Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Да в блока остава, идея си нямам може ли да се източи изобщо от там? Едва ли някой сваля охладителите като сменя антифриз, аз два пъти съм сменял и събира 5 л като източиш от пробката и след това още 1л като покараш малко.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Ако може да помогнете
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,колата е 320d,163 коня,2006 година.търся тръбичките за климатика,че моята е спукана сериозно и няма клима.Ако някой може да ми предложи или да каже от къде да намеря..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
bmw320dst написа:Здравейте колеги,колата е 320d,163 коня,2006 година.търся тръбичките за климатика,че моята е спукана сериозно и няма клима.Ако някой може да ми предложи или да каже от къде да намеря..
Колега има раздел "купува" за подобни обяви, там ще се види от много повече потребители.
В техническите раздели се дискутират технически проблеми и тяхното решение!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Колега прочети тази тема:
viewtopic.php?f=112&t=415046
В нея се обсъждат конкретно тези мотори и проблемите им.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, Имам странен проблем, смених малото но немогат да ми загасят лампата нито ръчно нито с комп. проблема е, че може само да се занули но не и да стане 15000 20000 30000 км колкото е там, когато го направя на 0 след потегляне започва отново да е на минус. в нчколко сервиза бях и никои не знае защо е така. Аз живея в Швеция и имам БМВ 645ci 2005год.
Търсих в търсачката но не намерих точно такъв проблем, ако някои има идея какво може да е ще съм му много благодарен!
Търсих в търсачката но не намерих точно такъв проблем, ако някои има идея какво може да е ще съм му много благодарен!
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:PabloEscobar написа:Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.
Смених си релето и отидох да правя регенерация, но не успях. DDE-то ми беше единствения контролер, с който ИСТА-та не можеше да се свърже. Възможно ли е регенерацията да е започнала автоматично?
След като я закачих за грешки получих номер 004667
- merx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 20.08.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 N46B20
- Мечтае да кара: M4 CS
Re: Бързи въпроси и отговори
vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Само сутрин на студен двигател ли го прави и след колко време се оправя, някакви други признаци?
При мен есента така тресеше няколко секунди сутрин след като я запаля, добавка за почистване на горивната система + смяна на бензиностанцията и се оправи.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
PabloEscobar написа:vld написа:PabloEscobar написа:Здравейте!
За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.
Благодаря предварително!
Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.
Смених си релето и отидох да правя регенерация, но не успях. DDE-то ми беше единствения контролер, с който ИСТА-та не можеше да се свърже. Възможно ли е регенерацията да е започнала автоматично?
След като я закачих за грешки получих номер 004667
Трябва да се види какво налягане прави ако не е прекалено голямо след изтриване на грешките за задръстен филтър и пускане на принудителна регенерация ще влезе в норма.
Това не може да стане без да чете ДДЕ, само с иста ли не ти чете ДДЕ?
С инпа четеш ли го?
Без да се изтрият грешките няма да направи сама регенерация.

- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Бързи въпроси и отговори
В интерес на истината ДДЕ-то инпата не иска да го чете, а истата от време на време. Може би проблема е в кабела, който имам. Що се отнася до грешките имам единствено тази с номер 004667. Вчера я изтрих и днес ще погледна отново дали се е записала.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..
Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал..
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..
Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..
Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал..
Ми по специално вземи си от Аутобавария оемскито или кастрол май 75/90 ли беше
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Bexim написа:Колеги,
Диф-а 1 литър масло ли събира?
Нещо по-специално да му сипвам или каквото има?..
Мисля да си поиграя уикенда, че само там не съм бъркал..
Ми по специално вземи си от Аутобавария оемскито или кастрол май 75/90 ли беше
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да такова е 75w90 аз си взех оем просто се сменя 1 път и за някакви си 17 евро които ми взеха не ми се занимаваше да търся друго, 1л стига, като смених моето не беше зле имаше лека промяна на цветът спрямо новото


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодарско, момци :-)
ПП Свърших работа с ОЕМ масло. За информация на 205К оригиналното си изглеждаше много добре, така че още малко изхвърлени пари
Но пък съм с ново масло... 
ПП Свърших работа с ОЕМ масло. За информация на 205К оригиналното си изглеждаше много добре, така че още малко изхвърлени пари


FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
merx написа:vesko011 написа:Здравейте колеги, колата е 318 бензин Е90. При палене сутрин пали нормално, но след 3-4 сек започва да работи все едно е на 3 цилиндъра, оборотите падат на 0.7 двигателят тресе,лоста за соростите трепери. Това го прави само сутрин
Ако може да помогнете
Само сутрин на студен двигател ли го прави и след колко време се оправя, някакви други признаци?
При мен есента така тресеше няколко секунди сутрин след като я запаля, добавка за почистване на горивната система + смяна на бензиностанцията и се оправи.
При мен тресенето намалява, като загрее, но пак се усеща в лоста ипедала на съединителя. Майстор ми каза, че трябва да сменя лансонда до каталозатора, която струвала 900лв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани