Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Здравейте,преди около година при първоначалното обслужване на колата ми смениха единия тампон на двигателя.Майстора каза,че и двата са "тръгнали",но сменихме само единия–по-проблемния.Вибрациите се пооправиха,но все още си се усещаха неприятно.Преди две седмици взех комплект тампони Лемфьордер от колега от форума,мой познат ги смени,но от тогава тресенето е ужасно-чак чистачките играят
,но при гасене вече не изтропва така.Възможно ли е да е объркано нещо при монтажа(питах го,твърди,че не),да са ми набутали други тампони или може да е нещо друго?Тампоните бяха в кутии на марката,но на самите тях не я пишеше.Момчето,което ги сложи ми каза за вариант за спукан колянов вал при четвърти цилиндър,имал такъв случай.Четох темата за демпферната шайба на коляновия вал,моята поне видимо не е нацепена и не вибрира.Тъкмо се оправи откъм вървене колата,а сега седиш вътре и ти тракат зъбите.Къде да я закарам в района на София да я види някой,който разбира и да решим проблема?Става въпрос за 136 коня комби

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Ако беше коляновия вал щеше да е обратното - да тропа при гасене, а не обратното.
Чувал съм, че ако се разменят ляв и десен тампон става кофти. На 320-ката въпреки, че изглеждат еднакви, тампоните са различни. Мисля, че единият поема доста повече тежест.
Нямаше да е лошо да пишеш с какъв двигател си
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/320d-M47/mar2001/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/320d-M47N/L-N/mar2003/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/
Гледам, че и за автоматик и ръчна са различни.
Не виждам след като вибрацията ти се е появила след смяна на тампоните търсиш причината другаде.
Преди да си сменя тампоните, четох че доста колеги са случвали на кофти тампони и са ги сменяли гаранционно. При теб едва ли ще стане обаче, защото не са монтирани в сервиз.
Чувал съм, че ако се разменят ляв и десен тампон става кофти. На 320-ката въпреки, че изглеждат еднакви, тампоните са различни. Мисля, че единият поема доста повече тежест.
Нямаше да е лошо да пишеш с какъв двигател си
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/320d-M47/mar2001/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/320d-M47N/L-N/mar2003/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/
Гледам, че и за автоматик и ръчна са различни.
Не виждам след като вибрацията ти се е появила след смяна на тампоните търсиш причината другаде.

Преди да си сменя тампоните, четох че доста колеги са случвали на кофти тампони и са ги сменяли гаранционно. При теб едва ли ще стане обаче, защото не са монтирани в сервиз.
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Вибрации имаше и преди—иначе защо ще тръгна да ги сменям?Просто след смяната им станаха по—силни.Тъй като са по—твърди явно предават вибрациите директно.Свалените не изглеждаха много зле.Преди монтажа предупредих майстора,че има значение ляв и десен,той каза,че знае,беше написано и на кутиите.Мисълта ми е,че може би проблема е бил и преди това,не знам вече.Иначе за двигателя съм писал—136 коня
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
indexhtml написа:Вибрации имаше и преди—иначе защо ще тръгна да ги сменям?Просто след смяната им станаха по—силни.Тъй като са по—твърди явно предават вибрациите директно.Свалените не изглеждаха много зле.Преди монтажа предупредих майстора,че има значение ляв и десен,той каза,че знае,беше написано и на кутиите.Мисълта ми е,че може би проблема е бил и преди това,не знам вече.Иначе за двигателя съм писал—136 коня
Няма такъв филм по-твърди. Аз като си смених тампоните, в колата не се усещаше че работи двигателя. Не знам при 4 цилиндровите колко могат да бъдат обрани вибрациите, тъй като на всички, в които съм се качвал лекичко си вибрират, но определено не трябва да е по-зле. Имаш и два тампона на скоростната кутия. Замисли се над тях. Да не би като е повдигал двигателя да е повредил някой от тях?
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Това с тампоните на скоростната кутия е идея—все си мисля,че проблема е свързан със тая манипулация по смяната,не мисля,че старите тампони са били толкова хубави,че да прикриват друг проблем,а сега със новите да се показва.Колкото и да са по—твърди са нови и здрави.Как се проверяват тампоните на скоростната кутия?
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
На кутията тампоните много лесно се проверяват, но
трябва колата да е на канал. С две ръце хващаш здраво
опашката на кутията и буташ нагоре, надолу и всичко
се вижда. Сменят се лесно.
трябва колата да е на канал. С две ръце хващаш здраво
опашката на кутията и буташ нагоре, надолу и всичко
се вижда. Сменят се лесно.
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Тия дни съм на работа,след това ще видя къде ще я карам да я проверят
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
NGneer4eto написа:indexhtml написа:Вибрации имаше и преди—иначе защо ще тръгна да ги сменям?Просто след смяната им станаха по—силни.Тъй като са по—твърди явно предават вибрациите директно.Свалените не изглеждаха много зле.Преди монтажа предупредих майстора,че има значение ляв и десен,той каза,че знае,беше написано и на кутиите.Мисълта ми е,че може би проблема е бил и преди това,не знам вече.Иначе за двигателя съм писал—136 коня
Няма такъв филм по-твърди. Аз като си смених тампоните, в колата не се усещаше че работи двигателя. Не знам при 4 цилиндровите колко могат да бъдат обрани вибрациите, тъй като на всички, в които съм се качвал лекичко си вибрират, но определено не трябва да е по-зле. Имаш и два тампона на скоростната кутия. Замисли се над тях. Да не би като е повдигал двигателя да е повредил някой от тях?
Колега,а би ли споделил с какви точно тампони ги замени старите / марка,цена и от къде? /
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
знам че не е много по темата но имам въпрос относно тампоните на двигателя, как е най лесно да се сменят ? ако има и клип някъде ще е идеално, че търсех но не намирам нищи
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
nikolaymitov написа:NGneer4eto написа:indexhtml написа:Вибрации имаше и преди—иначе защо ще тръгна да ги сменям?Просто след смяната им станаха по—силни.Тъй като са по—твърди явно предават вибрациите директно.Свалените не изглеждаха много зле.Преди монтажа предупредих майстора,че има значение ляв и десен,той каза,че знае,беше написано и на кутиите.Мисълта ми е,че може би проблема е бил и преди това,не знам вече.Иначе за двигателя съм писал—136 коня
Няма такъв филм по-твърди. Аз като си смених тампоните, в колата не се усещаше че работи двигателя. Не знам при 4 цилиндровите колко могат да бъдат обрани вибрациите, тъй като на всички, в които съм се качвал лекичко си вибрират, но определено не трябва да е по-зле. Имаш и два тампона на скоростната кутия. Замисли се над тях. Да не би като е повдигал двигателя да е повредил някой от тях?
Колега,а би ли споделил с какви точно тампони ги замени старите / марка,цена и от къде? /
За да не пускаш подобни теми се слагат оригинални BMW. Добре е да се провери състоянието на вакумните маркучи и ако е необходимо се подменят.
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
Вакуумните маркучи са подменени преди около година във връзка с друг проблем,а и не виждам какво общо имат те във случая.Не мисля,че Лемфьордер са лош избор,не всички можем да си позволим оригинални части,колкото и да ни се иска.До колегата nikolaymitov—двата ми излязоха 150 лв,взех ги от колега от форума.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
nikolaymitov написа:NGneer4eto написа:indexhtml написа:Вибрации имаше и преди—иначе защо ще тръгна да ги сменям?Просто след смяната им станаха по—силни.Тъй като са по—твърди явно предават вибрациите директно.Свалените не изглеждаха много зле.Преди монтажа предупредих майстора,че има значение ляв и десен,той каза,че знае,беше написано и на кутиите.Мисълта ми е,че може би проблема е бил и преди това,не знам вече.Иначе за двигателя съм писал—136 коня
Няма такъв филм по-твърди. Аз като си смених тампоните, в колата не се усещаше че работи двигателя. Не знам при 4 цилиндровите колко могат да бъдат обрани вибрациите, тъй като на всички, в които съм се качвал лекичко си вибрират, но определено не трябва да е по-зле. Имаш и два тампона на скоростната кутия. Замисли се над тях. Да не би като е повдигал двигателя да е повредил някой от тях?
Колега,а би ли споделил с какви точно тампони ги замени старите / марка,цена и от къде? /
indexhtml написа:Вакуумните маркучи са подменени преди около година във връзка с друг проблем,а и не виждам какво общо имат те във случая.Не мисля,че Лемфьордер са лош избор,не всички можем да си позволим оригинални части,колкото и да ни се иска.До колегата nikolaymitov—двата ми излязоха 150 лв,взех ги от колега от форума.
Моите тампони не помня дали са оригинални или Лемфьордер. Забравих просто. Гледах записките, че са стрували 340лв с отстъпките. В Мкар са 200 +245лв оригинални. Върти ми се, чебяха оригинални, но може и да не са защото при тях няма отстъпки. Купува ми ги майстора. При мен единият е по-специален и цените по памет бяха към 150 и 190 лв. За информация твоите оригинални са точно 2х200лв. Затова прави си сметката. Имай предвид, че Лемфьордер е една от най-фалшифицираните марки (ясно защо). Допускам обаче голямата вероятност преди две години цените на оригиналните части да са били доста по-ниски. Забелязах примерно, че цената на оригиналните спирачни дискове, се е вдигнала с 50 лв. Взех ги за 262 лв/бр, сега цената е точно 310 лв/бр. Значи общо към 100 лв разлика.

Re: Тресе повече след смяна на тампони на двигателя-320d
По—добро от оригиналното няма,но дори и да са ментета,не трябва ли поне в началото да са наред,а например да се развалят по—бързо?Дано да се окаже,че нещо при смяната не е било както трябва.Ще гледам още във сряда да я карам да я проверят.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани