320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскване
Здравейте,
Предварително се извинявам, ако има подобна тема, но аз лично не намерих такава за този модел.
От миналата година (колата е гледана само с програма Делфи) излиза следната грешка - 0А -Отварящ клапан на регулирането на впръскването. Понякога, когато е топло времето колата пали трудно и след това мени оборотите на празен ход, като диапазона е от 800 до 850.
Освен това от тази пролет, когато зачести този проблем, от двигателния отсег се чува шум, който аз оприличавам на триеща се, може би в плъзгачите, верига.
Въпроса ми е какво точно означава тази грешка, ако някой се е сблъсквал с нея и имали лесен начин да бъде проверена веригата дали е за смяна, съответно и останалите части свързани с веригата, понеже аз набеждавам нея. Колата, поне по моя преценка е на поне 400 000 км., но както се сещате дойде при мен на 163 000 км., като аз съм навъртял за момента около 100 000. Без да изреждам всичко което съм сменил по колата, понеже няма да ми стигне деня, но при вземането на колата са сменени турбо, дебитомер, филтър за картерни газове и е затапен ЕГР, а тази зима съм сменил акумулатор, подгревни свещи и стартер. Също така мога да кажа, че колата не гори никакво масло.
Извинявам се още веднъж, ако има подобна тема и се надявам, ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.
Предварително се извинявам, ако има подобна тема, но аз лично не намерих такава за този модел.
От миналата година (колата е гледана само с програма Делфи) излиза следната грешка - 0А -Отварящ клапан на регулирането на впръскването. Понякога, когато е топло времето колата пали трудно и след това мени оборотите на празен ход, като диапазона е от 800 до 850.
Освен това от тази пролет, когато зачести този проблем, от двигателния отсег се чува шум, който аз оприличавам на триеща се, може би в плъзгачите, верига.
Въпроса ми е какво точно означава тази грешка, ако някой се е сблъсквал с нея и имали лесен начин да бъде проверена веригата дали е за смяна, съответно и останалите части свързани с веригата, понеже аз набеждавам нея. Колата, поне по моя преценка е на поне 400 000 км., но както се сещате дойде при мен на 163 000 км., като аз съм навъртял за момента около 100 000. Без да изреждам всичко което съм сменил по колата, понеже няма да ми стигне деня, но при вземането на колата са сменени турбо, дебитомер, филтър за картерни газове и е затапен ЕГР, а тази зима съм сменил акумулатор, подгревни свещи и стартер. Също така мога да кажа, че колата не гори никакво масло.
Извинявам се още веднъж, ако има подобна тема и се надявам, ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е решил.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Здравей, прочети първо колата със свестен софтуер (INPA/DIS/ISTA) за да можем да ти дадем някакво мнение 

Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Някой може ли да препоръча сервиз в Търново или района, където имат такъв софтуер, за да не го купувам и него.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Грешка 0А на английски се превежда "start of injection closed-loop control" и преведено смислово на български означава, че инжектирането на горивото става без обратна връзка. Какво означава това: помпата е синхронизирана механично с разпределителния вал, за да подава гориво в правилния ред на запалване на отделните цилиндри, като помпата се следи от компютъра на колата, който може да й въздейства да откоригира моментите на впръскване. Отделно на 4-ти цилиндър има т.нар. "умна дюза" или контролна дюза, в която има вграден сензор, който дава информация дали през нея се впръсква гориво. Целта на умната дюза е компютъра да сравни моментите между подаване на налягане на гориво от помпата към дюзите и момента в който реално протича гориво през дюзите. Компютъра сравнява времето между момента когато помпата подава гориво и момента в който се впръсква горивото, и ако има отклонение го коригира с въздействие върху помпата. Затова се нарича и closed-loop контрол или контрол с обратна връзка, като обратната връзка е именно от умната дюза.
В случая, грешката която ти излиза е, че разликата между момента на подаване на гориво от помпата и момента на протичане на гориво през дюзите е извън зададените граници и компютъра на колата не може да коригира момента на впръскване и горивото се подава само по предварително зададени стойности.
Тоест най-вероятно проблема ти е в горивната помпа за високо налягане, което си е гаден проблем
Странно е, че казваш, че от миналата година имаш тази грешка и никой майстор не те е насочил, отчитайки факта, че споменаваш че си сменил доста неща, тоест минал си през майстори
Тази грешка я намерих за 1 мин през чичко Google 
Другото което е, наистина не ходи при сервизи/майстори работещи с делфи. Най-малкото не ходи, ако ти зимат пари. То диагностиката не е само да закачиш на компютъра и да ти изпразка някакви грешки и да ти кажат оправяй се. За това можеш да инвестираш максимум 50 лв за да си вземеш кабел и INPA и ще си правиш диагностика 100 пъти на ден ако желаеш. А не да ти взимат примерно 20-30 лв. за една диагностика и то ако е с некачествен софтуер.
В случая, грешката която ти излиза е, че разликата между момента на подаване на гориво от помпата и момента на протичане на гориво през дюзите е извън зададените граници и компютъра на колата не може да коригира момента на впръскване и горивото се подава само по предварително зададени стойности.
Тоест най-вероятно проблема ти е в горивната помпа за високо налягане, което си е гаден проблем

Странно е, че казваш, че от миналата година имаш тази грешка и никой майстор не те е насочил, отчитайки факта, че споменаваш че си сменил доста неща, тоест минал си през майстори


Другото което е, наистина не ходи при сервизи/майстори работещи с делфи. Най-малкото не ходи, ако ти зимат пари. То диагностиката не е само да закачиш на компютъра и да ти изпразка някакви грешки и да ти кажат оправяй се. За това можеш да инвестираш максимум 50 лв за да си вземеш кабел и INPA и ще си правиш диагностика 100 пъти на ден ако желаеш. А не да ти взимат примерно 20-30 лв. за една диагностика и то ако е с некачествен софтуер.
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Компютъра няма откъде да разбере самата помпа кога подава гориво. Тази информация я взима от умната дюза , на гнп няма датчик даваш подобна информация. С две прости думи умна дюза информира еку кога помпата подава гориво и коригира съответно това подаване чрез авансатора. И компа сравнява действителния момент на подаване на горивото чрез умна дюза само и единствено и положението на вала чрез датчик колянов вал за да прецени подходящия момент на запалване. И closed-loop не е ли когато не се подава газ ?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Closed-loop си е термина за "обратна връзка" на английски език! Дали работи с нея само когато не се подава газ? Едва ли! Нека по-запознатите да кажат!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
А възможно ли е, съжалявам че пак клоня към веригата, но ако е разтегната веригата или оптегача е започнал да заминава и по тази причина веригата стой по-отпусната да създава точно такъв проблем. Най-грубо казано заради разтегната верига да се промени центровката на автомобила. Извинявам се, ако не се изразявам технически грамотно макар, че покрай тази кола колкото и да не искам се ограмотих.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 320д, 136 к.с. Отварящ клапан на регулирането на впръскв
Колега , не търси под вола теле , прочети малко във форума.
Този мотор си страда от горивна помпа !
Този мотор си страда от горивна помпа !
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани