Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
goppe написа:Ако имате някакви идеи за "хващането" на паразитната консумация, споделяйте.
Разкачи блутут модула и след няколко часа виж дали ще продължи да ти изкарва грешката за консумацията.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badjo E60 написа:Спрял съм се на този акумулатор ,ще ми свърши ли работа?
http://veauto.estock.bg/p178-akumulator ... h-850a-agm
Аз не мога да разбера защо отивате на АГМ акумулатора като нашите коли изобщо не са били правене навремето за такъв ( тъй като я нямало такива ) . До колкото знам поне аз , тази технология се използва главно за колите със старт/стоп система. Не виждам смисъл да се дават едни 100-120 лева отгоре . Оригиналния бош акумулатор 95 амп си държи от порядъка на 4-5 год , в зависимо как се кара колата.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега аз съм със старт/стоп система.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:
Аз не мога да разбера защо отивате на АГМ акумулатора като нашите коли изобщо не са били правене навремето за такъв ...

Не заблуждавай аудиторията. 60ките могат да работят както с AGM, така и с обикновени акумулатори и си имат опцията за кодиране към единия или другия вид.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badjo E60 написа:Колега аз съм със старт/стоп система.
Нямах и си напонятие , че е60 има старт/стоп система

Никой не заблуждавам просто освен ако нямаш старт/стоп е безсмислено. Като си купувах моя нали питах сервиза , който се занимават само с това и отг беше , че няма смисъл от АГМ освен ако нямаш старт/стоп система.
Някой ако може да ми даде други доводи защо е по-добър мога и да си променя мнението.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Тия явно са повече в час с модела и електрониката му от производителя на Е60, който препоръчва в каталога на модела за без старт/стоп бутон да се монтира AGM акумулатор.CrazyElement написа:badjo E60 написа:Колега аз съм със старт/стоп система.
Нямах и си напонятие , че е60 има старт/стоп система.
Никой не заблуждавам просто освен ако нямаш старт/стоп е безсмислено. Като си купувах моя нали питах сервиза , който се занимават само с това и отг беше , че няма смисъл от АГМ освен ако нямаш старт/стоп система.
Някой ако може да ми даде други доводи защо е по-добър мога и да си променя мнението.

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Оригиналния/първия акумулатор на моята 530Д беше АГМ.Не е задължително да е точно такъв но е препоръчително особено ако автомобила е с повече "екстри"
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Е да ама на мен оригиналният на моята не беше АГМ , въпреки , че колата има абсолютно всички екстри за модела. Така че доверявам на БМВ Германия както и вие . Ако на вашите коли оригиналният е бил АГМ , сложете АГМ. Въпреки това пак не разбирам с какво толкова ще да е по-добре
ПП: А човека който ми сменяше акумулатора ми е роднина и се занимава смао с това в магазина си имаше и АГМ и като моят обикновен , за него няма никаква разлика , кой щях да взема просто ми даде адекватно обяснение. Естествено , че в БМВ ще ти набият по-скъпия акумулатор да ти вземат парите това е доста често срещана политика , въпреки това ето при мен сменен в БМВ някъде си не помня къде в Германия пък са ми сложили обикновен
.
ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот.
Тука не се опитвам да кажа , че АГМ е по-лош , вероятно е наистина по-добър , но нещата в които е по-добър не ни вършат особенно голяма работа. Затова и написах горе коментара , не казвайте с 2 ръце задължително АГМ , защото това не е така и обикновен БОШ S4 95amp върши перфектна работа.
Тук малко четиво за плюсове и минуси на АГМ акумулаторите : https://www.lasmotorhomes.com/case-stud ... e-battery/
3. An A.G.M battery should not be overcharged, as it will shorten its life or can immediately kill the battery. - в превод прецака ти се IBS сензора или някой не ти инсталира правилно акумулатора и батерията умира
Излишни главоболия поне според мен.
ПП: А човека който ми сменяше акумулатора ми е роднина и се занимава смао с това в магазина си имаше и АГМ и като моят обикновен , за него няма никаква разлика , кой щях да взема просто ми даде адекватно обяснение. Естествено , че в БМВ ще ти набият по-скъпия акумулатор да ти вземат парите това е доста често срещана политика , въпреки това ето при мен сменен в БМВ някъде си не помня къде в Германия пък са ми сложили обикновен

ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот.
Тука не се опитвам да кажа , че АГМ е по-лош , вероятно е наистина по-добър , но нещата в които е по-добър не ни вършат особенно голяма работа. Затова и написах горе коментара , не казвайте с 2 ръце задължително АГМ , защото това не е така и обикновен БОШ S4 95amp върши перфектна работа.
Тук малко четиво за плюсове и минуси на АГМ акумулаторите : https://www.lasmotorhomes.com/case-stud ... e-battery/
3. An A.G.M battery should not be overcharged, as it will shorten its life or can immediately kill the battery. - в превод прецака ти се IBS сензора или някой не ти инсталира правилно акумулатора и батерията умира

- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ако се върна назад в мненията ти, да не ти намеря такова в което се оплакваше за наличие на грешки в електрониката при зареждане на акумулатора? 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:Ако се върна назад в мненията ти, да не ти намеря такова в което се оплакваше за наличие на грешки в електрониката при зареждане на акумулатора?
Ами точно с това мнение мога да ти кажа , че защото имам обикновен акумулатор нямам никакъв проблем с него. Защото ми се беше сдухало реле регулатора и колата си правеше каквото иска , повредата е отстранена акумулатора е зареден и всичко е 6+


- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ти да не си мислиш, че аз съм с АГМ. Сложил съм обикновен акумулатор 95 АН. Но след като производителя препоръчва и АГМ, който иска да си го слага. Всеки голям човек си взема сам решението.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:Разкачи блутут модула и след няколко часа виж дали ще продължи да ти изкарва грешката за консумацията.
Колега, точно в целта! Снощи си мислех какво може да точи тоците на колата, при положение че всички бушони са долу. И се замислих, че може да е нещо, което е слагано допълнително. И тогава ми проблясна, че в колата е слаган афтърмаркет блутуут, който съм пробвал само веднъж преди три години, колкото да видя, че не работи добре и от тогава съм забравил тотално за него.
Днес отново се занимавах с тоците, като дръпнах този допълнитено изведен бушон и приспах колата. Точно на 30мин колата показа 0.00 - 0.01А, което си беше перфектно. Вече съм сигурен от какво е утечката...
А сега десерта - оказа се че като махна този бушон, ми изключва освен блутуута и парктроника. Светва жълтата лампа на дисплея, като го активирам от копчето, диода му мига и не отчита нищо. Връщам бушона и парктроника си работи. Проверих кой е ОЕМ бушона на паркторника (69 при мен), гледам - на мястото си е.
И сега не мога да разбера какво е правено по колата - защо са свързавали блутуута с парктроника или обратното. Казвам обратното, защото си спомням, че като купувах колата имаше проблем с парктроника и продавача, каза че ще го оправи. Незнам какво е правил и дали той е правил това, но после знам че трябваше да се сменя и датчика за задна скорост, защото имаше още проблем с парктроника (поне така ми обясниха в сервиза при първото обслужване на колата, тогава си нямах понятие за нищо по тези коли).
Според мен все пак е по-вероятно този бушон да е слаган при инсталацията на блутуута. На мен този блутуут хич не ми трябва, но незнам как да процедирам с бушона, иска ми се да махна цялата тая висяща във въздуха хUйня оттам. Опитах да го проследя, но само частично. От плюсовата клема тръгва кабел към бушона, от бушона излиза друга кабел, които прави едно или две разклонения, като едното отива към ИБС сензора, а другите разклонения вече ми се губят - едното отива към купето под корите на багажника, а другото май някъде към задната част на колата, но се увива в снопа кабели и дотам мога да го проследя...
Ако имате идея какво мога да направя, така че да разбера какво е връзвано там и да махна тази верига, от която имам утечка...
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега, мерси за инфото, попрегледах го (аз съм си зле с тоците по принцип
), но не можах да схвана идеята ти за ИБС сензора. Според мен проблема не е в него, тествах го като му разкачих и двете букси и промяна в консумацията на заспала кола нямаше.
Ако имаш предвид: "Do not make any addition connections at the negative terminal of the battery", то точно това искам и аз да разкарам, защото в момента е това:
Ето тук съм отбелязал паразитния кабел:

Ако имаш предвид: "Do not make any addition connections at the negative terminal of the battery", то точно това искам и аз да разкарам, защото в момента е това:
Ето тук съм отбелязал паразитния кабел:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани