Проблем с двигателя!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с двигателя!
Здравейте колеги,
Вчера ме шокираха с диагноза, че намам компресия на 2 цилиндъра.
Сега майстора ще сваля главата, за да види дали са надрани цилиндрите.
Моля дайте съвет, ако не са надрани е ясно, че ще се прави, но ако са, всички ми говорят, че е по добре нов мотор.
Е46 2-ка дизел 150 к. Фейслифт.
Може ли да се намери щто годе читав мотор и на какви пари?
Собственик съм от 2 месеца, неможах да и се нарадвам и бум
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Вчера ме шокираха с диагноза, че намам компресия на 2 цилиндъра.
Сега майстора ще сваля главата, за да види дали са надрани цилиндрите.
Моля дайте съвет, ако не са надрани е ясно, че ще се прави, но ако са, всички ми говорят, че е по добре нов мотор.
Е46 2-ка дизел 150 к. Фейслифт.
Може ли да се намери щто годе читав мотор и на какви пари?
Собственик съм от 2 месеца, неможах да и се нарадвам и бум

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с двигателя!
И имаше ли някакви симптоми, за да замерите компресия? Спад в мощността, нещо друго?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: Проблем с двигателя!
Намирисва ми на паднала пеперудка.Отворете двигателя и вижте какво е състоянието му,но по добре си намери части втора употреба отколкото да правиш твоя. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с двигателя!
dextuar написа:И имаше ли някакви симптоми, за да замерите компресия? Спад в мощността, нещо друго?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Вече спрях да броя колко коли съм видял, на които диагнозата от някъде е била сваляне на глава, а се оказва нещо съвсем различно.

Но ако всичко е реално и трябва да се направи основен ремонт, определено по-добър вариант е друг двигател.
Re: Проблем с двигателя!
dextuar написа:И имаше ли някакви симптоми, за да замерите компресия? Спад в мощността, нещо друго?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Имаше, започна да придърпвя и загуби мощност. Надявах се да е от дюзите, но ги свалиха, тестваха и се оказа, че и 4-те са ок. Остана да замерят компресията и....
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с двигателя!
Gancho написа:Намирисва ми на паднала пеперудка.Отворете двигателя и вижте какво е състоянието му,но по добре си намери части втора употреба отколкото да правиш твоя.
Пеперутките са били махнати, но беше останала само една, доста странно, пък и ако е паднала няма ли да изтропа и до там
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с двигателя!
Kimba10 написа:dextuar написа:И имаше ли някакви симптоми, за да замерите компресия? Спад в мощността, нещо друго?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Имаше, започна да придърпвя и загуби мощност. Надявах се да е от дюзите, но ги свалиха, тестваха и се оказа, че и 4-те са ок. Остана да замерят компресията и....
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Прави се обратното поради ред причини- най-напред се измерва компресията.
Пеперутките са били махнати, но беше останала само една, доста странно, пък и ако е паднала няма ли да изтропа и до там
Хем махнати, хем една са оставили- направо е нереално.
По принцип вихровият клапан е голям метален елемент, който може да нанесе тежки поражения на двигателя.
Re: Проблем с двигателя!
zvetiko написа:Kimba10 написа:dextuar написа:И имаше ли някакви симптоми, за да замерите компресия? Спад в мощността, нещо друго?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Имаше, започна да придърпвя и загуби мощност. Надявах се да е от дюзите, но ги свалиха, тестваха и се оказа, че и 4-те са ок. Остана да замерят компресията и....
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Прави се обратното поради ред причини- най-напред се измерва компресията.Пеперутките са били махнати, но беше останала само една, доста странно, пък и ако е паднала няма ли да изтропа и до там
Хем махнати, хем една са оставили- направо е нереално.
По принцип вихровият клапан е голям метален елемент, който може да нанесе тежки поражения на двигателя.
Оказа се, че са паднали и са направили мазало, сега дилемата е да правя или...
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Проблем с двигателя!
Kimba10 написа:Оказа се, че са паднали и са направили мазало, сега дилемата е да правя или...
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Паднала е една явно, ако става да минеш с 1 бутало, може би става да я направиш.
П.П: май трябва една стена във форума където да отбелязваме всеки който е пострадал от тия пеперудки, че все още се намират хора които карат със тях и си мислят "т'ва нещо няма как така изведнъж да падне...".
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Проблем с двигателя!
cmdkick написа:Kimba10 написа:Оказа се, че са паднали и са направили мазало, сега дилемата е да правя или...
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Паднала е една явно, ако става да минеш с 1 бутало, може би става да я направиш.
П.П: май трябва една стена във форума където да отбелязваме всеки който е пострадал от тия пеперудки, че все още се намират хора които карат със тях и си мислят "т'ва нещо няма как така изведнъж да падне...".
Казаха ми основен ремонт
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани