Въпрос за силов тунинг на 320d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Въпрос за силов тунинг на 320d
Здравейте колеги, решил съм да подменя оригиналния интеркулер на колата 320d m47n с афтърмаркет челен кулер. Въпросът ми е кой е най-подходящия размер на кулера за стоково турбо?
В момента колата е с ремап и един вид генерация с прави тръби(от колектора), но оставено крайно гърне.
(Ако знаете добър сайт от който мога да си поръчам, или колега от форума от когото мога да си закупя, се чувствайте свободни да споделите
)
В момента колата е с ремап и един вид генерация с прави тръби(от колектора), но оставено крайно гърне.
(Ако знаете добър сайт от който мога да си поръчам, или колега от форума от когото мога да си закупя, се чувствайте свободни да споделите

The Ultimate Driving Machine
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
n1k1to96 написа:Здравейте колеги, решил съм да подменя оригиналния интеркулер на колата 320d m47n с афтърмаркет челен кулер. Въпросът ми е кой е най-подходящия размер на кулера за стоково турбо?
В момента колата е с ремап и един вид генерация с прави тръби(от колектора), но оставено крайно гърне.
(Ако знаете добър сайт от който мога да си поръчам, или колега от форума от когото мога да си закупя, се чувствайте свободни да споделите)
Първо колега има си специална тема за тунинг в този раздел. Второ,ако няма да сменяш турбото е безмислено,на 320д кулера е голям колкото на 330д ,сам си направи сметка дали има смисъл от тази интервенция,успех

Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Щом интеркулера е същия като на 330d-то има ли смисъл да се сменя кулера на ремапната 30-ка ?
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
choio написа:n1k1to96 написа:Здравейте колеги, решил съм да подменя оригиналния интеркулер на колата 320d m47n с афтърмаркет челен кулер. Въпросът ми е кой е най-подходящия размер на кулера за стоково турбо?
В момента колата е с ремап и един вид генерация с прави тръби(от колектора), но оставено крайно гърне.
(Ако знаете добър сайт от който мога да си поръчам, или колега от форума от когото мога да си закупя, се чувствайте свободни да споделите)
Първо колега има си специална тема за тунинг в този раздел. Второ,ако няма да сменяш турбото е безмислено,на 320д кулера е голям колкото на 330д ,сам си направи сметка дали има смисъл от тази интервенция,успех
1. Извинявам се, че пуснах темата тук, но в тунинг раздела вече почти никой не влиза и темата ще бъде видяна от много малко хора.
2. Има смисъл да се смени стоковия кулер по ред причини. По-бърз поток на въздуха, по-здрави връзки(не като пластмасовите на оригиналния кулер) и тн...Това че кулера е същия размер като на 330 не значи нищо.
Благодаря за мнението все пак.

The Ultimate Driving Machine
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
1. Колегата ти говори за тунинг ТЕМА в този РАЗДЕЛ, а не тунинг РАЗДЕЛ-а.
2. Кажи си направо, че искаш да го смениш за гъзария със някой лъскав с надпис, не падаме от марс. От перфоманс гледна точка нищо няма да спечелиш. И да качиш 5-6 коня отгоре то ще е в такива обороти че няма да ти вършат работа освен за лафчета по кафетата. С по-голям кулер на писта съм сигурен че ще даваш по слаби времена. Целия форум ще ти каже че за твойта кола друг кулер ще има смисъл само ако слагаш друго турбо и дюзи.
Поздрави!
2. Кажи си направо, че искаш да го смениш за гъзария със някой лъскав с надпис, не падаме от марс. От перфоманс гледна точка нищо няма да спечелиш. И да качиш 5-6 коня отгоре то ще е в такива обороти че няма да ти вършат работа освен за лафчета по кафетата. С по-голям кулер на писта съм сигурен че ще даваш по слаби времена. Целия форум ще ти каже че за твойта кола друг кулер ще има смисъл само ако слагаш друго турбо и дюзи.
Поздрави!
Tires are evil - destroy them all ...
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
cmdkick написа:1. Колегата ти говори за тунинг ТЕМА в този РАЗДЕЛ, а не тунинг РАЗДЕЛ-а.
2. Кажи си направо, че искаш да го смениш за гъзария със някой лъскав с надпис, не падаме от марс. От перфоманс гледна точка нищо няма да спечелиш. И да качиш 5-6 коня отгоре то ще е в такива обороти че няма да ти вършат работа освен за лафчета по кафетата. С по-голям кулер на писта съм сигурен че ще даваш по слаби времена. Целия форум ще ти каже че за твойта кола друг кулер ще има смисъл само ако слагаш друго турбо и дюзи.
Поздрави!
1. Извинявам се, моя е грешката!
2. То и моя кулер си лъска


The Ultimate Driving Machine
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
n1k1to96 написа:choio написа:n1k1to96 написа:Здравейте колеги, решил съм да подменя оригиналния интеркулер на колата 320d m47n с афтърмаркет челен кулер. Въпросът ми е кой е най-подходящия размер на кулера за стоково турбо?
В момента колата е с ремап и един вид генерация с прави тръби(от колектора), но оставено крайно гърне.
(Ако знаете добър сайт от който мога да си поръчам, или колега от форума от когото мога да си закупя, се чувствайте свободни да споделите)
Първо колега има си специална тема за тунинг в този раздел. Второ,ако няма да сменяш турбото е безмислено,на 320д кулера е голям колкото на 330д ,сам си направи сметка дали има смисъл от тази интервенция,успех
1. Извинявам се, че пуснах темата тук, но в тунинг раздела вече почти никой не влиза и темата ще бъде видяна от много малко хора.
2. Има смисъл да се смени стоковия кулер по ред причини. По-бърз поток на въздуха, по-здрави връзки(не като пластмасовите на оригиналния кулер) и тн...Това че кулера е същия размер като на 330 не значи нищо.
Благодаря за мнението все пак.
Колега не съм имал намерение да те засегна,казвам ти факти които са всеизвестни...целта ми е да ти спестим някой лев,сега ако си решил,смени го не е проблем,но ако е по голям доста е вероятно да получиш лаг. Ще трябва намеса на тунер и още пари а крайния рвзултат ще е същите коне ...и х на брой лева. Успех
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Колата ще има повторен ремап задължително!Въпросът ми беше точно според вас кой би бил най-подходящият размер, за да не се получи турбо лаг.
Проблемът ми е, че не мога да намеря подробна информация за размерите на стоковия кулер, за да изчисля колко кубични сантиметра въздух побира, тъй като стария го изхвърлих... Ако разбера това ще си потърся кулер максимално близък до оригиналния, но с малко по-голям дебит.
Не съм се засегнал, благодаря ви за мненията и за това че искате да спестя пари, но предпочитам да дам малко повече и да знам че колата няма да има проблем с дадената част.
Проблемът ми е, че не мога да намеря подробна информация за размерите на стоковия кулер, за да изчисля колко кубични сантиметра въздух побира, тъй като стария го изхвърлих... Ако разбера това ще си потърся кулер максимално близък до оригиналния, но с малко по-голям дебит.
Не съм се засегнал, благодаря ви за мненията и за това че искате да спестя пари, но предпочитам да дам малко повече и да знам че колата няма да има проблем с дадената част.

The Ultimate Driving Machine
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Сефте чувам радиатор/кулер да има дебит, аз си мислех че това е характеристика само на помпи/турбини...
Tires are evil - destroy them all ...
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
cmdkick написа:Сефте чувам радиатор/кулер да има дебит, аз си мислех че това е характеристика само на помпи/турбини...
Добре тогава, нека го наречем площ/обем ?
Колега ако нямаш намерение да помогнеш, не разбирам защо коментираш.

The Ultimate Driving Machine
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Поне вземи смени и турбината на таз кола, за да не е напразно цялото това упражнение, така и така ще инвестираш. 
Шегата на страна, съжалявам, че съм поредният, който ще те разубеждава, но и аз не виждам смисъл в тези еквилибристики - не е ли по-евтини просто да залепиш/ремонтираш сегашният кулър.

Шегата на страна, съжалявам, че съм поредният, който ще те разубеждава, но и аз не виждам смисъл в тези еквилибристики - не е ли по-евтини просто да залепиш/ремонтираш сегашният кулър.
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Всичко с времето си, мисля да минавам на gt1752 хибрид, но в момента нямам толкова излишни пари. Не знам защо сте толкова убедени в ефективността на стоковия кулер
, но както върви май и мен ще убедите. Говорих с колеги на БМВ събора които са сменили кулера точно на този двигател и са много доволни, но така и не остана време да ги разпитам по-подробно за размери. Просто им нямам доверие на тези пластмасови краища на сток интеркулера и си мисля, че ще изтърва почти винаги въздух от там...
Та така де, утре ще разглобя колата и ще видя от къде е точно проблема ако е отново спукан ще купувам афтърмаркет. Благодаря на отзовалите се.
Спрях се на този : Универсален Интеркулер
Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)
Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм
Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм

Та така де, утре ще разглобя колата и ще видя от къде е точно проблема ако е отново спукан ще купувам афтърмаркет. Благодаря на отзовалите се.

Спрях се на този : Универсален Интеркулер
Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)
Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм
Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм
The Ultimate Driving Machine
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
n1k1to96 написа:Всичко с времето си, мисля да минавам на gt1752 хибрид, но в момента нямам толкова излишни пари. Не знам защо сте толкова убедени в ефективността на стоковия кулер, но както върви май и мен ще убедите. Говорих с колеги на БМВ събора които са сменили кулера точно на този двигател и са много доволни, но така и не остана време да ги разпитам по-подробно за размери. Просто им нямам доверие на тези пластмасови краища на сток интеркулера и си мисля, че ще изтърва почти винаги въздух от там...
Та така де, утре ще разглобя колата и ще видя от къде е точно проблема ако е отново спукан ще купувам афтърмаркет. Благодаря на отзовалите се.![]()
Спрях се на този : Универсален Интеркулер
Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)
Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм
Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм
Отговарям ти директно за кулера и за ефективноста му. 330 д е 204 к.с които ти с ремап едва ли ще постигнеш...330д с ремап го докарват до 280 к.с на мотор ..и...кулера му е достатъчен,за това сме сигурни в него

- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
choio написа:n1k1to96 написа:Всичко с времето си, мисля да минавам на gt1752 хибрид, но в момента нямам толкова излишни пари. Не знам защо сте толкова убедени в ефективността на стоковия кулер, но както върви май и мен ще убедите. Говорих с колеги на БМВ събора които са сменили кулера точно на този двигател и са много доволни, но така и не остана време да ги разпитам по-подробно за размери. Просто им нямам доверие на тези пластмасови краища на сток интеркулера и си мисля, че ще изтърва почти винаги въздух от там...
Та така де, утре ще разглобя колата и ще видя от къде е точно проблема ако е отново спукан ще купувам афтърмаркет. Благодаря на отзовалите се.![]()
Спрях се на този : Универсален Интеркулер
Вътрешен Размер: 550мм х 140мм х 65мм (размер на питата)
Външен Размер: 700мм x 160мм x 65мм
Вх / Изх Диамерът : 2.25" / 57мм
Отговарям ти директно за кулера и за ефективноста му. 330 д е 204 к.с които ти с ремап едва ли ще постигнеш...330д с ремап го докарват до 280 к.с на мотор ..и...кулера му е достатъчен,за това сме сигурни в негоуспех!
Благодаря колега, утре ще проверя как е, ако не е спукан само ще го почистя добре и ще търся проблема от къде идва, ако е спукан ще си взема афтърмаркет(решил съм вече

The Ultimate Driving Machine
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Въпрос за силов тунинг на 320d
Ремап 300-400 лв , ново турбо 400-600 ,нов кулер нови дюзи отиваш на 1500 + лв отделно на страна за работа ще отидат хубава сума пари (ако не можеш сам разбира се) Пусни го в мобилето това 2.0 д и си вземи 6-так ! Един чип и всичко ще е много по меко и гладко и по - издържано. Шестака си е шестак няма какво да говорим 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани