Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от badsharki » 21 Апр 2017, 6:42

goppe написа:Ако имате някакви идеи за "хващането" на паразитната консумация, споделяйте.

Разкачи блутут модула и след няколко часа виж дали ще продължи да ти изкарва грешката за консумацията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 21 Апр 2017, 11:33

badjo E60 написа:Спрял съм се на този акумулатор ,ще ми свърши ли работа?
http://veauto.estock.bg/p178-akumulator ... h-850a-agm


Аз не мога да разбера защо отивате на АГМ акумулатора като нашите коли изобщо не са били правене навремето за такъв ( тъй като я нямало такива ) . До колкото знам поне аз , тази технология се използва главно за колите със старт/стоп система. Не виждам смисъл да се дават едни 100-120 лева отгоре . Оригиналния бош акумулатор 95 амп си държи от порядъка на 4-5 год , в зависимо как се кара колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от badjo E60 » 21 Апр 2017, 11:49

Колега аз съм със старт/стоп система.
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Wierdo » 21 Апр 2017, 13:41

CrazyElement написа:
Аз не мога да разбера защо отивате на АГМ акумулатора като нашите коли изобщо не са били правене навремето за такъв ...


:nono:

Не заблуждавай аудиторията. 60ките могат да работят както с AGM, така и с обикновени акумулатори и си имат опцията за кодиране към единия или другия вид.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от pepsin » 21 Апр 2017, 14:29

:yes: точно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 21 Апр 2017, 15:18

badjo E60 написа:Колега аз съм със старт/стоп система.



Нямах и си напонятие , че е60 има старт/стоп система :).

Никой не заблуждавам просто освен ако нямаш старт/стоп е безсмислено. Като си купувах моя нали питах сервиза , който се занимават само с това и отг беше , че няма смисъл от АГМ освен ако нямаш старт/стоп система.

Някой ако може да ми даде други доводи защо е по-добър мога и да си променя мнението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 21 Апр 2017, 17:43

CrazyElement написа:
badjo E60 написа:Колега аз съм със старт/стоп система.



Нямах и си напонятие , че е60 има старт/стоп система :).

Никой не заблуждавам просто освен ако нямаш старт/стоп е безсмислено. Като си купувах моя нали питах сервиза , който се занимават само с това и отг беше , че няма смисъл от АГМ освен ако нямаш старт/стоп система.

Някой ако може да ми даде други доводи защо е по-добър мога и да си променя мнението.
Тия явно са повече в час с модела и електрониката му от производителя на Е60, който препоръчва в каталога на модела за без старт/стоп бутон да се монтира AGM акумулатор. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от memorex » 21 Апр 2017, 17:56

Оригиналния/първия акумулатор на моята 530Д беше АГМ.Не е задължително да е точно такъв но е препоръчително особено ако автомобила е с повече "екстри"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 21 Апр 2017, 19:22

Е да ама на мен оригиналният на моята не беше АГМ , въпреки , че колата има абсолютно всички екстри за модела. Така че доверявам на БМВ Германия както и вие . Ако на вашите коли оригиналният е бил АГМ , сложете АГМ. Въпреки това пак не разбирам с какво толкова ще да е по-добре

ПП: А човека който ми сменяше акумулатора ми е роднина и се занимава смао с това в магазина си имаше и АГМ и като моят обикновен , за него няма никаква разлика , кой щях да взема просто ми даде адекватно обяснение. Естествено , че в БМВ ще ти набият по-скъпия акумулатор да ти вземат парите това е доста често срещана политика , въпреки това ето при мен сменен в БМВ някъде си не помня къде в Германия пък са ми сложили обикновен :).

ПП2: А и не съм видял да имам проблем с оригиналния акумулатор 3 год си изкара в мене и преди това една някъде в Германия , и си работеше без никакви проблеми. Слушал съм на място музика по 20-30 мин без проблем ( на загасен мотор). Палел съм колата на -5 градуса след като е стояла 15 дни без да е палена от първия оборот.

Тука не се опитвам да кажа , че АГМ е по-лош , вероятно е наистина по-добър , но нещата в които е по-добър не ни вършат особенно голяма работа. Затова и написах горе коментара , не казвайте с 2 ръце задължително АГМ , защото това не е така и обикновен БОШ S4 95amp върши перфектна работа.

Тук малко четиво за плюсове и минуси на АГМ акумулаторите : https://www.lasmotorhomes.com/case-stud ... e-battery/

3. An A.G.M battery should not be overcharged, as it will shorten its life or can immediately kill the battery. - в превод прецака ти се IBS сензора или някой не ти инсталира правилно акумулатора и батерията умира :) Излишни главоболия поне според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 21 Апр 2017, 19:31

Ако се върна назад в мненията ти, да не ти намеря такова в което се оплакваше за наличие на грешки в електрониката при зареждане на акумулатора? :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 21 Апр 2017, 19:33

atanasov_aa написа:Ако се върна назад в мненията ти, да не ти намеря такова в което се оплакваше за наличие на грешки в електрониката при зареждане на акумулатора? :D


Ами точно с това мнение мога да ти кажа , че защото имам обикновен акумулатор нямам никакъв проблем с него. Защото ми се беше сдухало реле регулатора и колата си правеше каквото иска , повредата е отстранена акумулатора е зареден и всичко е 6+ :) , тука идва въпроса как ще да го понесе новата технология на АГМ :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 21 Апр 2017, 19:52

Ти да не си мислиш, че аз съм с АГМ. Сложил съм обикновен акумулатор 95 АН. Но след като производителя препоръчва и АГМ, който иска да си го слага. Всеки голям човек си взема сам решението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от goppe » 21 Апр 2017, 20:17

badsharki написа:Разкачи блутут модула и след няколко часа виж дали ще продължи да ти изкарва грешката за консумацията.


Колега, точно в целта! Снощи си мислех какво може да точи тоците на колата, при положение че всички бушони са долу. И се замислих, че може да е нещо, което е слагано допълнително. И тогава ми проблясна, че в колата е слаган афтърмаркет блутуут, който съм пробвал само веднъж преди три години, колкото да видя, че не работи добре и от тогава съм забравил тотално за него.

Днес отново се занимавах с тоците, като дръпнах този допълнитено изведен бушон и приспах колата. Точно на 30мин колата показа 0.00 - 0.01А, което си беше перфектно. Вече съм сигурен от какво е утечката...

А сега десерта - оказа се че като махна този бушон, ми изключва освен блутуута и парктроника. Светва жълтата лампа на дисплея, като го активирам от копчето, диода му мига и не отчита нищо. Връщам бушона и парктроника си работи. Проверих кой е ОЕМ бушона на паркторника (69 при мен), гледам - на мястото си е.

И сега не мога да разбера какво е правено по колата - защо са свързавали блутуута с парктроника или обратното. Казвам обратното, защото си спомням, че като купувах колата имаше проблем с парктроника и продавача, каза че ще го оправи. Незнам какво е правил и дали той е правил това, но после знам че трябваше да се сменя и датчика за задна скорост, защото имаше още проблем с парктроника (поне така ми обясниха в сервиза при първото обслужване на колата, тогава си нямах понятие за нищо по тези коли).

Според мен все пак е по-вероятно този бушон да е слаган при инсталацията на блутуута. На мен този блутуут хич не ми трябва, но незнам как да процедирам с бушона, иска ми се да махна цялата тая висяща във въздуха хUйня оттам. Опитах да го проследя, но само частично. От плюсовата клема тръгва кабел към бушона, от бушона излиза друга кабел, които прави едно или две разклонения, като едното отива към ИБС сензора, а другите разклонения вече ми се губят - едното отива към купето под корите на багажника, а другото май някъде към задната част на колата, но се увива в снопа кабели и дотам мога да го проследя...

Ако имате идея какво мога да направя, така че да разбера какво е връзвано там и да махна тази верига, от която имам утечка...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от memorex » 21 Апр 2017, 20:50


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от goppe » 21 Апр 2017, 21:27

Колега, мерси за инфото, попрегледах го (аз съм си зле с тоците по принцип :lol: ), но не можах да схвана идеята ти за ИБС сензора. Според мен проблема не е в него, тествах го като му разкачих и двете букси и промяна в консумацията на заспала кола нямаше.

Ако имаш предвид: "Do not make any addition connections at the negative terminal of the battery", то точно това искам и аз да разкарам, защото в момента е това:

20170419_191911.jpg


Ето тук съм отбелязал паразитния кабел:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook