Проблем с ниските обороти 320d e46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ниските обороти 320d e46
Здравейте колеги!
Преди месец станах горд собственик на БМВ 320д 136коня След известно каране усетих,че колата в диапазона между 1000 и 2000 оборота е пълен мъртвец никаква тяга и мн мудно ускорение.. Първоначално си мислих ,че си внушавам докато не се качих на друго БМВ с такъв двигател и разликата беше коренна в този диапазон на обороти като след 2000 ускорението е еднакво. Смених дебитомер,клапан на турбото, махнах катализаторите , центровка на помпата (имаше 1 градус закъснение) , прегледаха вакумите на турбото,АГР запушваха и какво ли още не , но проблема остана! Колата и без катализаторите грам не пропушва на място и в движение. Някой ако има нещо да му дойде на идея да драсне. Благодаря предварително
Преди месец станах горд собственик на БМВ 320д 136коня След известно каране усетих,че колата в диапазона между 1000 и 2000 оборота е пълен мъртвец никаква тяга и мн мудно ускорение.. Първоначално си мислих ,че си внушавам докато не се качих на друго БМВ с такъв двигател и разликата беше коренна в този диапазон на обороти като след 2000 ускорението е еднакво. Смених дебитомер,клапан на турбото, махнах катализаторите , центровка на помпата (имаше 1 градус закъснение) , прегледаха вакумите на турбото,АГР запушваха и какво ли още не , но проблема остана! Колата и без катализаторите грам не пропушва на място и в движение. Някой ако има нещо да му дойде на идея да драсне. Благодаря предварително

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с ниските обороти 320d e46
Jeasticks написа:Здравейте колеги!
Преди месец станах горд собственик на БМВ 320д 136коня След известно каране усетих,че колата в диапазона между 1000 и 2000 оборота е пълен мъртвец никаква тяга и мн мудно ускорение.. Първоначално си мислих ,че си внушавам докато не се качих на друго БМВ с такъв двигател и разликата беше коренна в този диапазон на обороти като след 2000 ускорението е еднакво. Смених дебитомер,клапан на турбото, махнах катализаторите , центровка на помпата (имаше 1 градус закъснение) , прегледаха вакумите на турбото,АГР запушваха и какво ли още не , но проблема остана! Колата и без катализаторите грам не пропушва на място и в движение. Някой ако има нещо да му дойде на идея да драсне. Благодаря предварително
Колега, вече са извършени доста операции по колата. Също така са сменени и важни части свързани с работата на двигателя . Всичко това прави диагностиката още по-трудна- никой не може да каже дали операциите са извършени правилно, дали сменените части са правилните. По принцип, който е започнал ремонта е трябвало да го извърши до успешен край. Ако някой друг ще го извършва- трябва да започне от начало. Да кажем какви са сменените части- нови оригинални, китайски, оригинални втора ръка- ако са така дали работят правилно. По отношение на вакумите- най-напред дали помпата прави необходимото разреждане, след това вакумната магистрала е обща за доста елементи, дали са проверени всички вакумни маркучи или само тези за турбината...
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Проблем с ниските обороти 320d e46
ЕГР си погледни(махни). Другата кола със стокови карти ли е?
Tires are evil - destroy them all ...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани