Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 14 Май 2017, 17:44

b00st написа:Сагата продължи при мен след смяна на 6-те свещи и бобината - нищо не се промен, 4ти цилиндър все още не възпламенява. Колата отива в сервиз, ще се мери компресия, че изгледите не са добри. Не съм си представял, че тия двигатели могат да създадат чак такива драми.

Гледайте да мерите на студен мотор - дано вс е наред..да не си оставил буксата не добре закачена - на мен ми се случи,недокрай букса пак прекъсваше - пробвай и контакет спрей


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 15 Май 2017, 8:28

Колеги, понеже го обсъждахме преди време, а и забелязвам, че много така си карат. 90-ката беше с поне 20W лед крушка, съдейки по зеленеенето по ринга. Просто нагледно как НЕ СЕ вижда нищо със сток пре-фейс ангелските, ако ще и 100W крушка да сложиш... Както се вижда, не грее някакво ярко слънце, просто не са направени за това. Надявам се да спестя някой лев, ако има още заблудени, че могат да си ги ползват като ДРЛ...


User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 15 Май 2017, 10:58

Gqbriel написа:
b00st написа:Сагата продължи при мен след смяна на 6-те свещи и бобината - нищо не се промен, 4ти цилиндър все още не възпламенява. Колата отива в сервиз, ще се мери компресия, че изгледите не са добри. Не съм си представял, че тия двигатели могат да създадат чак такива драми.

Гледайте да мерите на студен мотор - дано вс е наред..да не си оставил буксата не добре закачена - на мен ми се случи,недокрай букса пак прекъсваше - пробвай и контакет спрей


Sent from my iPhone using Tapatalk

Слагах махах буксата, с една отвертка я бях даже наврял докрай, не еб@ва. Според майстора най-вероятно е клапан или валвтроника се е сговнясал. В петък ще разбера тъжната вест като му я закарам. Четох, че може и спукан капак/гарнитура да е проблема, но няма смисъл да гадая. Така или иначе над 230 не искаше да вдигне, мислех, че е заради запушени катове, но явно е имало нещо друго не както трябва. И от както я имам ми е правило впечатление, че между 2000 и 3500 оборота на 2ра и 3та при ускорение се долавят леки вибрации, според мен от валвтроника и не знам дали е нормално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 15 Май 2017, 11:15

b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:Сагата продължи при мен след смяна на 6-те свещи и бобината - нищо не се промен, 4ти цилиндър все още не възпламенява. Колата отива в сервиз, ще се мери компресия, че изгледите не са добри. Не съм си представял, че тия двигатели могат да създадат чак такива драми.

Гледайте да мерите на студен мотор - дано вс е наред..да не си оставил буксата не добре закачена - на мен ми се случи,недокрай букса пак прекъсваше - пробвай и контакет спрей


Sent from my iPhone using Tapatalk

Слагах махах буксата, с една отвертка я бях даже наврял докрай, не еб@ва. Според майстора най-вероятно е клапан или валвтроника се е сговнясал. В петък ще разбера тъжната вест като му я закарам. Четох, че може и спукан капак/гарнитура да е проблема, но няма смисъл да гадая. Така или иначе над 230 не искаше да вдигне, мислех, че е заради запушени катове, но явно е имало нещо друго не както трябва. И от както я имам ми е правило впечатление, че между 2000 и 3500 оборота на 2ра и 3та при ускорение се долавят леки вибрации, според мен от валвтроника и не знам дали е нормално.

Бях ти чел някакво старо мнение за неща, които е трябвало да правиш за 320д-то май 2012/13. Мисля, че е нищо сравнение с проблемите при тази пък после бензина бил по-евтин за поддръжка /не се заяждам/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 15 Май 2017, 11:18

dextuar написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:Сагата продължи при мен след смяна на 6-те свещи и бобината - нищо не се промен, 4ти цилиндър все още не възпламенява. Колата отива в сервиз, ще се мери компресия, че изгледите не са добри. Не съм си представял, че тия двигатели могат да създадат чак такива драми.

Гледайте да мерите на студен мотор - дано вс е наред..да не си оставил буксата не добре закачена - на мен ми се случи,недокрай букса пак прекъсваше - пробвай и контакет спрей


Sent from my iPhone using Tapatalk

Слагах махах буксата, с една отвертка я бях даже наврял докрай, не еб@ва. Според майстора най-вероятно е клапан или валвтроника се е сговнясал. В петък ще разбера тъжната вест като му я закарам. Четох, че може и спукан капак/гарнитура да е проблема, но няма смисъл да гадая. Така или иначе над 230 не искаше да вдигне, мислех, че е заради запушени катове, но явно е имало нещо друго не както трябва. И от както я имам ми е правило впечатление, че между 2000 и 3500 оборота на 2ра и 3та при ускорение се долавят леки вибрации, според мен от валвтроника и не знам дали е нормално.

Бях ти чел някакво старо мнение за неща, които е трябвало да правиш за 320д-то май 2012/13. Мисля, че е нищо сравнение с проблемите при тази пък после бензина бил по-евтин за поддръжка /не се заяждам/

Всичко е относително ,реално евтина поддръжка имат по-старите мотори и автомобили - просто защото части има на поразия,всичко ново си иска своето рано или късно..като цяло самия мотор има редки проблеми като такъв ,НО няма вечни неща,все пак този е олекотяван колкото може и доста неща са оптимизирани с цел по-прецизна работа,но си идват на цена..това е.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 15 Май 2017, 11:24

dextuar написа:
b00st написа:
Gqbriel написа:
b00st написа:Сагата продължи при мен след смяна на 6-те свещи и бобината - нищо не се промен, 4ти цилиндър все още не възпламенява. Колата отива в сервиз, ще се мери компресия, че изгледите не са добри. Не съм си представял, че тия двигатели могат да създадат чак такива драми.

Гледайте да мерите на студен мотор - дано вс е наред..да не си оставил буксата не добре закачена - на мен ми се случи,недокрай букса пак прекъсваше - пробвай и контакет спрей


Sent from my iPhone using Tapatalk

Слагах махах буксата, с една отвертка я бях даже наврял докрай, не еб@ва. Според майстора най-вероятно е клапан или валвтроника се е сговнясал. В петък ще разбера тъжната вест като му я закарам. Четох, че може и спукан капак/гарнитура да е проблема, но няма смисъл да гадая. Така или иначе над 230 не искаше да вдигне, мислех, че е заради запушени катове, но явно е имало нещо друго не както трябва. И от както я имам ми е правило впечатление, че между 2000 и 3500 оборота на 2ра и 3та при ускорение се долавят леки вибрации, според мен от валвтроника и не знам дали е нормално.

Бях ти чел някакво старо мнение за неща, които е трябвало да правиш за 320д-то май 2012/13. Мисля, че е нищо сравнение с проблемите при тази пък после бензина бил по-евтин за поддръжка /не се заяждам/

За година и половина и близо 20 000 км имам буквално 2 соленоида всичко на всичко сменени работа по мотора и никакви ядове, ноо явно не е било късно за изненади. Колегата Bexim беше казал, нещо от сорта на взех си голям бензин уж да не го мисля, пък то какво се оказва, така че явно гаранция няма и тук нещата са на късмет. Рано или късно всеки агрегат си иска своето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 15 Май 2017, 14:29

Факт! Тук си сменям неща, но и на 320д-то имаше постоянно какво да се прави, а беше къде, къде по-ново като пробег. Има и друг факт, тук мога да не сменям и да си карам, но все пак това не съм аз :lol:
b00st - стискам палци да е нещо леко, до колкото може да е! :yes:
Всичко що е ново е леш, от кога го разправям, лошото е, че старото е вече СТАРО и пак е много амортизирано..
Аз се озъртам за друга евридейка, а тази да си ми седи като проект един вид и да си цъкам лека полека, и да я изкарвам само, когато искам да й се радвам, а не тръгни-спри до работа и обратно, но пък от друга страна - за какво се бъхтим?.. :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 15 Май 2017, 14:44

Да попитам по знаещите, ако си свали дюзите за почистване във ултразвук да разграбя ли разпръсквача или може и така да стане добре, и ако го разглобя разпръсквача и сглобя трябва ли да минава стенд? Питам понеже работа със дюзи не съм си имал а на много места за да ти свършат тази услуга мрънкат, щото ако не е сериозно положението няма как да вземат много пари и за това викат караи... като доиде време ще ги рециклираме , аз им сложих една добавка и от +2.4 на трети цилиндър след изминати 100км по магистрала закачвам и ко да видя трети цилиндър показва -0.05 :shock: та няма да ги пипам но ако се наложи след време искам да имам информация какво и кака става :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 15 Май 2017, 15:40

Дюзи сутрин, на студено....това, след 100км магистрала, не е голямо чудо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Май 2017, 16:23

Темата с дюзите е голяма, но в БГ има само един официално лицензиран сервиз за дюзи на Бош и Делфи и е във Карлово - РЕЦИКЛИРАТ И ПИЕЗО, тествахме на две коли вече и едната 6 месеца е без проблеми, другата е твърде рано да се каже.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 15 Май 2017, 16:24

Taruno написа:Темата с дюзите е голяма, но в БГ има само един официално лицензиран сервиз за дюзи на Бош и Делфи и е във Карлово - РЕЦИКЛИРАТ И ПИЕЗО, тествахме на две коли вече и едната 6 месеца е без проблеми, другата е твърде рано да се каже.


Интерсно инфо. Колега, примерна цена на това което сте правили? Те сигурно дават и поне 6м гаранция
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 15 Май 2017, 16:31

Satanism написа:Дюзи сутрин, на студено....това, след 100км магистрала, не е голямо чудо.


Днес сутринта показваше -0.11 интересува ме това което написах.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Май 2017, 17:19

bai_ILIA написа:
Taruno написа:Темата с дюзите е голяма, но в БГ има само един официално лицензиран сервиз за дюзи на Бош и Делфи и е във Карлово - РЕЦИКЛИРАТ И ПИЕЗО, тествахме на две коли вече и едната 6 месеца е без проблеми, другата е твърде рано да се каже.


Интерсно инфо. Колега, примерна цена на това което сте правили? Те сигурно дават и поне 6м гаранция


На X5 беше 500 за 6тте със подмяна на платката на едната дюза.

На Е90 беше 330 със 1 сменен разпръсквач и просто профилактика на другите 3

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Май 2017, 17:46

awful написа:Да попитам по знаещите, ако си свали дюзите за почистване във ултразвук да разграбя ли разпръсквача или може и така да стане добре, и ако го разглобя разпръсквача и сглобя трябва ли да минава стенд? Питам понеже работа със дюзи не съм си имал а на много места за да ти свършат тази услуга мрънкат, щото ако не е сериозно положението няма как да вземат много пари и за това викат караи... като доиде време ще ги рециклираме , аз им сложих една добавка и от +2.4 на трети цилиндър след изминати 100км по магистрала закачвам и ко да видя трети цилиндър показва -0.05 :shock: та няма да ги пипам но ако се наложи след време искам да имам информация какво и кака става :)

Ако го разглобиш после трябва да се калибрират на стенд, работата на разпръсква зависи от това колко е стегнат. Има клипове в тубата ако ти е интересно.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 15 Май 2017, 21:35

vld написа:
awful написа:Да попитам по знаещите, ако си свали дюзите за почистване във ултразвук да разграбя ли разпръсквача или може и така да стане добре, и ако го разглобя разпръсквача и сглобя трябва ли да минава стенд? Питам понеже работа със дюзи не съм си имал а на много места за да ти свършат тази услуга мрънкат, щото ако не е сериозно положението няма как да вземат много пари и за това викат караи... като доиде време ще ги рециклираме , аз им сложих една добавка и от +2.4 на трети цилиндър след изминати 100км по магистрала закачвам и ко да видя трети цилиндър показва -0.05 :shock: та няма да ги пипам но ако се наложи след време искам да имам информация какво и кака става :)

Ако го разглобиш после трябва да се калибрират на стенд, работата на разпръсква зависи от това колко е стегнат. Има клипове в тубата ако ти е интересно.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

знз
Изгледал съм ги всичките :mhihi: това го бях разбрал но за да съм сигурен трябваше да попитам и колегите :) значи ако ги сваля няма да ги разглобявам просто ще минат ултразвук и така ще се махне нагара по тях :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook