бавно загрява. Идейки?
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
veso VTK написа:---Много странно.Моята пък загрява страшно бързо.За 3-4км вече е в нормална работна температура.12 без 1.И в купето е баня.
И аз бях точно така миналата зима, а сега

Накрая ще взема да сложа един втора ръка, че ми дойде до гуша с тея термостати ма.а им





Ще си я оправя БИМБАТА, че милата си ме слуша и се грижи за мен, трябва да и отвръщам със същото, все пак си е Моята кола и си я обичам.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
друг вариант, силиконовият съединител на перката да е зацепен постоянно...и да не изключва, и така смучи топлото...
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
popai написа:друг вариант, силиконовият съединител на перката да е зацепен постоянно...и да не изключва, и така смучи топлото...
Цък, не е. Проверих и него.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
маречков написа:То магазин има от дето да вземам части, обаче проблемчето не в термостата, пича в магазина взема първия и го остави за рекламация(точни момчета са). Значи сега колата достига нормална температура, но чак след 10-15 км. спокойно каране и 8км., ако е на ръчка. Филтъра на купето го сменях с първия термостат. Маркучите на радиатора на вория км. горен топъл, долен студен. Остана само това пусто бавно загряване. Миналата зима като знам, че 5 мин. работа на място и ставаше руска баня вътре, пък сега
.
Термостата трябва да почне да отваря когато стрелката ти стигне почти 12ч.Пробвай да оставиш да зогрее на място и виж кога ще почне да се стопля разиатора и кога долниа маркуч.На 12 без 1 долния маркуч трябва да стане топъл колкото горния това при положение че колата работи на място.Ако по-рано се стопля значи термостата почва да отваря по-рано и затова колата загрява по-бавно.Но както каза Penchev Walher е марката

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
dinozab написа:Термостата трябва да почне да отваря когато стрелката ти стигне почти 12ч.Пробвай да оставиш да зогрее на място и виж кога ще почне да се стопля разиатора и кога долниа маркуч.На 12 без 1 долния маркуч трябва да стане топъл колкото горния това при положение че колата работи на място.Ако по-рано се стопля значи термостата почва да отваря по-рано и затова колата загрява по-бавно.Но както каза Penchev Walher е маркатааз съм с такъв и съм много даволен работи перфектно.
Аз не мога да стигна 12 без едно, па ко ще и камион с 200 да дърпам. Стои си на първо деление след синя зона и това е. А на място, оня ден висях час и половина да чакам един изсипняк дето закъсня и колата я бръмчах през чялото време, и не 1-во дел. и т`ва си е. Иначе парно си има, уж добро(толли си нормално), НО пак подчертавам МНОГО бавно загрява. Маркучите: Горен-стопля заедно с тея на парното(еднаква температура си държат); долен - студен!
И да не отварям нова тема, да питам имате ли закачени маркучи за отопление на дроселовата клапа? Мойте гледам са вързали газовата на тях и на дросела няма топло. Това бърка ли нещо?
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
моя маркуч за отопление на дроселовата клапа е вързан, но да ти кажа, ще го махна, нали се борим за по-студен въздух
щом температурата ти подминава едвам синьото - то термостата не е в ред.
аз смених термостат, сложих Wahler на 80 градуса (М50Б20 до 92 година са с 80 градуса), със съчма! малко по-скъп (доста
) но поне нямам проблеми с обезвъздушаването. сутрин като запаля и тръгвам след 1 мин, на пурвия километър ми излиза от синьото и след още 2-3 км е на средата.
помисли над това, което ти казвам.

щом температурата ти подминава едвам синьото - то термостата не е в ред.
аз смених термостат, сложих Wahler на 80 градуса (М50Б20 до 92 година са с 80 градуса), със съчма! малко по-скъп (доста

помисли над това, което ти казвам.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Stanchev написа:моя маркуч за отопление на дроселовата клапа е вързан, но да ти кажа, ще го махна, нали се борим за по-студен въздух![]()
щом температурата ти подминава едвам синьото - то термостата не е в ред.
аз смених термостат, сложих Wahler на 80 градуса (М50Б20 до 92 година са с 80 градуса), със съчма! малко по-скъп (доста) но поне нямам проблеми с обезвъздушаването. сутрин като запаля и тръгвам след 1 мин, на пурвия километър ми излиза от синьото и след още 2-3 км е на средата.
помисли над това, което ти казвам.
Знаеш ли, как ей сега отивам да си купя Wahler на 80 градуса и ще си го сменя, че ми писна. Пък тоя ще си го оставя за лятото.
Колко те тръснаха за него?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
48 е клиентската цена, аз го платих 30лв
има някви Wahler без съчма на 28 лв за клиента, ама не знам дали не са някви ментаци
п.п. ако взимаш със съчма, сложи го така, че съчмата да се падне в най-високата част (нагоре), от там да минава въздуха (тъй като е най-лек)

има някви Wahler без съчма на 28 лв за клиента, ама не знам дали не са някви ментаци

п.п. ако взимаш със съчма, сложи го така, че съчмата да се падне в най-високата част (нагоре), от там да минава въздуха (тъй като е най-лек)


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
забравих да кажа, че гарнитура много трудно ще намериш, аз си рязах. Купи си клингерит едно парче, но си вземи повече да имаш за поне 2 опита
п.п. на моделите от 92-- е гумена гарнитурката и я има в магазините, а --92 е крива хава

п.п. на моделите от 92-- е гумена гарнитурката и я има в магазините, а --92 е крива хава


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Термостат-19лв.-Валер(без съчма)-Даскалов
------------40лв.----------(със)-Даскалов
-------------26лв. Бер- Аутоплюс
Оптяжна ролка -горна -Лемфьордер-30лв. Даскалов
---------------------------- Свааг-35- Аутоплюс
Не че не вярвам, ама не са ли много ниски тея цени?(това е без отстъпката)
Щото не ми се сменя 4-ти термостат.
------------40лв.----------(със)-Даскалов
-------------26лв. Бер- Аутоплюс
Оптяжна ролка -горна -Лемфьордер-30лв. Даскалов
---------------------------- Свааг-35- Аутоплюс
Не че не вярвам, ама не са ли много ниски тея цени?(това е без отстъпката)
Щото не ми се сменя 4-ти термостат.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Е добре де, има ли разлика в термостатите за ванус и за НЕванус
Аз моя го купих за 35 лв ако не се лъжа - Валер и съм много доволен а когато го купувах и аз се усъмних относно цената му ...
Колеги ,какво правя аз, нали съм с по-дълги скорости ,като потегля карам на 3-та с 3000 мин-1 (като задържа скороста отвръщам газта ,за да не ми набива излишно бензин в маслото
и да не ми се опразва джоба) , докато изляза на Цариградско шосе,където карам с 3 К мин-1 на 5-та (около 130 км/ч) и за около 6 км в колата ми е много готино
Вие как карате ?
ICE беше пропищял от комън рейл-а му,че не ще да загрява хич на студа и смени термостат,термостат на ЕГР-а ,капачки разни ,но колата все така си оставаше... Накрая се оказа,че той не натиска повече от 1500 мин-1 за да я щади
а тя пък естествено неще да загрява
Да не стане ,че и вие правите такива грешки
Георги Пенчев

Аз моя го купих за 35 лв ако не се лъжа - Валер и съм много доволен а когато го купувах и аз се усъмних относно цената му ...
Колеги ,какво правя аз, нали съм с по-дълги скорости ,като потегля карам на 3-та с 3000 мин-1 (като задържа скороста отвръщам газта ,за да не ми набива излишно бензин в маслото


Вие как карате ?
ICE беше пропищял от комън рейл-а му,че не ще да загрява хич на студа и смени термостат,термостат на ЕГР-а ,капачки разни ,но колата все така си оставаше... Накрая се оказа,че той не натиска повече от 1500 мин-1 за да я щади


Да не стане ,че и вие правите такива грешки

Георги Пенчев
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
A-a-a-a аз моята съм я научил, че правилвия цвят е червения
, пък и майонезата не я обичам
. Сега сериаозно, колата си я държа 2-5 мин сутрин ма място да си тропа и после под 3000 не я оставям. Просто така си карам, обичам да имам винаги по - голям запас от мощност. Така че нямам синдрома на пенсионерското шофиране.
Тея дни ще пазарувам
.


Тея дни ще пазарувам

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
в интерес на истината тогава моята загрява доста бурзо, щото докато не стигне средата не вдигам над 2500 и не падам под 1700 


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани