Премахване на виско? 330d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Премахване на виско? 330d
Здравейте, колеги! Виското май ми се скапа. Започна да вие постоянно, дори и на студен мотор, още на тези температури в София, където не стига и 20 градуса още през деня. Усеща се загуба на мощност и колата започна да влиза в авариен режим, когато се настъпва. Светва лампата за подгрев на свещите и спира да надува турбото. Чух някъде, че автоматите са с виско, а ръчките с ел перка. Моята е ръчка, а с виско. Интересува ме някой минавал ли е на ел перка, премахвайки виското? Сложно ли е? Заслужава ли си? Преди това имах 328Ci, което си беше с ел перка и беше много добре. Нямаше виене, загуба на мощност и мотора си се охлаждаше идеално. Сега при дизела не знам дали би било проблем, не трябвало. Щом има 330d-та с ел перки от завода... Моята е ремапната, ако има значение. Мерси предварително!
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Премахване на виско? 330d
NeRoX написа:Здравейте, колеги! Виското май ми се скапа. Започна да вие постоянно, дори и на студен мотор, още на тези температури в София, където не стига и 20 градуса още през деня. Усеща се загуба на мощност и колата започна да влиза в авариен режим, когато се настъпва. Светва лампата за подгрев на свещите и спира да надува турбото. Чух някъде, че автоматите са с виско, а ръчките с ел перка. Моята е ръчка, а с виско. Интересува ме някой минавал ли е на ел перка, премахвайки виското? Сложно ли е? Заслужава ли си? Преди това имах 328Ci, което си беше с ел перка и беше много добре. Нямаше виене, загуба на мощност и мотора си се охлаждаше идеално. Сега при дизела не знам дали би било проблем, не трябвало. Щом има 330d-та с ел перки от завода... Моята е ремапната, ако има значение. Мерси предварително!
И как ел. перката ще ти излезе по-евтино от ново виско, ако изобщо е възможно? Ръчките 330Д са с виско и ел перка. Ти си първият човек, за който чувам, че колата му влиза в авариен режим при блокирало виско. Защо не си направиш една хубава диагностика? Като ти е ремапната колата, защо не попиташ хората, които са правили ремапа, относно проблемите ти, които май не са свързани с виското?
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Премахване на виско? 330d
NGneer4eto написа:NeRoX написа:Здравейте, колеги! Виското май ми се скапа. Започна да вие постоянно, дори и на студен мотор, още на тези температури в София, където не стига и 20 градуса още през деня. Усеща се загуба на мощност и колата започна да влиза в авариен режим, когато се настъпва. Светва лампата за подгрев на свещите и спира да надува турбото. Чух някъде, че автоматите са с виско, а ръчките с ел перка. Моята е ръчка, а с виско. Интересува ме някой минавал ли е на ел перка, премахвайки виското? Сложно ли е? Заслужава ли си? Преди това имах 328Ci, което си беше с ел перка и беше много добре. Нямаше виене, загуба на мощност и мотора си се охлаждаше идеално. Сега при дизела не знам дали би било проблем, не трябвало. Щом има 330d-та с ел перки от завода... Моята е ремапната, ако има значение. Мерси предварително!
И как ел. перката ще ти излезе по-евтино от ново виско, ако изобщо е възможно? Ръчките 330Д са с виско и ел перка. Ти си първият човек, за който чувам, че колата му влиза в авариен режим при блокирало виско. Защо не си направиш една хубава диагностика? Като ти е ремапната колата, защо не попиташ хората, които са правили ремапа, относно проблемите ти, които май не са свързани с виското?
Нямам идея колко ще струва. Зависи за колко пари ще мога да намеря ел. перка и кой ще я слага и колко ще излезе цялата процедура. Дори и да излезе малко по-скъпо, не би било проблем, стига резултата да е положителен. Не съм сигурен дали влизането в авариен режим е на 100% свързван с виското. Просто ме усъмни факта, че двете неща се случиха в един и същи ден по едно и също време. Цяла зима не съм имал никакви проблеми и колата не е влизала в авариен режим, а съм си раздавал газ. Не твърдя, че проблема е във виското. Просто предполагам.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Премахване на виско? 330d
Не мисля , че има 330 d / i , излезнали от завода с ел.перка . Моята кола също е с ръчна кутия и е с виско .
Колата ти има и ел. перка , чиято основна задача е охлаждане на климатичния радиатор . При достигане на 105 градуса температура на антифриза , тази перка се включва , за да подпомогне работата на виско перката .
Какво визираш под постоянно зацепено виско ? Въобще ли не отпуска , от студен до напълно зацепил мотор ? Пробва ли да спреш перката с вестник или парцал ? Виското служи за охлаждане на колата при скорости до 60-80 км / ч . След това се разчита на радиатора само .
То ако ти е напълно зацепило , няколко пъти газ до 4000 оборота и тя перката ще се побърка . Много добре погледни дали е тотално зацепило виското .
Не виждам смисъла от втора ел.перка да слагаш . На тях пък им горят степените и без да усетиш дори , колата ти може съвсем лесно да прегрее.
Колата да влезне в авариен режим заради зацепило виско е според мен почти невъзможно . То ако си работи коректно и перката зацепва при голяма жега , пак трябва да влиза колата в авириен режим , така ли ? Не мисля .
Колата ти има и ел. перка , чиято основна задача е охлаждане на климатичния радиатор . При достигане на 105 градуса температура на антифриза , тази перка се включва , за да подпомогне работата на виско перката .
Какво визираш под постоянно зацепено виско ? Въобще ли не отпуска , от студен до напълно зацепил мотор ? Пробва ли да спреш перката с вестник или парцал ? Виското служи за охлаждане на колата при скорости до 60-80 км / ч . След това се разчита на радиатора само .
То ако ти е напълно зацепило , няколко пъти газ до 4000 оборота и тя перката ще се побърка . Много добре погледни дали е тотално зацепило виското .
Не виждам смисъла от втора ел.перка да слагаш . На тях пък им горят степените и без да усетиш дори , колата ти може съвсем лесно да прегрее.
Колата да влезне в авариен режим заради зацепило виско е според мен почти невъзможно . То ако си работи коректно и перката зацепва при голяма жега , пак трябва да влиза колата в авириен режим , така ли ? Не мисля .
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Премахване на виско? 330d
Привет! Да, виското е постоянно зацепено. От напълно студен мотор до работна температура. До колкото разбрах в момента се движи с оборотите на мотора, което напълно не е нормално. Самата перка на виското имаше лед дисбаланс и след няколко ръчки дори се отчупи парче от нея и ми задра водния радиатор. Очевидно виското си е заминало. Доста се поразрових и май наистина излиза, че няма 330d с ел. перка, независимо от скоростната кутия. Имам познат с напълно стокова 330d с ръчна кутия, който също е с виско. Май няма да се занимавам с подобни гимнастики и ще сменя виското. Надявам се да работи коректно и рядко да започва да вие и да работи в такива обороти. Четох тук във форума мнения, че започва да работи по подобен начин само в най, най-големите жеги над 35 градуса външна температура и с надут климатик, което най-вероятно е съвсем нормално. В RealOEM дават виското за 330d 204к.с. да е различно от това при 184к.с. Цената му също е доста по-висока. Около 200лв. и то с добри отстъпки. Говорим за виско на HELLA. Доста хора ме посъветваха, че реална разлика м/у въпросните вискота няма и май ще пробвам с по-евтиния вариант от 184к.с. После мога да споделя резултатите за хората, които им предстои нещо подобно. Що се отнася до влизането в авариен режим - не съм сигурен. Преди зимата се случваше няколко пъти, но не съм карал колата достатъчно, за да преценя и нямам много спомени за работата на виското, но мисля, че работеше нормално. Цяла зима нямах никакви грижи, а на колата й се даваше газ. Сега може би просто е някаква съвпадение аварийния режим заедно с виското. След като го сменя ще мога да дам информация какво се случва с колата. Казаха ми, че аварийни режим е поради overboost на турбото, защото се появява само при натискане. След като се загаси и пак запали колата, грешката изчезва. Ходих там, където е ремапвана и ми искат 150лв. за нова пренастройка + 150лв. за дино. 300лв. за момента ми непосилен разход за нещо подобно, заради това гадая от къде може да е проблема. Благодаря ви за инфото, все пак! 

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Премахване на виско? 330d
Колега, много не се бави със смяната на виското, че имаше един колега с пробит преден капак от откачено виско.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани