Е46 330д висока температура на борд.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- MihailPavlov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Е46 330д висока температура на борд.
Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.
А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.
Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.
Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.
А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.
Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.
Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Е46 330д висока температура на борд.
nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /
Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Е46 330д висока температура на борд.
iNfoster` написа:nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /
Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...
... и какво да разбирам,че трябва да сменя малкия термостат ли??? Каква трябва да е работната температура все пак на тоя мотор?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Е46 330д висока температура на борд.
MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.
А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.
Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.
Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.
Когато грее при висока скорост виското не е от значение. Аз бих се насочил към водната помпа.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Е46 330д висока температура на борд.
iNfoster` написа:nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /
Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...
Стрелката за температурата е на 12:00 часа от 75-113 градуса, до колкото знам.
Re: Е46 330д висока температура на борд.
vvasilev1 написа:MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.
А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.
Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.
Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.
Когато грее при висока скорост виското не е от значение. Аз бих се насочил към водната помпа.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А какво значи висока скорост ?
диапазона 50-90 км/ч за висока скорост ли се брои ?
Все си мисля, че при 50-90 км/ч ще има добър въздушен поток и виското няма да е от значение, но моята грее точно в тия скорости при изкачване на някой баир.
В града не качва повече от 88 с нормално каране.
На предишната страница съм показал как съм спрял виското с вестник, но температурата на охладителната течност по скрито меню беше 87 градуса.
Когато спускам също падат градусите, дори сега лятото и проблема е най-вероятно в термостата, но къде да търся проблема, когато започва да грее по баирите ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Е46 330д висока температура на борд.
MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.
А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.
Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.
Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.
Виското ще го чуваш предимно на климатик и в по-топло време. Също така и на първото потегляне след като си запалил колата и не е карана няколко часа. Също така това, че не го чуваш не значи че не работи. Просто се върти на по-ниски обороти. Затова е много важен чистият радиатор. Иначе съм чел различни теории за този съединител. Едната че зацепва и отцепва, като включено-изключено, а другата, че зацепва постепенно на процент в зависимост от температурата. Мен ми се струва по-вярно второто. А подобен тип перки имат свойството да стават по-шумни в над 70-80% от натоварването си. Затова може да работи на 40-50 % и да не го чуваш отчетливо, но то си работи. Но това са малко мои теории и не съм сигурен, че е така. Аз лично в това време - до 20 градуса не чувам виско. Единствено при първо потегляне на 1-ва и това е. Иначе при 40 градуса с климатик си се чува много отчетливо при подаване на газчица.
Както е казал колегата виж си водната помпа или направо я смени, ако не си го правил. Има си тема, но ти препоръчвам ОЕМ. Там компромис не бива, че виждаш: Behr, Mehr - уж марка, а не работи.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Е46 330д висока температура на борд.
Аз на две бмвета слагам HEPU и няма грижи. Ако сменя помпа, да промие добре радиатора, че сигурно е пълен с мътилка. Аз винаги слагам оригинални термостати и антифриз. Без значение дали е - 12 или 33, си държи 88-93.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Е46 330д висока температура на борд.
vvasilev1 написа:Аз на две бмвета слагам HEPU и няма грижи. Ако сменя помпа, да промие добре радиатора, че сигурно е пълен с мътилка. Аз винаги слагам оригинални термостати и антифриз. Без значение дали е - 12 или 33, си държи 88-93.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
И аз също слагам водна помпа HEPU и съм много доволен.Иначе термостата антифриза и всички маркучи оригинални.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани