Термостат м52туб28
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Термостат м52туб28
efren написа:Искаш да кажеш, че при 160 км/ч ти се намесва перката?
Ами не знам при каква скорост, но е имало случаи, когато съм спирал на паркинг на магистралата и перката върти яко. Също съм забелязал, че понякога при силен вятър перката пак полудява, не знам на какво точно се дължи.

Re: Термостат м52туб28
Защотого написа така все едно перката ти се върти при скорост над 160 км/ч.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Термостат м52туб28
Някъде беше разисквано, че перките помагат до към 60км/ч, от там нагоре въздушната струя става по-голяма.
Re: Термостат м52туб28
И аз то този извод бях стигнал отдавна, но когато критикуваш модераторите, че не помагат форума да стане по-подреден, винаги се намира някой, който да се изкаже, че се заяждаш, а всъщност човека, който има проблеми с намирането на инфо е самия той 

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Термостат м52туб28
efren написа:78-86 според мен е много малко. Моя термостат след като отвори на 96-97, държи между 89-96. При повече газ извънградсо започвада да достига 98-99-100. 103 достигна само при каране със 160 км/ч по магистрала при външна температура 40 градуса и пуснат климатик. След изключване на климатика стоеше около 99-100 при скорост от 160 км/ч.
Efrenm, 78-86 не е много-малко изобщо, а си е напълно нормално при изправно охлаждане на колата и електрически отворен термостат. При твоята има проблем и съответно всички работни температури са ти завишени. Един приятел имаше подобен проблем и се оказа, че радиатора му е сменен с китайски, който има намалена топлообменна повръхност и съответно има не добро охлаждане. Отделно ако антифриза е с по-голяма концентрация е нормално през лятото колата да държи по-високи температури, защото той има по-нискъм специфичен топлинен капацитет от водата. Също така ако е замърсена решетката на радиатора това също намалява топлообменнта му повърхност и влошава охлаждането. Отделно ел.перката в общия случай работи от 0 до 80 км/ч.
Re: Термостат м52туб28
danielgenov написа:efren написа:78-86 според мен е много малко. Моя термостат след като отвори на 96-97, държи между 89-96. При повече газ извънградсо започвада да достига 98-99-100. 103 достигна само при каране със 160 км/ч по магистрала при външна температура 40 градуса и пуснат климатик. След изключване на климатика стоеше около 99-100 при скорост от 160 км/ч.
Efrenm, 78-86 не е много-малко изобщо, а си е напълно нормално при изправно охлаждане на колата и електрически отворен термостат. При твоята има проблем и съответно всички работни температури са ти завишени. Един приятел имаше подобен проблем и се оказа, че радиатора му е сменен с китайски, който има намалена топлообменна повръхност и съответно има не добро охлаждане. Отделно ако антифриза е с по-голяма концентрация е нормално през лятото колата да държи по-високи температури, защото той има по-нискъм специфичен топлинен капацитет от водата. Също така ако е замърсена решетката на радиатора това също намалява топлообменнта му повърхност и влошава охлаждането. Отделно ел.перката в общия случай работи от 0 до 80 км/ч.
Искаш да кажеш, че двигателя е проектиран да работи на 78 градуса , а термостата е проектиран да отваря на 97

Причината да работи на 78 градуса според мен е постоянно отворен (повреден) термостат, но това е мое мнение. Знаете как се проверява.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Термостат м52туб28
Казах ти да си видиш радиатора, при нужда да го измиеш!Водната помпа също
Re: Термостат м52туб28
Казах ти, че колата ми е добре, напиши си в гугъл m54/52 working temperature и спрете с простотиите. Работната температура била с 20 градуса по ниска от тази на отваряне на термостата
Въпроса беше да ли термостата ба м54/м52 е двустепенен, а не колко ви е работната температура с постоянно отворен термостат.



Въпроса беше да ли термостата ба м54/м52 е двустепенен, а не колко ви е работната температура с постоянно отворен термостат.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Термостат м52туб28
Хора, какво не е наред? Като ви се видят скъпи гумите започвате да обяснявате колко са хубави китайските. Като ви се повреди термостата или управлението му, започвате да обяснявате, че работната температура на двигателя е 20 градуса по ниска от температурата на отваряне на термостата
Кой би искал двигателя му да работи при температура Х, а би направил термостата да отваря на Х+20 градуса? Пешев, ако има някакво правило некомпетентните да не пишат в техническите подфоруми, след това, което написа, единственото правилно нещо е да се самосанкционираш и повече никога да не пишеш в техническите подфоруми. Обратното би означавало да подведеш по-неопитни колеги да направят ремонти за стотици левове, което е грозно и всичко това заради избиване на комплекси.



Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Термостат м52туб28
Efren, ти явно имаш някакви психични отклонения
, като изключим факта, че с технически неграмотен. Първо относно основния ти въпрос, аз ти го отговорих в самото начало, а именно че термостата ти отваря на 97градуса и че има само две положения - отворено и затворено. И тук трябваше да спре темата, ама явно ти искаш някой да ти потвърди това, което се върти в твоята глава, колкото и абсурдно да е. Ти явно не знаеш какво е работна температура. Работна температура е всяка допустима температура в различните режими на двигателя. Специално двигателите с електрически управляем термостат, както е този на M52TUB28, имат много по-сложно управление на температурата, отколкото мозъка ти явно може да осмисли. Ама ако имаше поне малко мозък, щеше да си направиш справката, че стрелката за температурата на водата е в средата в температурния диапазон 75-113 градуса. Демек при всяка една от тези температури на борда ще има индикация за нормална работна температура, което е единствената информация, която го интересува шофьора, и която трябва да те интересува теб, защото явно си нямаш идея от физика/термодинамика/механика на фулидите и все подобни непознати на теб дялове от науката, за да разсъждаваш и да даваш глупави мнения. Така че гледай си само стрелката за температурата и недей да влизаш в подробности.

Re: Термостат м52туб28
Поредния нещастник, който подкрепя твърденията си с обиди, а не с обяснения. Преди малко 78-86 градуса беше нормално, а сега нормално стана от 75 до 113. Да вземате някакви по спокойни наркотици, че ви идва в повече. Тебе ако те питаме всичко е нормално, даже да махна термостата и да го сменя с един нипел пак ще съм в нормална работна температура
Пак ви казвам - има гугъл, спрете да пишете простотии, от 75 до 113 и да не ви пука - това да не е на баба ти печката на дърва? Нали разбираш, чтова са близо 40 градуса температурен диапазон и това дали стрелката е в средата или не не ме вълнува?

Пак ви казвам - има гугъл, спрете да пишете простотии, от 75 до 113 и да не ви пука - това да не е на баба ти печката на дърва? Нали разбираш, чтова са близо 40 градуса температурен диапазон и това дали стрелката е в средата или не не ме вълнува?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Термостат м52туб28
термостата не е on/off, моите наблюдения са че започва да отваря към 91-93* и е напълно отворен при 97, това е при положение че не се намесва вградения нагревател
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Термостат м52туб28
efren написа:Поредния нещастник
Да вземате някакви по спокойни наркотици
Още веднъж и ти пускам отпуската за лятото!
p.s. да не говорим, че въпроса с термостатите е разискван многократно
Re: Термостат м52туб28
dr.peshev написа:efren написа:Поредния нещастник
Да вземате някакви по спокойни наркотици
Още веднъж и ти пускам отпуската за лятото!
p.s. да не говорим, че въпроса с термостатите е разискван многократно
Хаахахах ако някой ми напише, че съм с психични отклонения няма отпуска, но ако му отговоря става проблем. Повтарям - "нещастник", за да ме разбереш по-добре. За теб - недей писа в техническите форуми, мненията ти са опасни за колегите. Не ми каза какво прочете за работната температура на м52 в Гугъл на английски?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Термостат м52туб28

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани