарам и затапя вакуумчето което контролира клапана ли?
Сваля се колектора и се махат.Може тапи на тяхно място,а мобе и да се изрежат само те.Най-доброто е с друг колектор без пеперуди.
А така както казах с затапване на вакуума ? Не става ли? Или да ги сваля и да развия 2те болтчета на снимката и само да махна ламаринката и пак да си ги сложа без да затапвам вакуумчето. Мисля че така ще е най-добре или ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Можеш да ползваш твоите, но задължително трябва да махнеш и оста и да завиеш болт с лепило. ако махнеш само ламаринката поради износване ще ти пуска масло от оста.
Но едни готови тапи са от порядъка на 30лв., така че не си струва занимавката да преработваш оригиналните.
https://www.olx.bg/avtomobili-i-avtocha ... %BF%D0%B8/
Но едни готови тапи са от порядъка на 30лв., така че не си струва занимавката да преработваш оригиналните.
https://www.olx.bg/avtomobili-i-avtocha ... %BF%D0%B8/
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Тия клапи ги махай със осите им направо...
Фейсово 530 д 193к.с. е с големите дискове отпред 325 /30 мм и по- малка от 16" джанта не влиза...
Фейсово 530 д 193к.с. е с големите дискове отпред 325 /30 мм и по- малка от 16" джанта не влиза...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- E60Power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Благодаря колега andy мислех, че са от порядъка на 150лв+. А колега LUCIFER имаш впредвид да отрежа оста и да сложа останала част като тапичка?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Въпрос относно различаване на 193 коня от 184 коня 530д.
Да махаш я. После откачаш да не се движи рейката... Може и. някой преди теб да я е свършил вече тая работа...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани