отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SHERP
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: отново с е36 :)
Като дойде времето за силовия тунинг ще имаш подкрепата
на TDI-то не му обръщайте внимание 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Аматьор/Любител в чипС тунинга




- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
опредлено колега ще се посъветвам като го подхвама, което за съжаление май ще е по скоро от колкото очаквах.
Днес пристигнаха дюзите от щатите и се заех с слагнаето им, гледам по английските форуми и колектора където е над клапана на картерните го мажат със силикон, имаме в сервиза един силикон който го използваме за уплътняване и не стяга после толкова много че да не може да се свали. И гарнитурата на стъпковото морче купих:


Тоя продавача ми обяснява flow matched, нови филтри ала бала, сложих ги и чакам да заработи като часовник, часовник ама друг път тресе си и то яко. Закачих я на лаптопа и ми дава това:

Поядосвах се и викам добре, 1-та от тези и 3-те от старите, те последните три ми ги даваше 63/там в каквато единица са/, разглобявам пак всичко хах поне вече ги вадя за норматив 10-15 мин и са вън. И се натъквам на това, преди като ги свалях за първи път го гледах подробно този така наречен "октопод" и ми направи впечатление една пукнатина ама мойте майстори ме разубедиха да не взимам нов. Сега вече явно се е прадал. Поръчах нов, но ще дойде чак петък и залепих този временоо да може да се кара:


Смених и гарнитурата на стъпковото и наново колектора със малко силикон по металните гарнитураи:


Краиният резултат е това:

За мое голямо съжаление тресе пак, много по-добре от преди много, може би като старата ми ис-ка. Обаче явно има проблеми с компресията мотора, за съжаление няма кога да го отварям сега, вече като почваме силовия тунинг. За мен остава едно голямо разочарование от всичко. В понеделник почвам окачването.
P.S: ако някой може да ми каже, парт номера на тази скоба, да си я поръчам:


Днес пристигнаха дюзите от щатите и се заех с слагнаето им, гледам по английските форуми и колектора където е над клапана на картерните го мажат със силикон, имаме в сервиза един силикон който го използваме за уплътняване и не стяга после толкова много че да не може да се свали. И гарнитурата на стъпковото морче купих:


Тоя продавача ми обяснява flow matched, нови филтри ала бала, сложих ги и чакам да заработи като часовник, часовник ама друг път тресе си и то яко. Закачих я на лаптопа и ми дава това:

Поядосвах се и викам добре, 1-та от тези и 3-те от старите, те последните три ми ги даваше 63/там в каквато единица са/, разглобявам пак всичко хах поне вече ги вадя за норматив 10-15 мин и са вън. И се натъквам на това, преди като ги свалях за първи път го гледах подробно този така наречен "октопод" и ми направи впечатление една пукнатина ама мойте майстори ме разубедиха да не взимам нов. Сега вече явно се е прадал. Поръчах нов, но ще дойде чак петък и залепих този временоо да може да се кара:


Смених и гарнитурата на стъпковото и наново колектора със малко силикон по металните гарнитураи:


Краиният резултат е това:

За мое голямо съжаление тресе пак, много по-добре от преди много, може би като старата ми ис-ка. Обаче явно има проблеми с компресията мотора, за съжаление няма кога да го отварям сега, вече като почваме силовия тунинг. За мен остава едно голямо разочарование от всичко. В понеделник почвам окачването.
P.S: ако някой може да ми каже, парт номера на тази скоба, да си я поръчам:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: отново с е36 :)
Колко кубикови са тези дюзи и твойте колко бяха ... на 1.8 и 1.6 са 184 кубика и тези ли са същите оригиналните на ИС-а ?!
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
да, оригиналните за ис-са. Малко избързах с изказването за работата на мотора, след няколко прекъсвача и като покарах 50-на км-ра сега мотора работи много добре, чак ме изненада
, сега с моя майстор сме замислили и още малко да го пипнем, хванали сме се на бас с него обещал е да го направи да работи със стотинката отгоре права да стои
Поръчах си от Вари2000 маркуча за дюзите и една тапа ми липсва където е мястото за крика за вдигане на колата.
Купих си и разни дреболий за колата, е това да не го купувате нищо не прави така и не можах да зануля нищо:

После се крихме от градушката
, това е и последната и снимка със старата стоика :

Дойде най-после и времето за новото окачване:

Плана е следния:
- монтиране на койловерите.
- монтиране на планките от z3 и от М3 отпред и отзад.
- монтиране на новите дебели предна и задна стабилизиращи щанги с тампоните им.
- монтиране на тампони на макферсоните с изместер център от М3.
- монтиране на тампоните на носачите външните с изместен център.
- смяна на вътрешни и външни шарнири на носачите.
- смяна на късите биелетки.
- смяна на маслото на скоростите с това на RedLine.
- смяна на гарнитура на картера и гарнитура на масленото тяло.
- смяна на 3-те темпона на диференциала.



Свалих старите аморт. и се натъкнах на това:

Ръжда ли е имало, защо е рязано не знам, от горната страна си имаше ръжда, тампоните са нови но са пляснати директно върху ръждата. Изтрих до метал, минах с преобразовател, боядисах и сложих новите планки с хартиените гарнитури към тях, свалих имаше някакви планки, но не са оригинални правени са и не са много равни ако някой ги иска да ми пише да се разберем за някакви дребни пари.



Ето и вече на финала за задната част:


Тук вече съм сложил и новата дебела стаб. щанга, тампоните и утре това е за днес. Продължаваме със свалянето на диференциала смяна на тампоните му и тече масло от него от някъде ще видя какво има за смяна.



Купих си и разни дреболий за колата, е това да не го купувате нищо не прави така и не можах да зануля нищо:

После се крихме от градушката


Дойде най-после и времето за новото окачване:

Плана е следния:
- монтиране на койловерите.
- монтиране на планките от z3 и от М3 отпред и отзад.
- монтиране на новите дебели предна и задна стабилизиращи щанги с тампоните им.
- монтиране на тампони на макферсоните с изместер център от М3.
- монтиране на тампоните на носачите външните с изместен център.
- смяна на вътрешни и външни шарнири на носачите.
- смяна на късите биелетки.
- смяна на маслото на скоростите с това на RedLine.
- смяна на гарнитура на картера и гарнитура на масленото тяло.
- смяна на 3-те темпона на диференциала.



Свалих старите аморт. и се натъкнах на това:

Ръжда ли е имало, защо е рязано не знам, от горната страна си имаше ръжда, тампоните са нови но са пляснати директно върху ръждата. Изтрих до метал, минах с преобразовател, боядисах и сложих новите планки с хартиените гарнитури към тях, свалих имаше някакви планки, но не са оригинални правени са и не са много равни ако някой ги иска да ми пише да се разберем за някакви дребни пари.



Ето и вече на финала за задната част:


Тук вече съм сложил и новата дебела стаб. щанга, тампоните и утре това е за днес. Продължаваме със свалянето на диференциала смяна на тампоните му и тече масло от него от някъде ще видя какво има за смяна.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: отново с е36 :)
Така или иначе ще стане на кокал с тия амортисьори, сложи поне едни Пауърфлекс тампони на задните.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
bum_bum написа:Така или иначе ще стане на кокал с тия амортисьори, сложи поне едни Пауърфлекс тампони на задните.
мислих го, но покрай е60-то го намразих този полиуретан, няма такова скърцане просто, мазане сваляне мазане и скърца и скърца, още ми се търкалят някъде в гаража тампоните, никой не иска да ги купи

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: отново с е36 :)
Пауърфлекса е с една и съща цена навсякъде. За това най-добре от сайта им.
Аз на купето имам пълния комплект черни, който е за е36. Преди това бях със сини и като пуснаха черните постепенно смених всичко. Никога не са скърцали. Но познавам други хора, които се оплакват от това.
Предполагам има някакви особености при монтажа.
Аз на купето имам пълния комплект черни, който е за е36. Преди това бях със сини и като пуснаха черните постепенно смених всичко. Никога не са скърцали. Но познавам други хора, които се оплакват от това.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Продължихме с задната част, свалихме диференциала и се заехме да видим откъде тече, оказаха се 3 места:
1 - отпред семеринга.
2 - посредата където се разделя.
3 - и отзад е пукнат капака към пробката. / не знам със секач ли са я отвивали има подобни следи, и беше натегната си ебалао майката все едно никога няма да се отвива повече, който я е затягал да му изсъхнат рачичките/.
1 - ето от къде беше теча:

Новия семеринг, 45лв ми взеха за него, помня че и на е60-то бяха по толкова

2 - малко силиконче

3 - спуканият капак, залепих го като се върне заварчика мисля и една заварка да му ударя, според вас да взимам ли капак, от какъв диф трябва да търся? Еднакви ли са за всички е36? / на снимката не се вижда много хубаво пукнатината /.

След това се заех с ръждите по стойката му, общо взето повръхностни. Трих с два вида шкурка, после имам един почистващ спрей и два вида ръждопреобразовател използвах:


След това се заех с мястото където би трябвало да е тапата за повдигането на колата отзад в дясно. Тапата я няма и явно я е нямало много години, имаше слоеве ръжда, на шупли грозна гледка, не искам и да си я спомням не съм я и снимал мисля. С дрелката и имам две малки глави който използвам за ръжда и ъглошлайфа, падна доста триене и изрязване, после шкурка преобразователите и го боядисай отгоре на първо време:




Купих и оригиналната тапичка:

Ето ги старите отлепени тампони на дифа и вече с новите:


И новата дебела стаб. щанга със сложените тампони, забравих да изтъркам и да им боядисам скобите, но се бях шашнал вече:

С това приключих задната част и докато завършвахме сглобяването си мислех, добре какъв е смисълът да си купиш шпер явно се дават пари не е евтин и да го "напереш" на колата, без да му смениш семеринги, тампони и да почистиш ръждите
Обърнахме колата и започнахме предната част:

Общо взето се наложи да се правят малко гимнастики защто се оказа, че имаме 2 леви тампона на макферсоните, отделно тампоните на мотора се оказаха скъсани и малко заприличахме на трансформерс:


Ето ги тампоните на стаб. щанга, планките на макферсоните и тампоните на носачите и макферсоните с изместен център заедно с биелетките и шарнирите, за съжаление шарнирите дойдоха някакви как да ги обясня с едни гуми отдолу и за нищо не стават, първия като се пробвах да го набия и го приключих, пръчах си от другите шарнири с металните основи, наложи се и да им ударим по една заварка че леглото на носача беше износено:



Предният мост беше в отвратително състояние като го свалихме, от гарнитурата на картера и масленото тяло където е текло и станал в една засъхнала гняст, няма чистене и беше избило и ръжда. Напръсках го с препарат, после го измих и изтърках ръждата и минах с преобразовател:


Старите и новите тампони на мотора:


Малко пърлих прасето

Ето и новите плътни тампони с изместен център и носача готов за монтаж :


Вече монтирани на моста:

/п.с : Аудито загрозило фона на снимката ми е за продаване, нов внос УНИКАТ
/
Старата и новата дебела стаб. щанга и биелетките:

Най-после дойде времето и за амортисьорите:

Предпазните планки за бомбетата:

Тампоните на макферсоните:

Имах сериозни подозрения че с планиките отдолу, няма да мога да си сложа разпънката и да и навия болтовете, за моя радост се разминахме на косъм и всичко и отдолу монтирано :



Дойде и времето да се заемем с течовете, първо картера следван от гарнитурата на масленото тяло:



Следващото нещо беше напасването на фаровете, монтирах ги аз преди време и ги изплясках за 20мин, нито ги напаснах нито нищо. Сега вече всичко си дойде на мястото:

Минах стенд :

Ето я и финалната височина на колата, аз ми се искаше да я дигна още малко отзад като драгстер, но ме разубедиха:

На връщане от стенда я тествахме и при спиране със скорост над 60 тресе яко, досега аз рядко я карам и не съм експериментирал с високи скорости и спирания. След кратко разследване се оказа криви предни дискове, като ги свалихме се оказаха някаква жалка имитация на АТЕ. Мислех да е края на темата това за 2017, но другата седмица ще сменям дискове и сега ще мисля 2 дена какава марка да сложа, ако можете да предложите нещо качествено като съвет колеги ще бъда благодарен.
П.С: Докато чистих отдолу с обезмаслителя и се оказа, че я нама капачката на картера и всичко се пълни с боклуци към маховика
Баси едно нещо няма по-реда си в тази кола, номер 8 на схемата:

П.С: Сменйх маслото на кутията с комбинация на 2-те масла на RedLine който ми препоръчаха по-назад в темата колегите и сега кутията не чука, кефффф

1 - отпред семеринга.
2 - посредата където се разделя.
3 - и отзад е пукнат капака към пробката. / не знам със секач ли са я отвивали има подобни следи, и беше натегната си ебалао майката все едно никога няма да се отвива повече, който я е затягал да му изсъхнат рачичките/.
1 - ето от къде беше теча:

Новия семеринг, 45лв ми взеха за него, помня че и на е60-то бяха по толкова


2 - малко силиконче


3 - спуканият капак, залепих го като се върне заварчика мисля и една заварка да му ударя, според вас да взимам ли капак, от какъв диф трябва да търся? Еднакви ли са за всички е36? / на снимката не се вижда много хубаво пукнатината /.

След това се заех с ръждите по стойката му, общо взето повръхностни. Трих с два вида шкурка, после имам един почистващ спрей и два вида ръждопреобразовател използвах:


След това се заех с мястото където би трябвало да е тапата за повдигането на колата отзад в дясно. Тапата я няма и явно я е нямало много години, имаше слоеве ръжда, на шупли грозна гледка, не искам и да си я спомням не съм я и снимал мисля. С дрелката и имам две малки глави който използвам за ръжда и ъглошлайфа, падна доста триене и изрязване, после шкурка преобразователите и го боядисай отгоре на първо време:




Купих и оригиналната тапичка:

Ето ги старите отлепени тампони на дифа и вече с новите:


И новата дебела стаб. щанга със сложените тампони, забравих да изтъркам и да им боядисам скобите, но се бях шашнал вече:

С това приключих задната част и докато завършвахме сглобяването си мислех, добре какъв е смисълът да си купиш шпер явно се дават пари не е евтин и да го "напереш" на колата, без да му смениш семеринги, тампони и да почистиш ръждите

Обърнахме колата и започнахме предната част:

Общо взето се наложи да се правят малко гимнастики защто се оказа, че имаме 2 леви тампона на макферсоните, отделно тампоните на мотора се оказаха скъсани и малко заприличахме на трансформерс:


Ето ги тампоните на стаб. щанга, планките на макферсоните и тампоните на носачите и макферсоните с изместен център заедно с биелетките и шарнирите, за съжаление шарнирите дойдоха някакви как да ги обясня с едни гуми отдолу и за нищо не стават, първия като се пробвах да го набия и го приключих, пръчах си от другите шарнири с металните основи, наложи се и да им ударим по една заварка че леглото на носача беше износено:



Предният мост беше в отвратително състояние като го свалихме, от гарнитурата на картера и масленото тяло където е текло и станал в една засъхнала гняст, няма чистене и беше избило и ръжда. Напръсках го с препарат, после го измих и изтърках ръждата и минах с преобразовател:


Старите и новите тампони на мотора:


Малко пърлих прасето


Ето и новите плътни тампони с изместен център и носача готов за монтаж :


Вече монтирани на моста:

/п.с : Аудито загрозило фона на снимката ми е за продаване, нов внос УНИКАТ

Старата и новата дебела стаб. щанга и биелетките:

Най-после дойде времето и за амортисьорите:

Предпазните планки за бомбетата:

Тампоните на макферсоните:

Имах сериозни подозрения че с планиките отдолу, няма да мога да си сложа разпънката и да и навия болтовете, за моя радост се разминахме на косъм и всичко и отдолу монтирано :



Дойде и времето да се заемем с течовете, първо картера следван от гарнитурата на масленото тяло:



Следващото нещо беше напасването на фаровете, монтирах ги аз преди време и ги изплясках за 20мин, нито ги напаснах нито нищо. Сега вече всичко си дойде на мястото:

Минах стенд :

Ето я и финалната височина на колата, аз ми се искаше да я дигна още малко отзад като драгстер, но ме разубедиха:

На връщане от стенда я тествахме и при спиране със скорост над 60 тресе яко, досега аз рядко я карам и не съм експериментирал с високи скорости и спирания. След кратко разследване се оказа криви предни дискове, като ги свалихме се оказаха някаква жалка имитация на АТЕ. Мислех да е края на темата това за 2017, но другата седмица ще сменям дискове и сега ще мисля 2 дена какава марка да сложа, ако можете да предложите нещо качествено като съвет колеги ще бъда благодарен.
П.С: Докато чистих отдолу с обезмаслителя и се оказа, че я нама капачката на картера и всичко се пълни с боклуци към маховика




П.С: Сменйх маслото на кутията с комбинация на 2-те масла на RedLine който ми препоръчаха по-назад в темата колегите и сега кутията не чука, кефффф



Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
За дисковете реалноста е следната :
1.Нови(АTE , TEXTAR и тн.) за по 80-90лв . бр.Като се молиш да не станат като старите ти (70%< шанс да станат
)
2.Нови от Официален представител , там шанса да се разтропат е доста по малък , 150лв. бр.
3.И най-разумното и евтино , ако старите ти са на малко км(точка 1.) при стругар им се вземат 1-2 десети и всичко заспива. 20лв.
1.Нови(АTE , TEXTAR и тн.) за по 80-90лв . бр.Като се молиш да не станат като старите ти (70%< шанс да станат

2.Нови от Официален представител , там шанса да се разтропат е доста по малък , 150лв. бр.
3.И най-разумното и евтино , ако старите ти са на малко км(точка 1.) при стругар им се вземат 1-2 десети и всичко заспива. 20лв.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: отново с е36 :)
Много се радвам с развитието на колата
,но защо излизат толкова "проблеми"
? В началото беше писал,че е много читаво купе!


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: отново с е36 :)
Защото масово в Бг се "подготвят" за продажба колите, понякога дори от частни лица. И после във времето откриваш какви ли не "бонуси".
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
в случаят колата не е подготвяна за продаване, а момчето не е имало читави майстори. Влагал е пари, но и bum_bum преди влагаше в неговата ама беше попаднал при един майстор sony ли му беше ника, беше омазал нещата.
Истината е че да стане както трябва колата трябва да си я правиш сам. И като край на темата за колата за тази година, да споделя плановете за сезон 2018.
Мойте приятели в Англия усилено издирват кожен черен Вейдър, тук в Бг. за съжаление не са останали от рядките части за е36. Ще взема поставка за чаши и минах на варианта за афтермаркет музика среден клас. Предложиха ми harman_kardon за е36 без инсталацията за 850лв, след като това момчето го пусна 800лв във facebook групите, сигурно там ще го спазари за още по-малко ако се намери луд. Аз явно ме продваха като някаква шматка с колко могат да ме натоварят, за 25 годишни колкони
.
По интериора ще сложа старт бутон, от HONDA CIVIC CRX 1987-1998. Трябва да се плучи това:

По визията искам ГТ крило, но не мога да си намеря засега. И този ДТМ дифузор, малко да поскрия ремуса че виси под бронята и малко ме дразни :

По мотора мисля да го извадя че виждам малко ръждичка до колектора по-гредата да мога да я оправя. А по самия мотор мисля основни, биелни лагери, сигменти и един интеик на dbilas с индивидулани тела към 1500 евро е интеика, ремонта на мотора по мойте цени за части и с труд от мен ще ми е някъде към 600лв. Един ремап и се надявам на нещо от рода на 165 к.с. което ми е напълно достатъчно. Ще сложа и 6.3кг маховика с който съм се снабдил вече.
Днес ме хвана яд че се наложи да карам в дъжда без корите отдолу и тапата на кртера, но във вторник ще правя финалните довършителни работи.

Истината е че да стане както трябва колата трябва да си я правиш сам. И като край на темата за колата за тази година, да споделя плановете за сезон 2018.
Мойте приятели в Англия усилено издирват кожен черен Вейдър, тук в Бг. за съжаление не са останали от рядките части за е36. Ще взема поставка за чаши и минах на варианта за афтермаркет музика среден клас. Предложиха ми harman_kardon за е36 без инсталацията за 850лв, след като това момчето го пусна 800лв във facebook групите, сигурно там ще го спазари за още по-малко ако се намери луд. Аз явно ме продваха като някаква шматка с колко могат да ме натоварят, за 25 годишни колкони

По интериора ще сложа старт бутон, от HONDA CIVIC CRX 1987-1998. Трябва да се плучи това:

По визията искам ГТ крило, но не мога да си намеря засега. И този ДТМ дифузор, малко да поскрия ремуса че виси под бронята и малко ме дразни :

По мотора мисля да го извадя че виждам малко ръждичка до колектора по-гредата да мога да я оправя. А по самия мотор мисля основни, биелни лагери, сигменти и един интеик на dbilas с индивидулани тела към 1500 евро е интеика, ремонта на мотора по мойте цени за части и с труд от мен ще ми е някъде към 600лв. Един ремап и се надявам на нещо от рода на 165 к.с. което ми е напълно достатъчно. Ще сложа и 6.3кг маховика с който съм се снабдил вече.
Днес ме хвана яд че се наложи да карам в дъжда без корите отдолу и тапата на кртера, но във вторник ще правя финалните довършителни работи.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Не е трябвало да мацате със силикона навсякъде, където има гарнитури се сменят не се слага силинкон. Иначе много хора го имат проблем с тия ментаци на АТЕ, най-добрия вариант е ОЕМ дискове, може да намериш на по-тънка цена останали някъде в интернет от немски селъри.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: отново с е36 :)
Виж темата за дифузьора на колегата в е36 раздела е.
Ако си сигурен, че искаш 4цил, супер е плана.
Иначе жалко, че предишни собственик са му били замазани очите от сервизи. За съжаление за това също е скоро срещана практика.
За дисковете... ако материала им е кофти или топлинната обработка... Надали само със стъргане ще стане. Имам предвид, че сплав дето се криви при работна температура няма как само със стъргане да стане. Пак ще кривнат заради закалката им. Просто като гледна точка го давам.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ако си сигурен, че искаш 4цил, супер е плана.
Иначе жалко, че предишни собственик са му били замазани очите от сервизи. За съжаление за това също е скоро срещана практика.
За дисковете... ако материала им е кофти или топлинната обработка... Надали само със стъргане ще стане. Имам предвид, че сплав дето се криви при работна температура няма как само със стъргане да стане. Пак ще кривнат заради закалката им. Просто като гледна точка го давам.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани