Проблем с М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с М43
Първо здравейте и честит празник на адашите!
Сега проблема с колата го имам от зимата,първо започна да губи антифриз и да надува маркучите.Работата беше ясна,но и направихме тест на Вюрт някакъв за изгорели газове в антифриза и показа че е за ремонт на главата.Направихме ремонта,шлайф и всичко как си му е реда,гумички на клапани и тн.След ремонта пак държеше маркучите доста твърди,обаче зимата нямаше проблем,сега като се затопли и пукна казанчето на антифриза,явно си надува доста.Сложих друго от колега от форума и смених радиатора с нов.След 15 км спука и него
.Направихме и пак тоя водния тест и показва че,няма проблем с глава или пукнат блок,както се съмнявахме.Също и термостата съм сменил.
И сега се чудя накъде да търсим проблема,капачки на казанчето също сменявах,няма разлика.Перката уж работи добре.А когато парното на колата е пуснато,не държи толкова твърди маркучите.
Нещо не знам накъде да търсим проблема вече?
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
Сега проблема с колата го имам от зимата,първо започна да губи антифриз и да надува маркучите.Работата беше ясна,но и направихме тест на Вюрт някакъв за изгорели газове в антифриза и показа че е за ремонт на главата.Направихме ремонта,шлайф и всичко как си му е реда,гумички на клапани и тн.След ремонта пак държеше маркучите доста твърди,обаче зимата нямаше проблем,сега като се затопли и пукна казанчето на антифриза,явно си надува доста.Сложих друго от колега от форума и смених радиатора с нов.След 15 км спука и него

И сега се чудя накъде да търсим проблема,капачки на казанчето също сменявах,няма разлика.Перката уж работи добре.А когато парното на колата е пуснато,не държи толкова твърди маркучите.
Нещо не знам накъде да търсим проблема вече?
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Що не и пуснеш един тест на тази уж работеща перка?
Да не се окаже проблема доста по прост и евтин от това което си направил до момента.
Да не се окаже проблема доста по прост и евтин от това което си направил до момента.
Re: Проблем с М43
Колега уж и правиха тест и работела нормално,на мем ми се струва,духа много слабо ама..
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
Може да и работят само ниските степени.
Ако си от София пиши едно лс ще ти я тествам безплатно.
Ако си от София пиши едно лс ще ти я тествам безплатно.
Re: Проблем с М43
Благодаря,но съм от Пазарджик.Интересни стойности на температура даде,на влизане в радиатора 104гр.,отдолу 58гр.
Не е ли прекалено голяма разлика това?
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
Не е ли прекалено голяма разлика това?
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с М43
amdqmov написа:Благодаря,но съм от Пазарджик.Интересни стойности на температура даде,на влизане в радиатора 104гр.,отдолу 58гр.
Не е ли прекалено голяма разлика това?
Малко са странни температурите ако са реални. До колкото знам вентилатора се управлява с помощта на датчика на долния-студения маркуч, не знам кога ще тръгне при теб.
Re: Проблем с М43
А аз мислех,че и от двата се управлява..
Не знам,ще потърся някъде пак да тестват перката,друго не се сещам за сега
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
Не знам,ще потърся някъде пак да тестват перката,друго не се сещам за сега
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблем с М43
От студеният се управлява ДА! електрическата перка, логиката е следната...
Когато отвори термостата и почне да обикаля водата през двата му края на радиатора, ако насрещният поток на въздух е достатъчен за да поддържа на изхода на радиатора ниска температура, то тогава перка не е необходима, колата се справя сама, и перката не се вклщчва..
Обаче, ако въпреки всичко температурата на изходящата вода на радиатора се вдигне до 90-102 градуса, това означава че е необходимо принудително обдухване, докато започне да излиза по хладна вода, забележете че перката когато спре термостата е още отворен и още обикаля вода през радиатора, така трябва да е..
На модели които са със виско съединител, те създават постоянен поток, и там да се включи предната спомагателна перка, е рядкост ако виското работи добре и както трябва..
На някой коли, не е с виско, а с електрическа перка, тя се командва от компютърният модул и от температурният му датчик, и се включва преди спомагателната и трябва да е достатъчна.....
Като цяло включвали се често спомагателната, значи нещо не е наред (с изключен климатик)
При пуснат климатик, спомагателната работи непрестанно!! това да не ви плаши..
Когато отвори термостата и почне да обикаля водата през двата му края на радиатора, ако насрещният поток на въздух е достатъчен за да поддържа на изхода на радиатора ниска температура, то тогава перка не е необходима, колата се справя сама, и перката не се вклщчва..
Обаче, ако въпреки всичко температурата на изходящата вода на радиатора се вдигне до 90-102 градуса, това означава че е необходимо принудително обдухване, докато започне да излиза по хладна вода, забележете че перката когато спре термостата е още отворен и още обикаля вода през радиатора, така трябва да е..
На модели които са със виско съединител, те създават постоянен поток, и там да се включи предната спомагателна перка, е рядкост ако виското работи добре и както трябва..
На някой коли, не е с виско, а с електрическа перка, тя се командва от компютърният модул и от температурният му датчик, и се включва преди спомагателната и трябва да е достатъчна.....
Като цяло включвали се често спомагателната, значи нещо не е наред (с изключен климатик)
При пуснат климатик, спомагателната работи непрестанно!! това да не ви плаши..


Тиез коне искат да ядат....



Re: Проблем с М43
Да,точно от долния датчик се управлява.
И на теста перката тръгва и не развива пълна скорост,и изключва сама.Като изключим долния датчик,тогава перката си работи нормално,на пълна скорост.Та проблема остава.пробвахме с други перки и друг датчик,няма разлика
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
И на теста перката тръгва и не развива пълна скорост,и изключва сама.Като изключим долния датчик,тогава перката си работи нормално,на пълна скорост.Та проблема остава.пробвахме с други перки и друг датчик,няма разлика
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с М43
amdqmov написа:Да,точно от долния датчик се управлява.
И на теста перката тръгва и не развива пълна скорост,и изключва сама.Като изключим долния датчик,тогава перката си работи нормално,на пълна скорост.Та проблема остава.пробвахме с други перки и друг датчик,няма разлика
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
щом не тръгват степените на перката на теста и се изключва сама, то е повече от ясно, че проблема е в нея.
Re: Проблем с М43
Утре ще търся 3-та за проба.Благодаря за помоща
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани