Е46 330д висока температура на борд.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.09.2016
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от MihailPavlov » 07 Май 2017, 16:37

Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.

А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.

Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.


Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 363
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от iNfoster` » 08 Май 2017, 0:33

nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /

Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от nikolaymitov » 08 Май 2017, 8:13

iNfoster` написа:
nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /

Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...

... и какво да разбирам,че трябва да сменя малкия термостат ли??? Каква трябва да е работната температура все пак на тоя мотор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от vvasilev1 » 08 Май 2017, 9:45

MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.

А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.

Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.


Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.

Когато грее при висока скорост виското не е от значение. Аз бих се насочил към водната помпа.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1372
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от Kurtov » 08 Май 2017, 14:44

iNfoster` написа:
nikolaymitov написа:...при мен няколко дни го следя през борда и стрелката ми стои по средата като на борда ми показва 78 градуса / 330д / 184к.с. /

Ами да то това е малко гадно. Филма е че и при 75 градуса стои на средата и при 100 градуса пак е на средата...


Стрелката за температурата е на 12:00 часа от 75-113 градуса, до колкото знам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1372
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от Kurtov » 08 Май 2017, 14:48

vvasilev1 написа:
MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.

А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.

Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.


Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.

Когато грее при висока скорост виското не е от значение. Аз бих се насочил към водната помпа.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


А какво значи висока скорост ?
диапазона 50-90 км/ч за висока скорост ли се брои ?
Все си мисля, че при 50-90 км/ч ще има добър въздушен поток и виското няма да е от значение, но моята грее точно в тия скорости при изкачване на някой баир.
В града не качва повече от 88 с нормално каране.
На предишната страница съм показал как съм спрял виското с вестник, но температурата на охладителната течност по скрито меню беше 87 градуса.
Когато спускам също падат градусите, дори сега лятото и проблема е най-вероятно в термостата, но къде да търся проблема, когато започва да грее по баирите ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от NGneer4eto » 08 Май 2017, 19:07

MihailPavlov написа:Здравейте.
Относно виското един приятел закупи оново на Berh уш най-доброто и то не работи.

А радиатора съм го чистил преди 2 3 месеца(свалям и мия от вътре и вън.След което е напълнен със зелен антифриз.

Вчера барах долния маркуч на радиатора и ми се стори студен.Утре ще сменя големия термостат да видя дали ще има промяна.


Притеснението ми е от въпросното Виско след като сложих Berh a и го махнах сложих Ава и го чувам чат пат но незнам как работи.
А от магазина казаха относно Berh-a че се разваляло поради неправилно съхранение.


Виското ще го чуваш предимно на климатик и в по-топло време. Също така и на първото потегляне след като си запалил колата и не е карана няколко часа. Също така това, че не го чуваш не значи че не работи. Просто се върти на по-ниски обороти. Затова е много важен чистият радиатор. Иначе съм чел различни теории за този съединител. Едната че зацепва и отцепва, като включено-изключено, а другата, че зацепва постепенно на процент в зависимост от температурата. Мен ми се струва по-вярно второто. А подобен тип перки имат свойството да стават по-шумни в над 70-80% от натоварването си. Затова може да работи на 40-50 % и да не го чуваш отчетливо, но то си работи. Но това са малко мои теории и не съм сигурен, че е така. Аз лично в това време - до 20 градуса не чувам виско. Единствено при първо потегляне на 1-ва и това е. Иначе при 40 градуса с климатик си се чува много отчетливо при подаване на газчица.
Както е казал колегата виж си водната помпа или направо я смени, ако не си го правил. Има си тема, но ти препоръчвам ОЕМ. Там компромис не бива, че виждаш: Behr, Mehr - уж марка, а не работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от vvasilev1 » 08 Май 2017, 20:04

Аз на две бмвета слагам HEPU и няма грижи. Ако сменя помпа, да промие добре радиатора, че сигурно е пълен с мътилка. Аз винаги слагам оригинални термостати и антифриз. Без значение дали е - 12 или 33, си държи 88-93.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е46 330д висока температура на борд.

Мнение от streetracing12 » 09 Май 2017, 21:12

vvasilev1 написа:Аз на две бмвета слагам HEPU и няма грижи. Ако сменя помпа, да промие добре радиатора, че сигурно е пълен с мътилка. Аз винаги слагам оригинални термостати и антифриз. Без значение дали е - 12 или 33, си държи 88-93.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk



И аз също слагам водна помпа HEPU и съм много доволен.Иначе термостата антифриза и всички маркучи оригинални.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook