Проблем с волана!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.08.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i E39 и 523i E60

Проблем с волана!

Мнение от gogobg » 18 Дек 2006, 12:45

Здравейте! Четох във форума за проблеми с тежко въртене на волана, но навсякъде волана е твърд при ниски обороти , а при мене ефекта на твърдия волан се проявява когато се движа със скорост над 120 км/ч. Кажете каъв може да е проблема.
Само ЛЕВСКИ!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Re: Проблем с волана!

Мнение от CheGevara » 18 Дек 2006, 13:17

gogobg написа:Здравейте! Четох във форума за проблеми с тежко въртене на волана, но навсякъде волана е твърд при ниски обороти , а при мене ефекта на твърдия волан се проявява когато се движа със скорост над 120 км/ч. Кажете каъв може да е проблема.

:mhihi: тва хората го имат като екстра и се казва сервотроник

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.08.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i E39 и 523i E60

Мнение от gogobg » 18 Дек 2006, 13:44

Като написах втърдява имах в предвид, че като се опитам да отклоня колата леко волана е твърд и се получава едно насичане , а бе не мога да вкарам колата в пътя.
Само ЛЕВСКИ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 18 Дек 2006, 13:48

gogobg написа:Като написах втърдява имах в предвид, че като се опитам да отклоня колата леко волана е твърд и се получава едно насичане , а бе не мога да вкарам колата в пътя.


Аз имах същия проблем на Е36 преди време и се оказа хидравлична рейка, смених и се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.08.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i E39 и 523i E60

Мнение от gogobg » 18 Дек 2006, 13:53

Нали ако е кормилна рейка като въртиш на място трябва да се чува пукане и да има усилие при въртене, а при мен нито пукане нито усилие!
Само ЛЕВСКИ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 18 Дек 2006, 21:27

Не е задължително да има пукане и трескане. Ако има голям луфт в рейката е възможно да усещаш нестабилност в завой, защото ти се променя геометрията на предния мост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Re

Мнение от redex » 19 Дек 2006, 10:51

gogobg,
Когато спираш примерно при скорост 90-120 имаш ли вибрация във волана ? Паркирай колата на равно и изгасиш двигателя, след това завърти волана рязко в ляво-дясно четвър оборот. Ако чуеш пукане или клопане е гребена на рейката. Аз имам същия проблем. Нямам луфт но има чукане и волана ми става твърд от време на време.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: софия

КАК ДА СИ ОПРАВЯ МУЛТИ ВОЛАНА

Мнение от bavarka » 19 Дек 2006, 14:18

А КАЖЕТЕ

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.08.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i E39 и 523i E60

Мнение от gogobg » 19 Дек 2006, 15:54

Спирал съм рязко при скорост 120-130км/ч и няма тресене на волана,а също така на угасена кола съм въртял рязко волана няма хлопане.Проблема е с висока скорост трудно нацелвам малко отклонение от пътя,т.с. като натисна волана гумите звъртат по вече от необходимото , а при плавен завой никакъв проблем!
Само ЛЕВСКИ!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 19 Дек 2006, 16:43

според мене няма никаква повреда, но трябва да живо да се пробва ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.08.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i E39 и 523i E60

Мнение от gogobg » 20 Дек 2006, 10:39

Значи какво установих сега. Нали като излизаш от завой и волана е почти изправен като подадеш газ волана сам си хваща пътя, при мене трябва да му помогна леко!
Само ЛЕВСКИ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 26 Яну 2007, 17:42

Абе да питам нещо,за да не отварям нова тема.
Сега като се прибирах от Враца до Варна,в 60-70% от случайте,когато леко и малко рязко завия наляво,волана скърца малко,надясно като въртя волана не го прави.като че ли го прави при по ниска или средна скорост,при по висока като че ли не прави така :roll:
Тука чета за тия рейки,и почвам да се плаша,накой да знае какво може да е ? Не ми тресе нито волан,нито педала,нито предницата :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.01.2007

Мнение от DVDrom » 28 Яну 2007, 1:38

Виж си екстрите може би имаш сервотроник и не е повреда.Но все пак го провери в някой сервиз дето им имаш доверие.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 28 Яну 2007, 11:35

Ходих снощи,оказа се че тия в Враца като са слагали алармата,не са затегнали едни болтче под волана,и затова скърцало.Сега всичко е тип топ :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 28 Яну 2007, 13:15

Колега, понеже и аз имам подобен проблем със промяна на състоянието на волана при определени моменти ( ниска или висока скорост) и все още несъм намерил причината, огледах внимателно как работи хидросистемата и ми направи впечатление че на рейката има едно устройство, което се нарича Torque Converter Servotronic.. Регулатор на усилието/ Ако имаш сервотроник е много вероятно тази джаджа да не работи коректно. Аз имам сервотроник и при тест с DIS в един сервиз на Bosch в Монтана засякохме грешка в серво системата. Проблема е че момчетата нямаха подходящия софтуер за моят компютър и неможахме да установиме конркетно дали е въпросния регулатор или друго. Но ако серво помпата,рейката и ремъка са ок според мен няма, какво друго да е. Провери въпросния регулатор. Дано съм ти бил полезен.
Парт номера на конвертора е: 32 41 1 134 770

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook