Трудно палене М62В35
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно палене М62В35
Здравейте колеги,искам да споделя проблема който ме мъчи от доста време насам.Мотора е М62В35 без ванус,та мъката ми е следната - и на топъл и на студен мотор колата пали трудно/от 2ри 3ти път и то със зор/,на диагностика не показва нищо относно този проблем.Сменени са всички вериги и обтегачи по мотора включително и на маслената помпа/зацепен е ГРАМОТНО/,сменени са още регулатор налягане на горивната рейка,ревизирани/почистени на ултра звук дюзи,датчик колянов вал,датчик раз вал,дебитомер,ламбди сонди 2те,свещи 8бр,бобини 2бр,температурен/комбинирания/датчик дето е на водната помпа,термостат,сепаратор картерни газове,клапана за картерните газове/отзад на INTAKE колектора/.Мерена компресия на двигателя всичко е ок,мерено налягане на бензиновата помпа/3,1-3,2 бара показа на топъл мотор/,остана само горивния филтър да сменя/ще го направя тези дни/.Та въпроса ми е ако някой от Вас колегите с V8 са имали същия или подобен проблем и са го решили,ако имат желание да го споделят със мен,защото вече се чудя какво да правя!!!Благодаря предварително за информацията Ви !!!
Re: Трудно палене М62В35
Каква марка е датчикът на разпределителния вал, който сте сложили, оригинален ли е? Имам чувството, че моето не-палене от раз, преди 3-4 години се реши с нов датчик разпр. вал.
Бензиновата помпа трябва да прави по-голямо налягане, е клапанът го държи дане пада под 3 бара. Да не би това да е проблемът, пробвайте с друга помпа, за 15 минути работа е и става от всякакво бензиново Е39.
Бензиновата помпа трябва да прави по-голямо налягане, е клапанът го държи дане пада под 3 бара. Да не би това да е проблемът, пробвайте с друга помпа, за 15 минути работа е и става от всякакво бензиново Е39.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Трудно палене М62В35
погледни бензиновата помпа и по специално захранващия маркуч (твърде възможно е да има спад на налягане при самото стартиране)
Re: Трудно палене М62В35
PeReZ написа:Каква марка е датчикът на разпределителния вал, който сте сложили, оригинален ли е? Имам чувството, че моето не-палене от раз, преди 3-4 години се реши с нов датчик разпр. вал.
Бензиновата помпа трябва да прави по-голямо налягане, е клапанът го държи дане пада под 3 бара. Да не би това да е проблемът, пробвайте с друга помпа, за 15 минути работа е и става от всякакво бензиново Е39.
Датчика на раз вала колега е аналогов от среден клас и НЕ Е оригинален.Забравих да спомена по-горе в темата,че когато колата реши да запали/било от 2ро или 3то въртене на ключа/ и от ауспуха излиза за секунди остра миризма на бензин/да отбележа само,че дюзите са минали чистене и проба на стенд,т.е. НЯМА ''пикаеща'' дюза/!!!Утре ще сменяме бензиновата помпа и горивния филтър и ще пиша дали проблема е решен или си остава на същото ниво.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Трудно палене М62В35
Щом мирише на бензин, значи няма запалване - смени датчика на разпределителния вал с оригинален. Може и втора ръка. Нямаш проблем с помпата според мен...
Re: Трудно палене М62В35
Днес сменихме горивния филтър и бензиновата помпа,колата се подобри като дебит на горивото/по-динамична стана при ускорение/,НО след 20мин каране из софийския трафик и почивка за 10мин,след това пак имаше леки затруднения при запалването/без миризми на бензин/но пак със лек зор запали.Ще поръчам другата седмица и датчик ОЕ за раз вал и ще го сменя иначе новият датчик/сменен преди 2месеца/ и ще видиме дали ще има подобрение.
Re: Трудно палене М62В35
Колата се подобри доста след смяната на бензиновата помпа-помпата която сложих е Pierburg същата свалих от колата/пали безупречно 8 от 10 пъти/тея дни чакам да ми дойде и ОЕ датчика на разпределителния вал,следва монтирането му и дано вече се успи отвсякъде мотора.Ще пиша как се представя двигателя след монтажа на ОЕ датчика. 

Re: Трудно палене М62В35
След смяната на датчик раз вал със ОЕ и новата сменена малко преди датчика Pierburg бензинова помпа,колата е чисто нова- пали безпроблемно вече.Благодаря на колегите за изказаното им мнение относно проблема. 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани