Байпас на турбото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Байпас на турбото
Здравейте. Тръгнах да си продавам ТДС-а (за да си купувам джип), занесох го на диагностика и съвсем случайно се установи (така ми казаха майсторите), че този, който ми го е продал е направил някаква магария с вакуумите, клапаните за вакуумите не работили добре, липсвали 2 маркуча и турбото не работело, затова по-бавно качвала обороти. Възможно ли е турбото да не е работело и въпросния продавач да е направил нещо, така че да го прескочи и колата да върви без него? Според мен доста добре ускорява, работи равномерно, може ли година и половина да съм го карал без турбо и да не разбера? Колко би струвал ремонта?
Между другото я давам много евтино 13К, може и 12К за добросъвестни купувачи :-) перфектен външен вид, автоматик, автопилот, ASC, подгр. надуваеми седалки и др.
Бихте ли ме посъветвали за цената, добра ли е, или е ниска?
Между другото я давам много евтино 13К, може и 12К за добросъвестни купувачи :-) перфектен външен вид, автоматик, автопилот, ASC, подгр. надуваеми седалки и др.
Бихте ли ме посъветвали за цената, добра ли е, или е ниска?
цена на турбото за TDS
Колко струва едно турбо за ТДС? Може ли втора ръка да се намери отнякъде, ако е много скъпо като ново? Благодаря предварително.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
Re: Байпас на турбото
jbravo написа:Здравейте. Тръгнах да си продавам ТДС-а (за да си купувам джип), занесох го на диагностика и съвсем случайно се установи (така ми казаха майсторите), че този, който ми го е продал е направил някаква магария с вакуумите, клапаните за вакуумите не работили добре, липсвали 2 маркуча и турбото не работело, затова по-бавно качвала обороти. Възможно ли е турбото да не е работело и въпросния продавач да е направил нещо, така че да го прескочи и колата да върви без него? Според мен доста добре ускорява, работи равномерно, може ли година и половина да съм го карал без турбо и да не разбера? Колко би струвал ремонта?
Между другото я давам много евтино 13К, може и 12К за добросъвестни купувачи :-) перфектен външен вид, автоматик, автопилот, ASC, подгр. надуваеми седалки и др.
Бихте ли ме посъветвали за цената, добра ли е, или е ниска?
каде е сервиза кадето ходи?
Re: Байпас на турбото
bate borko написа:каде е сервиза кадето ходи?
Беше близо до завод мраз, някъде из уличките, влизаше се през една уличка с голяма желязна бариера, не запомних добре къде е.
bate borko написа:да не е зад омв-то преди илиенци?
Да, там някъде беше. Ти да не си единия от двамата в сервиза с едно черно БМВ? Цялата история е, че момчето, на което щях да го продавам се обади на един негов приятел, който ни заведе в този сервиз. Мойто БМВ беше едно сребърно без лети джанти. Ако става въпрос за същия сервиз, може ли да ми кажеш точния адрес и евентуално дали можеш да го оправиш? Аз планирам другата седмица да я оставя някъде за диагностика да оправят това, подгряващите свещи, въздуха в маркуча за гориво след филтъра и т.н.
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
Да аз съм и затова попитах.
Значи работата е такава - нямаш байпас на турбото, а не ти беше включен мапа и турбото не надува, което значи, че може би е за ремонт.
Ако искаш може да се разберем нещо за другата седмица към края, че в момента не ходя на работа (пребих се като куче и сега едва ходя) и колегата е сам и е затрупан от работа.
Значи работата е такава - нямаш байпас на турбото, а не ти беше включен мапа и турбото не надува, което значи, че може би е за ремонт.
Ако искаш може да се разберем нещо за другата седмица към края, че в момента не ходя на работа (пребих се като куче и сега едва ходя) и колегата е сам и е затрупан от работа.
Невероятната причина
Смених маслото, акумулатора и изчистих всички грешки в компютъра - колата върви като нова
като натисна газта започва да свисти нещо в двигателя - турбото определено се включва над 2000 оборота. Сега остава да разбера къде ми е липсващия маркуч. Сега един познат я гледа, но ако не разбере ще я нося при теб. Ти оздравя ли? Как си с графика?

Всички са ебати майсторите :-)
Оправих си и свистенето САМ. Отпред пред двигателя има една дебела метална тръба и един дебел черен маркуч влиза в нея, май отива в интерколера, не разбирам. Той беше хлабав и свеистенето беше от това, че не издържа на налягането и изпуска въздух. Затегнах му скобката яко и сега карам САМОЛЕТ! Не мога да си позная колата, на 50км/час като натисна газта се задейства тракшън контрола! Бате борко, що ми изгони клиента :-)
- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
Бате стига бе, аз казах ли ти, че турбото не дуе, а?!
А повярвай ми, ако го оправят, ще тръгне оше повече
вярвай ми
ако искаш мога пак да им кажа.



А повярвай ми, ако го оправят, ще тръгне оше повече

ако искаш мога пак да им кажа.

Прав си
Ох, прав си, не казвам, че не си бил прав, просто се оправи донякъде по лесния начин без пари
сега обаче дилемата е дали да гоня всички дреболии и да си го направя перфектно, или да го продам такова, каквото е, цената е достатъчно ниска. Ако го направя да блести това няма да му вдигне цената 


- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани