Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kuly_bg
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.03.2012
- Местоположение: Sofia
- Кара: 530xd '07
- Мечтае да кара: луноход.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:
ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот...
само 3,4 години оригинален

10години юбилей направих скоро на мойта - Акумулаторът си е още заводският Бош !
Всяка зима си казвам тая ще е последната му май ...и не се предава !
Единствено зимните дни, ако се събере кратко каране с чести периоди от по 4,5 дена да не се кара и остане дълго студено - при първия, понякога и втори опит, са умряли светлинните индикатори и навигацията, но събира сили от някъде и запалва и си се зарежда на ход. 14.2 си го меря със софт през буксата.
НИКОГА не съм го разкачвал, нито пък е включван на зарядно! Никога не съм имал такова чудо.
А още на 5тата година ми казаха да се замисля за подмяна с нов...
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
нормално е да падне с 0.2-0.4 ама чак с 2.0 не е нормално и според мен.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравей, провери т. нар. таралеж - резистора на парното. Един приятел имаше такъв проблем и се оказа това.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
zerhanzenun написа:Напрежението на един добре зареден акумулатор е около 12,5V.Показание от 11,9V означава ,че не само няма заряд, но че и екектрониката на колата черпи ток от акумулатора и той се разрежда.Това не може да е нормално.Утре ще пробвам да изключа IBS сензора, тогава акумулатора ще трябва да се се зарежда постоянно с някакво ''константно" напрежение.Също така ще проверя и графиката на напрежението с осцилоскоп за да елиминирам евентуални проблеми с изправителните диоди.
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Колега това което съм написал е описано от БМВ за ИБС и неговата работа.
Напиши резултатите после като направиш измерванията.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
zerhanzenun написа:Напрежението на един добре зареден акумулатор е около 12,5V.Показание от 11,9V означава ,че не само няма заряд, но че и екектрониката на колата черпи ток от акумулатора и той се разрежда.Това не може да е нормално.Утре ще пробвам да изключа IBS сензора, тогава акумулатора ще трябва да се се зарежда постоянно с някакво ''константно" напрежение.Също така ще проверя и графиката на напрежението с осцилоскоп за да елиминирам евентуални проблеми с изправителните диоди.
Поздрави!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Като изключиш IBS-а няма да постигнеш нищо освен да спреш мониторинга на системата. Аз бих се насочил към по-банални причини за проблема, като ролки, ремък, демпфер. После проба с друго реле.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
kuly_bg написа:CrazyElement написа:
ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот...
само 3,4 години оригинален?
10години юбилей направих скоро на мойта - Акумулаторът си е още заводският Бош !
Всяка зима си казвам тая ще е последната му май ...и не се предава !
Единствено зимните дни, ако се събере кратко каране с чести периоди от по 4,5 дена да не се кара и остане дълго студено - при първия, понякога и втори опит, са умряли светлинните индикатори и навигацията, но събира сили от някъде и запалва и си се зарежда на ход. 14.2 си го меря със софт през буксата.
НИКОГА не съм го разкачвал, нито пък е включван на зарядно! Никога не съм имал такова чудо.
А още на 5тата година ми казаха да се замисля за подмяна с нов...
Колега, не искам да се заяждам , ама нали си даваш сметка че подобно изказване звучи - все едно да се похвалиш че си изкарал 100 000 км без да смениш маслото. Нито е някакъв героизъм , нито е за хвалене...
1.Дори да не те е оставил все още , още след 3-4-тата година е започнал да става все по неефективен. Това ти товари допълнително алтернатора, и само от това си дал пари за гориво колкото за 1-2 нови.
2.Сигурно е че ще те остави. Ако си късметлия просто няма да ти запали някоя сутрин. Ако не си късметлия ще те остави в най-неподходящия момент в най неподходящото място.Ако си голям карък , може и по драматично да се получи...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:kuly_bg написа:CrazyElement написа:
ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот...
само 3,4 години оригинален?
10години юбилей направих скоро на мойта - Акумулаторът си е още заводският Бош !
Всяка зима си казвам тая ще е последната му май ...и не се предава !
Единствено зимните дни, ако се събере кратко каране с чести периоди от по 4,5 дена да не се кара и остане дълго студено - при първия, понякога и втори опит, са умряли светлинните индикатори и навигацията, но събира сили от някъде и запалва и си се зарежда на ход. 14.2 си го меря със софт през буксата.
НИКОГА не съм го разкачвал, нито пък е включван на зарядно! Никога не съм имал такова чудо.
А още на 5тата година ми казаха да се замисля за подмяна с нов...
Колега, не искам да се заяждам , ама нали си даваш сметка че подобно изказване звучи - все едно да се похвалиш че си изкарал 100 000 км без да смениш маслото. Нито е някакъв героизъм , нито е за хвалене...
1.Дори да не те е оставил все още , още след 3-4-тата година е започнал да става все по неефективен. Това ти товари допълнително алтернатора, и само от това си дал пари за гориво колкото за 1-2 нови.
2.Сигурно е че ще те остави. Ако си късметлия просто няма да ти запали някоя сутрин. Ако не си късметлия ще те остави в най-неподходящия момент в най неподходящото място.Ако си голям карък , може и по драматично да се получи...
По голяма глупост не бях чувал
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:shkata написа:kuly_bg написа:CrazyElement написа:
ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот...
само 3,4 години оригинален?
10години юбилей направих скоро на мойта - Акумулаторът си е още заводският Бош !
Всяка зима си казвам тая ще е последната му май ...и не се предава !
Единствено зимните дни, ако се събере кратко каране с чести периоди от по 4,5 дена да не се кара и остане дълго студено - при първия, понякога и втори опит, са умряли светлинните индикатори и навигацията, но събира сили от някъде и запалва и си се зарежда на ход. 14.2 си го меря със софт през буксата.
НИКОГА не съм го разкачвал, нито пък е включван на зарядно! Никога не съм имал такова чудо.
А още на 5тата година ми казаха да се замисля за подмяна с нов...
Колега, не искам да се заяждам , ама нали си даваш сметка че подобно изказване звучи - все едно да се похвалиш че си изкарал 100 000 км без да смениш маслото. Нито е някакъв героизъм , нито е за хвалене...
1.Дори да не те е оставил все още , още след 3-4-тата година е започнал да става все по неефективен. Това ти товари допълнително алтернатора, и само от това си дал пари за гориво колкото за 1-2 нови.
2.Сигурно е че ще те остави. Ако си късметлия просто няма да ти запали някоя сутрин. Ако не си късметлия ще те остави в най-неподходящия момент в най неподходящото място.Ако си голям карък , може и по драматично да се получи...
По голяма глупост не бях чувал
За тебе знаем че си тук само за да дразниш и да провокираш

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега вземи малко прочети и се поинтересувай и тогава пиши само спам. Просто от твоето изказване някой ще почне да си сменя превантивно е така акумулатора на 3г. защото е консуматив нали. 

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Живота на акумулатора зависи и от режима на експлоатация но доколкото съм запознат оригиналния на тези автомобили изкарва не по–малко от 5 години.Моя го смених на 8–та и все още беше на 75% жив.Така че , прави се един тест и решаваш.ИБС–а оказва важна роля в случая .
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Аз смених моя на 4г, защото след неизвестен брой паления в сервиза където боядисваха колата , като са опитали да я запаля в деня на изписването е бил паднал... Да сигурно , ако не бяха палили колата 20 пъти и оставили отключена сигурно щях да изкарам и още един сезон , нооо изобщо не ми се занимава с това да чакам кога някой ден ще ми падне акумулатора сутринта в зимата , не е някаква безбожна сума 240-250 лева е оригиналния 95амп Бош, през спокойно може да се сменя на 4-5 год. Както горе колегата горе е казал излишно товариш алтернатора и рискуваш да нямаш кола някоя сутрин + да не говоря , че при падането и опитването да запалиш може и да изчатка някой модул ... Лично при мен колата след боядисването беше с 45 грешки ...
Отностно години , да субективно е някой може да го изкара 4-5 като мен , друг може и 8 , но при първия признак на проблем, или да ти падне акумулатора след дълго време не паленс ( седмица през зимата) или пък ако слушаш музика на загасен мотор и ти светне High-battery discharge след 2 мин, значи акумулатора си умира и няма смисъл да си пробаш късмета.
ПП: Като цяло първите 2 год колата я карах само градско Хасково , а там караш 2-3 км макс и гасиш , караш между 5-10 мин и гасиш и това допринесе за скапването му.
Отностно години , да субективно е някой може да го изкара 4-5 като мен , друг може и 8 , но при първия признак на проблем, или да ти падне акумулатора след дълго време не паленс ( седмица през зимата) или пък ако слушаш музика на загасен мотор и ти светне High-battery discharge след 2 мин, значи акумулатора си умира и няма смисъл да си пробаш късмета.
ПП: Като цяло първите 2 год колата я карах само градско Хасково , а там караш 2-3 км макс и гасиш , караш между 5-10 мин и гасиш и това допринесе за скапването му.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Колега вземи малко прочети и се поинтересувай и тогава пиши само спам. Просто от твоето изказване някой ще почне да си сменя превантивно е така акумулатора на 3г. защото е консуматив нали.
Т.е. ти искаш да кажеш че ако хванеш един чисто нов акумулатор и един каран 3 години ще поемат заряд по един и същи начин? Че времето да се заредят напълно ще е едно и също? Или ... просто имаш нужда да обидиш някой пред широка аудитория

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:adovet написа:Колега вземи малко прочети и се поинтересувай и тогава пиши само спам. Просто от твоето изказване някой ще почне да си сменя превантивно е така акумулатора на 3г. защото е консуматив нали.
Т.е. ти искаш да кажеш че ако хванеш един чисто нов акумулатор и един каран 3 години ще поемат заряд по един и същи начин? Че времето да се заредят напълно ще е едно и също? Или ... просто имаш нужда да обидиш някой пред широка аудитория.
Искам да ти кажа, че разхода за гориво в повече отиващ за 3г. акумулатор никога няма да е равен на цената на един оригинален акумулатор ако ще тази кола да се кара 24ч. в денонощието. Искам да ти кажа от ново че пишеш абсолютни глупости - според теб значи стане ли акумулатора на 3г. трябва да се изхвърля и да се взима нов. При изрядна кола и изряден акумулатор, няма проблем да изкара 10г. Ти ако искаш си хвърляй 3г. акумулатори, ама не вкарвай другите колеги в някакви драми.
ПС: може да си сменяш и маслото на 1000км. все пак се износва, намаляват му качествата


- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:shkata написа:adovet написа:Колега вземи малко прочети и се поинтересувай и тогава пиши само спам. Просто от твоето изказване някой ще почне да си сменя превантивно е така акумулатора на 3г. защото е консуматив нали.
Т.е. ти искаш да кажеш че ако хванеш един чисто нов акумулатор и един каран 3 години ще поемат заряд по един и същи начин? Че времето да се заредят напълно ще е едно и също? Или ... просто имаш нужда да обидиш някой пред широка аудитория.
Искам да ти кажа, че разхода за гориво в повече отиващ за 3г. акумулатор никога няма да е равен на цената на един оригинален акумулатор ако ще тази кола да се кара 24ч. в денонощието. Искам да ти кажа от ново че пишеш абсолютни глупости - според теб значи стане ли акумулатора на 3г. трябва да се изхвърля и да се взима нов. При изрядна кола и изряден акумулатор, няма проблем да изкара 10г. Ти ако искаш си хвърляй 3г. акумулатори, ама не вкарвай другите колеги в някакви драми.
ПС: може да си сменяш и маслото на 1000км. все пак се износва, намаляват му качестватаБез лоши чувства колега
Колега, аз явно не мога да те разбера. Значи сега признаваш че ще има разлика в разхода на гориво,но твърдиш че за 7 години ( от 3-тата до 10-тата) употреба на колата този разход няма да надхвърли цената на 1 акумулатор ако ще да се кара 24 часа нонстоп.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:adovet написа:shkata написа:adovet написа:Колега вземи малко прочети и се поинтересувай и тогава пиши само спам. Просто от твоето изказване някой ще почне да си сменя превантивно е така акумулатора на 3г. защото е консуматив нали.
Т.е. ти искаш да кажеш че ако хванеш един чисто нов акумулатор и един каран 3 години ще поемат заряд по един и същи начин? Че времето да се заредят напълно ще е едно и също? Или ... просто имаш нужда да обидиш някой пред широка аудитория.
Искам да ти кажа, че разхода за гориво в повече отиващ за 3г. акумулатор никога няма да е равен на цената на един оригинален акумулатор ако ще тази кола да се кара 24ч. в денонощието. Искам да ти кажа от ново че пишеш абсолютни глупости - според теб значи стане ли акумулатора на 3г. трябва да се изхвърля и да се взима нов. При изрядна кола и изряден акумулатор, няма проблем да изкара 10г. Ти ако искаш си хвърляй 3г. акумулатори, ама не вкарвай другите колеги в някакви драми.
ПС: може да си сменяш и маслото на 1000км. все пак се износва, намаляват му качестватаБез лоши чувства колега
Колега, аз явно не мога да те разбера. Значи сега признаваш че ще има разлика в разхода на гориво,но твърдиш че за 7 години ( от 3-тата до 10-тата) употреба на колата този разход няма да надхвърли цената на 1 акумулатор ако ще да се кара 24 часа нонстоп.
точно така. Разхода на гориво е мноооого малко по голям. Това е все едно да си настроиш мигачите да ти мигат еднократно вместо 3 пъти за да пестиш гориво. Разлика има но не е изобщо нещо фрапиращо. Също така имай в предвид , че една кола ако се кара постоянно акумулатора ще е добре зареден и няма да има разлика от нов акумулатор. В другия случай ако се кара колата малко, да речем веднъж на 2-3 седмици за по 2 часа, тогава на алтернатора ще му бъде една съвсем малка идея по тегаво, но пък в този случай минаваш сравнително много малко километри на година, така че тогава пък изобщо не можем да говорим за някакви икономии от смяна на 3 год. акумулатор превантивно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани