Вибрации в скоростен лост E46 320i М54 + INPA живи данни
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Вибрации в скоростен лост E46 320i М54 + INPA живи данни
Здравей,
Според майсторите, колата си е добре тази вибрация си е в норма, но за мен има нещо все пак карам колата всеки ден и мога да усетя разликата. На никой майстор няма да му се занимава да си изгубен цял ден и накрая да не вземе нищо като пари макар, че аз бих платил за труда.
Благодаря, все пак за идеите.
Относно причините:
Leaky fuel injector - Не мисля, че е това. Прави го и на бензин и на газ.
Excessive fuel pressure due to bad fuel pressure regulator or restricted fuel return line - това трябва да се провери.
Extremely dirty air filter or restrictions in air intake system - филтърът си беше мръсен ама го смених, не мисля или не виждам проблеми по пътищата на въздуха ..
Exhaust restrictions (clogged converter, crushed exhaust pipe or plugged muffler) - Не виждам да има, гледахме я колата на подемник нищо очевидно няма.
Bad O2 sensor (output shorted to voltage so it reads RICH all the time) - гледам на INPA-та сондите си вървят от 0,2 до 0,8 и ми изглеждат да работят. Няма забили сонди. Едната може би е малко по-"ленива" ама чак да прави такава драма. То и на клипчето се виждат ,че си работят.
Чета по чуждите форуми, че сменяли софтуера на DME, заради подобни проблеми , но моя не пасва точно на симптомите.
Ще продължа да я ровя пък каквото стане.
Според майсторите, колата си е добре тази вибрация си е в норма, но за мен има нещо все пак карам колата всеки ден и мога да усетя разликата. На никой майстор няма да му се занимава да си изгубен цял ден и накрая да не вземе нищо като пари макар, че аз бих платил за труда.
Благодаря, все пак за идеите.
Относно причините:
Leaky fuel injector - Не мисля, че е това. Прави го и на бензин и на газ.
Excessive fuel pressure due to bad fuel pressure regulator or restricted fuel return line - това трябва да се провери.
Extremely dirty air filter or restrictions in air intake system - филтърът си беше мръсен ама го смених, не мисля или не виждам проблеми по пътищата на въздуха ..
Exhaust restrictions (clogged converter, crushed exhaust pipe or plugged muffler) - Не виждам да има, гледахме я колата на подемник нищо очевидно няма.
Bad O2 sensor (output shorted to voltage so it reads RICH all the time) - гледам на INPA-та сондите си вървят от 0,2 до 0,8 и ми изглеждат да работят. Няма забили сонди. Едната може би е малко по-"ленива" ама чак да прави такава драма. То и на клипчето се виждат ,че си работят.
Чета по чуждите форуми, че сменяли софтуера на DME, заради подобни проблеми , но моя не пасва точно на симптомите.
Ще продължа да я ровя пък каквото стане.
Re: Вибрации в скоростен лост E46 320i М54 + INPA живи данни
Да обновя малко информацията:
Изчистих адаптациите на ламбда сондите и покарах така 30 км. Колата сега не тресе и си е добре, до кога ще видим. Няма ги тези големи стойности на Multiplicative adaptation value и прочие, ще пусна нов клип от INPA. Нещо друго обаче ме притесни. След като изчистих адаптациите и почнах да карам колата, на един светофар започна да мирише яко в колата на изгорели газове, от предния капак започна да излиза дим, от парното започна да се вижда също как влиза дим в купето. Реших, че колата се запали и пуснах аварийни, след което вдигнах капака и гледам от изпускателния колектор и блока излиза дим. Явно нещо много богата смес се е получила , но защо оттам излиза дим ме притесни. Затворих капака продължих да карам и няма проблем всичко се оправи. Звука на колата не е променен, така че не мисля да има дупка някъде по колектора или катализаторите.
Изчистих адаптациите на ламбда сондите и покарах така 30 км. Колата сега не тресе и си е добре, до кога ще видим. Няма ги тези големи стойности на Multiplicative adaptation value и прочие, ще пусна нов клип от INPA. Нещо друго обаче ме притесни. След като изчистих адаптациите и почнах да карам колата, на един светофар започна да мирише яко в колата на изгорели газове, от предния капак започна да излиза дим, от парното започна да се вижда също как влиза дим в купето. Реших, че колата се запали и пуснах аварийни, след което вдигнах капака и гледам от изпускателния колектор и блока излиза дим. Явно нещо много богата смес се е получила , но защо оттам излиза дим ме притесни. Затворих капака продължих да карам и няма проблем всичко се оправи. Звука на колата не е променен, така че не мисля да има дупка някъде по колектора или катализаторите.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани